לקראת הגשמים המגיעים, עונת הרכיבה בבארי והדרום נפתחת, וזה זמן מעולה להזכיר לכם להגיע לרכוב בסינגל המגניב בישראל, וכמובן לקנח את אירוע הרכיבה הזה בכניסה ל”לה מדווש” – חנות האופניים הוותיקה של קיבוץ בארי בהובלת האיש והאושיה ארז מנור. כעת ב”לה מדווש” – אופני KTM, כתומים, יפים, ומזמינים לרכיבה!

מאת: אופני  KTM
לאתר: www.ktm-bikes.co.il
צילם: ירנין פלד ב”לה מדווש”, קיבוץ בארי

לה מדווש בארי מציגה: אופני KTM לתושבי הנגב המערבי

ארז מנור פתח את החנות בבארי לפני כ 12 שנים, ומאז הוא לא מפסיק לחדש. הוא ממקימי הסינגל המיתולוגי שממשיך לגדול ולהתרחב, ונוספו לו שלוחות וקילומטרים רבים בסביבה. ביחד עם תאוצה ו BIKEPANEL הוא מריץ את מרתון-BIKEPANEL-בארי – אחת מהתחרויות האהובות והגדולות בישראל.

החנות עצמה לא מפסיקה לגדול ולשרת הייטב כמות גדולה מאוד של רוכבים. היא נהנית מהמיקום המצוין בראש הסינגל, ומשטח ענק ומרווח שחנויות פרטיות באיזורים עירוניים (הסובלים משכירות יקרה) מתקשים לספק. זה מאפשר חלל תצוגה מאוד נוח עם מרחב וכמות גדולה של אופניים ואבזור. יש לזה השפעה ישירה על היכולת לשרת קהלים מגוונים ולספק לכם כלקוחות את המוצר שאתם צריכים.

כעת נוסף מותג האופניים KTM לחנות “לה מדווש”, והחנות מהווה עבורו מרכז שירות והפצה חשוב בדרום הארץ.

גם אופני כביש יש לאופני KTM (לינק למבחן האופניים בהמשך)

ארז מנור על החיבור ל KTM ורועי שבילי:

“אנחנו כבר כמעט שנה עם KTM ומאוד מרוצים: הולך מצוין עם האופניים האלה: המחירים אטרקטיביים מאוד והאופניים מעולים, אבל מה שבולט הוא שהשירות שנותן רועי שבילי ללקוחות הוא מדהים! זה ההבדל הגדול בין KTM למותגים אחרים. כיף לעבוד עם מותג כזה כמו KTM ועם רועי שנותן לך רוח גבית. 

רועי נותן הרבה מעבר לרוכבים שלו: אוזניים, מיסבי שלדה וכל זה חינם ללקוח הקצה. השירות שלו מאוד מהיר ואישי, ואין בדרך אף אחד – ללא ביורוקרטיה ועיכובים: זה הוא אישית והוא מביא בעצמו אם צריך או שולח. לדוגמה, נכנס אלינו רוכב שהגיע לחנות לאחר שרכב בסינגל – לא לקוח קבוע שלנו. הוא שבר שלדה במסלול, התקשרנו לרועי בשבת,  וביום ראשון הלקוח של KTM כבר קיבל אופניים חלופיות. בתוך כמה ימים הוא כבר קיבל שלדה חדשה!”

שירות במקום הראשון KTM ולה מדווש!

רועי שבילי מאופני KTM על החיבור ל”לה מדווש”:

“לה מדווש” היא חנות אופניים וותיקה ואייקון דרומי מובהק בענף. שרות יוצא מן הכלל והכרות אישית עם כמעט 100% מהלקוחות ייצרו בית חם להמוני רוכבים שנבנה עם השנים כולל הסינגל המופלא, שרותים ומקלחות לרווחת הרוכבים, השכרת אופניים והדרכת טיולים. אין רכיבת חורף בישראל בלי לזרום בסינגל המפואר שבנה ארז מנור במו ידיו עבורנו ובשבילנו!

החיבור עם ארז, ברק, דני והצוות ב”לה מדווש” היה מיידי, קל וזורם כמו הסינגל שבנו והממשק פשוט מעולה!

החנות מגוונת מאוד החל מאופניים ילדים מקצועיים ועד אופני קצה. הידע והניסיון של ארז והצוות שווה זהב, שרות איכותי המתאים למדיניות המותג בדיוק כמו שאני אוהב :)”.

כמות גדולה של דגמים ואפשרויות בקיבוץ בארי

מה תוכלו למצוא שם? לא מעט דגמים משובחים!

תראו, ברור שמותג כמו KTM מזוהה מאוד עם ענף השטח, אבל לפני שנסקור את דגמי אופני ההרים, אנחנו רוצים להדגיש דווקא את ליין אופני הכביש המעולה: KTM Revolver היא יצירת הכביש של KTM  שעד לאחרונה היתה דגם העלית והשנה התווסף מעליה דגם נוסף. בתג מחיר של 12,900 למערכת אולטגרה וגלגלי DT Swiss, מדובר באחת המציאות המשתלמת ביותר בשוק. למבחן המלא של ירנין פלד ב BIKEPANEL כנסו לפה.

בשטח, יש מגוון אדיר של דגמים מצוינים. ראשית להיט המכירות בקרב רוכבי המרתון: ה Scarp, בעלי הגיאומטריה המודרנית, צירי Boost, מקום לשלושה מתקני בקבוק על השלדה, משקל קליל… אגב לאחרונה יצא דגם ה Sonic במשקל שערורייתי של 9.2 ק”ג – עם מערכות 1×12, מזלג ה SC החדש והקליל של Fox, ותחושת דופינג מכני של ממש רק בלי מנוע חשמלי. את ה Scarp ניתן לרכוש גם בדגם האלומיניום שגם אותו בדקנו שמהווה יצירה מושלמת במחיר נגיש של 10,500 ש”ח עם אבזור אמין ואיכותי. ויש עוד דגמים רבים שיופיעו בחודשים הקרובים במבחנים נוספים ב BIKEPANEL, כמו למשל ה Kapoho 27.5 Plus- אופני שבילים וטיולים מדהימים עם צמיגים מיוחדים:

החנויות של KTM – הפצה ארצית רחבה

סקרנו כבר לא מעט חנויות של KTM, שבכולן קו מאחד ברור ועקבי: ניהול מאוד איכותי בידי מוביל שהוא עוגן של תרבות אופניים באיזור בו הוא נמצא. המובילים של חנויות KTM הם מובילי תרבות רכיבה בקהילה שלהם, והחנויות שלהם הן מעבר לחנויות אופניים. רועי שבילי, מנהל הפעילות הישראלית של אופני KTM בחר אותם במקצוענות ובתשומת לב, והוא מייצר רשת איכותית מאוד של חנויות KTM, שיש לה חלק מרכזי בהצלחת המותג בארץ. ביקרנו כבר בלא מעט מהחנויות האלה ואנו מזמינים אתכם להכיר אותן בכתבות:

כן, הם הכי סקסיים ומהירים שיש: KTM Scarp

מאת: אופני  KTM
לאתר: www.ktm-bikes.co.il
צילם: ירנין פלד ב”לה מדווש”, קיבוץ בארי

 

(כבר עשיתם Subscribe בערוץ היוטיוב של BIKEPANEL?)

רוצים עוד כתבות מעניינות על אופניים? אלפים כבר מקבלים למייל:

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים