חליפת BIKEPANEL מהדור האחרון – דור 6, בשחור צהוב ירוק יוצא להזמנה קבוצתית נוספת. אם תרכשו אותה איתנו, זו תהייה החליפה הכי טובה שלכם בסכום של 550 ש”ח (המחיר הוא לביב + חולצה), ושקולה לחליפות יקרות בהרבה. אנחנו מקבלים הזמנות בחודש הקרוב בלבד. הבטיחו לעצמכם חליפה בלינק זה.

אבולוציה של עיצוב

אנחנו ממשיכים הפעם עם החליפה המוצלחת הזו ללא שינוי, כי העיצוב פשוט עובד ומדויק. יתכן שזו תהייה הפעם האחרונה שנוציא אותה כמו שהיא והעיצוב הבא כבר ישתנה. לרגל חידוש המכירה לחודש בלבד – בקישור זה, אנחנו נזכרים בנוסטלגיה בחליפות בייקפאנל לאורך השנים. יפה לראות כיצד עיצוב חליפה מתפתח. הנה סקירה של העיצוב מהקיט הראשון ועד לדור ה 6


רק בחודש הקרוב ניתן יהיה לרכוש את חליפת הדור ה-6!
לרכישת קיט BIKEPANEL דור 6 – לחץ על קישור זה

תמונה ראשית דור 6

ככה זה התחיל – “חליפת הפסים” (דור 1)

הקיט הראשון שלנו היה גם הראשון בארץ שהוצע לרוכבים (שאינם חברי קבוצות) כקיט Limited Edition. הוא יצא להזמנה בימים הראשונים של BIKEPANEL, והוא אחד המזוהים איתנו ביותר בשל כך. הוא היה גם חדשני בכך שהביא עיצוב נקי, מודרני ומעודכן בתקופה מקושקשת ומעט חסרת סטייל. מאז הרבה מים זרמו בעולם חליפות הרכיבה, וקם דור חדש של חברות שאימץ את הגישה שלנו, ומתבסס על עיצובים ברמה גבוהה, נקייה, ו Limited edition.BIKEPAEL Kit Nadav חליפת רכיבה

“הקיט הזוהר” – חליפת בייקפאנל דור 2

עם הקיט הזוהר שוב היינו חדשניים בגישה בארץ. למרות שלא הניראות היא שלדעתנו מצילה חיים, אלא הרבה יותר בחירת הכבישים ותשתית הרכיבה, עדיין אנחנו בעד נראות גבוהה. בתור מי שיושבים חזק על המגמות, קלטנו בג’ירו גשום ואפור במיוחד את הפוטנציאל המטורף של צבעי ה Fluo שעשו בהם שימוש פרנצה ויני, וביקשנו כאלה מ GSG. זה היה כל כך ראשוני – של GSG עוד לא היו צבעים כאלה בכלל, אבל בעקבות הבקשה שלנו, הם החלו להפנים שזה טרנד חשוב. כך הוצאנו את הקיט הכי בולט בארץ. עדיין מדהים לראות מדי פעם רוכבים בדבוקות, כשקיט אחד פשוט בולט הרבה יותר מכולם.

קיט זוהר

“קיט המשבצות” של יואב מאור מתחרות העיצוב (דור 3)

ב 2013 עשינו את תחרות העיצוב הראשונה, ונהייה באזז מגניב סביב עולם העיצוב של החליפות. כולם הסתכלו, בחנו, שפטו והאמיצים גם הגישו עבודות לתחרות. היה ממש כיף ואת כל ההפנינג הזה גם חגגנו אצל גורדון בנט זכרונה לברכה. טוב שהאינטרנט זוכר את התרבות הזו. בתחרות קרה דבר מעניין – בהצבעות זכה חייל צעיר ורוכב מוכשר, שגם ניצח את אליפות ישראל באותה תקופה: יובל דולין, אולם הקיט שהשיג יותר רכישות והגיע למינימום 10 ההזמנות הנדרש להדפסה, היה הקיט של יואב מאור שהגיע למקום השני. יובל קיבל אופני פיקסי מגניבים לגמרי, אבל הקיט שיצא היה הקיט השלישי – קיט המשבצות:

קיט המשבצות יואב מאור

חליפת רכיבה- ניסיונות פנימיים

רצינו לבדוק האם יש מקום לצבעים נוספים, ובמיוחד – האם יש פתרון שיתאים גם לרוכבי שטח. הקיט הזוהר הוא כבישוני קיצוני, וגם הקיט עם הרקע הלבן לא ממש התאים – אז עשינו כל מני ניסיונות פנימיים כדי לראות אם זה עובד. בד”כ לא עבד. הנה אריק מון, רוכב שטח וגרבל בלבד – עם אחת הגרסאות המיוחדות שהודפסו רק עבורנו- חליפה יחידה בעולם:

קיט כחול אפור שחור -אריק מון

גם לא התייאשנו מהחליפה שעיצב יובל דולין, ולאחר התאמת צבעים קטנה, השתמשנו בעיצוב שלה כדי לבחון את החליפות של צ’מפיון סיסטמס והדפסנו כמה דוגמאות בודדות:

צמפיון סיסטמס

“קיט התכלת” של דרור ברן  מתחרות העיצוב השנייה – דור 4

ב 2015, שנתיים אחרי תחרות העיצוב הראשונה, חזרנו לפתוח את העניין- ותחרות העיצוב השנייה יצאה לדרך. בתחרויות יש משהו נחמד כי הן מאווררות לגמרי את הקו העיצובי ולוקחות אותו למקומות שונים לחלוטין. הן גם נותנות אינדיקציה להעדפת הקוראים והקהל – וכשצריך להגיע למינימום 10 חליפות כדי להדפיס, יש לכך יתרון. בתחרות השנייה ניצח דרור ברן עם חליפה בצבעי הדגל, וגם הוא יצא עם מידלאיסטה מהמסיבה של גורדון בנט!

דרור ברן

קיט BIKEPANEL דור 5 – אבולוציה הדרגתית

הרבה שנים עברו מאז חליפת הפסים ההיא, והתגעגענו אליה. לאחר שיצא הקיט הראשון הרגשנו שמשהו בפסים שבו דקיק מדי, וגם כבר היה לנו לוגו חדש – בכיתוב ופונטים שנשארו עד היום (רק עברו שינוי צבע) ואייקון עגול שבינתיים כבר הוחלף. חוץ מ Rudy Project הצטרפו עוד כמה ספונסרים והרגשנו צורך בעידכון החליפה. זה היה עידכון הדרגתי ומינורי יחסית. האמת – בדיעבד נראה שלא היה צריך לגעת במקורי…

שחור לבן דור 2

דור 6 – הקיט העדכני של BIKEPANEL – גם לרוכבי כביש וגם לשטח

לרכישת קיט BIKEPANEL דור 6 – לחץ על קישור זה

039

בבסיס שמרנו על הקו העיצובי של הסדרה המיתולוגית הראשונה (דור 1) שיצרנו עוד בתחילת הדרך של BIKEPANEL – אבל ביחד עם החיבור למסורת של המגזין, כבר התחדשנו מאז בלוגו מעודכן בצבעי הירוק-צהוב-שחור שלנו. הקיט החדש צריך היה לתת ביטוי לצבעים החדשים:

080-002

חיבור למסורת הקיט הזוהר: ניראות מקסימלית

אז עברנו לא מעט עם החליפות האלה בשנים האחרונות. המטרה שלנו בעיצוב חליפת BIKEPANEL מדור 6 היתה לקחת את הטוב בכל העולמות – קודם כל לתת לה תכונות של בולטות וניראות מ”הקיט הזוהר” המיתולוגי:

077

לצד ניראות לכבישונים הוספנו שיפורים שיצרו התאמה טובה יותר לרוכבי שטח – באמצעות ביטול האזורים הלבנים והחלפתם בשחורים – כעת החליפה נשארת במראה נקי וחדש גם לאחר תקופה ארוכה (ואין אזורים לבנים שהופכים לחומים…). לרכישה – לחץ פה

צילום: פלייטיקה אפיק ישראל

צילום: פלייטיקה אפיק ישראל

קיט דור 6 של BIKEPANEL – לא מבטיחים שעוד נחזור להדפיס אותו כמו שהוא… ואם כן, גם זה יהיה במבצע מוגבל לחודש אחד. שווה לא לפספס את ההזדמנות הזו.

קיט BIKEPANEL - גם בכביש - ניראות מעולה!

גם בכביש – ניראות מעולה!

ניצלנו גם את ההזדמנות לדייק עוד כמה דברים בעיצוב – למשל לשבור את הפסים האנכיים עם שורות אופקיות וכך לעשות את החלק המרכזי מגניב ו”קל” יותר, כאשר המלבנים התחתונים גדולים יותר והעליונים הולכים ונהיים דקיקים.

לרכישת קיט BIKEPANEL דור 6 – לחץ על קישור זה

גם בשטח! יש רק שבועיים להצטרף להזמנה. ב1 בנובמבר סוגרים וההזמנה יוצאת.

גם בשטח!

לצד כל הדרישות הגבוהות והעיצוביות – רצינו גם עיצוב קרבי ומהיר, שמשדר תחרותיות, הליכה על הקצה, מהירות!
לרכישה – לחץ פה

131-001

עיצוב קרבי ומהיר!

כשיוצא עיצוב מדויק ונכון, יודעים את זה מיד. קודם כל מרגישים טוב יותר לצאת איתו החוצה, והוא פתאום הופך להיות הבחירה האוטומטית לרכיבה. לרכישה – לחץ פה

053

כמה מילים על המוצר

מדובר בחליפות מעולות של GSG, עם רשת מאווררת בצד החולצה, מחזירי אור, אלסטיות ואוורור חלומיים, איכות גבוהה מאוד, והפד משודרג ועבה. אלה חליפות מעולות, שהחברה שקנו מהם מחזירים פידבקים של שביעות רצון גבוהה, ורבים מהם חוזרים לקנות בכל פעם שיוצאת מהדורה כזו – כי זו חליפה שעולה חצי מחליפות דומות לה באיכות שנמכרות במסגרות מסחריות רגילות. 

לרכישת קיט BIKEPANEL דור 6 – לחץ על קישור זה

מידות:
(
נשים – ניתן להזמין פד לנשים. יש לציין בהזמנה שמדובר בהזמנת חליפת נשים!)%d7%9e%d7%99%d7%93%d7%95%d7%aa

 

השיטה פשוטה: מזמינים, מייצרים, מקבלים.

  1. מבינים שמדובר בחליפה הכי טובה שתוכלו לשים את ידכם עליה בתקציב של 550 ש”ח. עשרות רוכבים כבר יודעים את זה.
  2. מזמינים חליפה – אפשר לעשות את זה במהלך החודש הקרוב בלבד – עד אמצע אוגוסט 2017.
  3. מחכים כחודשיים – עד סוף אוקטובר 2017 – לייצור קסטום במיוחד עבורינו ב GSG איטליה.
  4. באוקטובר מקבלים את החליפות ואוספים אותן מזוהר רובין  – רובילייף.

נכנסים לאתר של זוהר רובין – רובילייף, מבצעים רכישה אונליין – וזוהר יתפעל את ההמשך מולכם:

 

לרכישת קיט BIKEPANEL דור 6 – לחץ פה