הכירו את חנות גלגל אופניים הנמצאת בבנימינה. גלגל הינה הנציגה האזורית של מותג אופני KTM, שעוזר לנו לקדם את תרבות הרכיבה בארץ.

אנחנו מפרגנים להם עם מספר כתבות שיחשפו את חלק מ 14 החנויות שמוכרות את המותג וכדי שאתם תדעו איפה אפשר להשיג את אופני KTM.

1-1

 

חנות של משפחה

גל מרמרי הקים את החנות לפני כ 14 שנים, אחרי כ 10 שנים של עבודה בחינוך. תחילה, הקים חנות קטנה במחסן של סבא שלו באחד מהמשקים בבינימינה. החנות הקטנה מכרה ונתנה שירות לאופניים פשוטים במאות בודדות של שקלים ועם הזמן הרחיבה את סל המוצרים והידע המקצועי לאופניים וציוד יקר יותר.

אחרי כמה שנים נכנסה החנות לתחום הייבוא. המותגים שיובאו בעבר ע”י גלגל היו בין השאר: Commencal, Ventana ,De Venchi, Formula ועוד. אחרי שינויים אירגוניים ועם הזמן, עברו למקום גדול יותר, וכיום החנות עוסקת פחות בייבוא משלה ויותר נשענת על המוצרים שמיובאים ע”י יבואנים גדולים.

גל רואה את החנות כחנות משפחתית גם מבחינת האוירה שהוא מנסה ליצור ללקוחותיו, וגם בכך שהמשפחה הרחבה לוקחת חלק פעיל בניהול וקידום העסק. גל מאמין שהילדים צרכים להיות חלק מקבלת החלטות והתפעול השותף של העסק. בראשית הדרך בתו הבכורה שהיתה אז בת 15 בלבד ניהלה בפועל את החנות (!) בזמן שגל עבד בעוד עבודה והצטרף אליה בשעות אחר הצהריים. החופשות המשפחתיות של משפחת מרמרי הן הדזרט צ’אלנג’ בסדום ותערוכת יורובייק בגרמניה, שבה כל המשפחה לנה במתחם הקמפינג ומסתובבת בתערוכה, רוכבת על אופני המבחן ומאתרת גופים חדשים לשיתופי פעולה אפשריים. גל מאמין שזו הדרך גם לחנך עסקית וגם להרעיל את החבר’ה על אהבת האופניים.

 

2-2

 

אביו ואחיו של גל גם הם פעילים בקידום החנות ומארגנים שני אירועים גדולים כל שנה: “סבבה”- סובב בקעת הנדיב לזכר מורן ורדי שנהרג באסון השייטת ואירוע לזכר אהוד אפרתי שנהרג במלחמת לבנון השנייה. האירועים לזכר אהוד הולידו לנו את סינגלי אהוד המפורסמים בשמורת הר חורשן. הסינגלים תוכננו ע”י השניים ולנו נותר רק להודות להם על החוויות הנפלאות על השבילים המשובחים הללו.

3-3

 

כיום גלגל הינה אחת מחנויות האופניים הגדולות בארץ!

עם 320 מ’, מעסיקה בין 5-12 עובדים (תלוי ביום ובעונה), כמות סחורה מרשימה ביותר וסל מוצרים מגוון. הקירבה לתחנת הרכבת בבימינה (2 דקות הליכה) חושפת את החנות לקהל מגוון שמגיע מכל האזור ועל הדרך משתמש בשירותי החנות. שעות הפתיחה של החנות מאפשרות לאנשים לשים את אופניהם מוקדם בבוקר בדרך לעבודה ולאסוף אותם בערב בדרך חזרה הביתה.

 

4-4

 

המוטו של החנות הוא: “נותנים שירות לכולם!”

פה לא מעקמים פרצוף ללקוח עם אופניים זולים, אלא מנסים לעזור ככל הניתן. החנות מוכרת אופניים וציוד מהרמה הבסיסית ביותר ועד הרמה הגבוה ביותר. מאופני BMX ב300 ש”ח ועד אופני קצה בלמעלה מ30,000 ש”ח. “היחס שלנו שווה לכל לקוח שמגיע אל החנות. אנחנו מאמינים שמגיע לו להתחיל טוב. זו השקעה משתלמת מבחינתנו: יש לנו לקוחות שהתחילו עם אופני מדבקה ב500  ש”ח, המשיכו לאופני כניסה ב1500 ש”ח ואחרי כמה גלגולים הם רוכבים היום על אופניים ב20,000 ש”ח. את כל הדרך הם עשו איתנו כי הם קיבלו את השירות והיחס הכי טוב ונעים שיש”.

 

5-5

 

החיבור ל KTM

את רועי שבילי מנהל מותג KTM גל מכיר הרבה שנים. הם נשארו בקשר וכשהתחילו לייבא את המותג לארץ רועי חבר לגל ובחר בו בתור נציג של המותג. מעבר להיכרות אישית עם רועי, החבר’ה של גלגל רואים בחיבור למותג KTM נכס יקר לחנות. המותג כפי שהם רואים אותו מציע חבילה אטרקטיבית הן מבחינת איכות השילדה שנמצאת בחזית הטכנולוגיה, והן מבחינת האבזור שלא עושה הנחות. האבזור ב KTM תמיד עדכני ורלוונטי לדגם בניגוד למותגים שבוחרים לעיתים סטנדרט חלקים מיושן או נמוך יותר רק כדי להוזיל עלויות.

מעל הכל אופני KTM נותנים שירות חסר פשרות של היבואן המקומי. מקרים של לקוחות שנתקלו בבעיה של בולם או חלק אחר שהשבית להם את האופניים נענו תוך יום – יומיים בטיפול אישי של היבואן ורועי, הם חלק מהסיבות שבגללן גלגל אופניים שמחה לעבוד עם KTM.

 

בואו לבקר, להתרשם מהאופניים של KTM, ואולי להתחדש בזוג אופניים חדשים:

  • שם החנות: גלגל אופניים
  • כתובת: האמן 4 בנימינה.
  • אתר אינטרנט: http://www.gal-gal.co.il/
  • שעות פעילות: א’-ה’ 7:30 עד 20:30 ו’ 7:30-14:00
  • טלפון:  04-638-8977

 

אולי תתעניינו בכתבות קודמות על KTM: