במזג אוויר מצוין על מסלול רחב ואיכותי זינק פלוטון העילית ל 90 דקות של קריטריום שהופך מסורתי.  עוד לפני הזינוק הודיע גל צחור מארגן מירוץ קיסריה ע”ש חגי רודריג ז”ל, כי הושג סיכום עם המשפחה ועם אזור התעשיה בקיסריה על הרחבת שיתוף הפעולה וקיום ארוע גדול ומשמעותי ביותר בשנה הבאה. שאפו.

פרט מעניין נוסף, היתה חזרתו של עידן שפירא להתחרות במדי CCC אחרי הפסקה ארוכה. שבועיים לפני אליפות ישראל, כל רוכב שיוכל לסייע, ולו גם למרחק קצר, משנה במקצת את המשוואה… על כל זה בסקירה מקיפה בשבוע הבא.

מאת: דני אסקרוב

קיסריה

סימן מעודד נוסף ל CCC  היה מרוץ טוב של ים פוליאק שעקב שרות צבאי לא נמצא בשיאו השנה. אם יש זמן להיות בענינים, אלו כנראה השבועיים הקרובים. ים היה אקטיבי ונכח במספר בריחות בשעה הראשונה של המרוץ, כאן עם אופק חסון מ 500 וואט.

 

2

גם 500 וואט באו מחודדים וידעו לסמן כל מהלך בשעה הראשונה המאד מהירה – כ 45 קמ״ש על המסלול הרחב, השטוח והמהיר בקיסריה. בתמונה איתמר אינהורן, מסמן נסיון של גיא שגיב להצטרף אל ים פוליאק ואיתמר אינהורן בחזית.

 

3

 

בשעה הראשונה לא היתה בריחה משמעותית. נסיונות רבים ועשרות התקפות אך שום דבר שהתפתח מעבר לבריחה של כמה שניות. הנה אביב יחזקאל באחת מהרבה האצות שביצע היום.

 

4

 

אחרי כשעה ועשר דקות של מרוץ יצאה סוף סוף הבריחה המשמעותית ובה כל הרוכבים החזקים – גיא לשם ויובל דולין (IGP), עומר ורועי גולדשטיין, אופק חסון, טל גבאי ואיתמר אינהורן (500 וואט), אביב יחזקאל, גיא שגיב וים פוליאק (CCC) וגיא וינברג (נוער, TACC). מהר מאד נפתח פער שהיה ברור שלא יסגר.

 

5

 

שלוש הקפות לסיום יצאו אביב יחזקאל, רועי גולדשטיין ויובל דולין לבריחה המנצחת שהכריעה את הפודיום – דולין יספר אחר כך: ״יש לי הרבה נסיון ואין בעיה לשבת בפלוטון במסלול הזה. הייתי חסכוני וידעתי לזהות את המהלך המשמעותי כשהוא קרה״.

 

6

 

בתחילת הההקפה האחרונה תקף אביב יחזקאל את שותפיו לבריחה. יובל דולין נשר. מספר אביב: ״התקפתי בפניה השניה, רק רועי נשאר איתי. רכבנו חזק ואז נכנסנו לקרב של דקה בה היה מאבק, התקפתי עוד פעמיים ובסוף נשארתי לבד״. גם רועי יודה בסיום המרוץ: ״אביב היה היום הכי חזק״. אביב יחזקאל מנצח בקיסריה שנה שניה ברציפות. רועי גולדשטיין שני ויובל דולין שלישי.

 

7

 

איתמר אינהורן מנצח את מקצה הנוער לפני גיא לשם וגיא ויינברג. בספרינט על המקום הרביעי היו חיכוכים בין עומר גולדשטיין וגיא שגיב (מניף את ידו בתמונה). עוד קצת עניין לקראת המרוץ החשוב של השנה!

 

8

 

דני צור (עצמאי) מנצח ספרינט המוני בדבוקת הפרו לפני גיא באומל (CCC) וזיו זהבי (דינמו רייסינג). עמוס גרי הנצחי מסיים רביעי. עומר שפירא המצוינת מנצחת את מרוץ הנשים עילית.

 

9

 

תוצאות:

עילית גברים:

  1. אביב יחזקאל, CCC
  2. רועי גולדשטיין, 500 וואט, 10+
  3. יובל דולין, 18+, IGP

עילית נשים:

  1. עומר שפירא, CCC
  2. מי אל נווה, אקו טים, 2:31+
  3. נועה בורוכוביץ׳, 500 וואט, 2- הקפות

נוער בנים:

  1. איתמר אינהורן, 500 וואט,
  2. גיא לשם, 1+, IGP
  3. גיא ויינברג, 22+, TACC

נערות:

  1. הילה יצחק, 500 וואט
  2. גלי ויינברג, CCC
  3. גל חדש, עמק האושר

 

14 יום לבית גוברין 2015. Cant Wait!

מאת: דני אסקרוב