Scarp הוא דגם המרתון וה XC של ה KTM – אופניים שזכו לציונים מעולים בכל המבחנים שנכנסו אליהם. הם בעלי גאומטריה מופלאה, עיצוב מאוד ייחודי ואלגנטי, ובישראל: רמת שירות גבוהה במיוחד. כעת  מודיעה חברת ד.ל.ב מוטוספורט בע”מ, יבואנית KTM לישראל, על התחלת שיווק גרסה נחשקת במיוחד של דגם ה Scarp: עם מערכת ה XT האלקטרונית החדשה (Di2) של Shimano.

מאת: KTM ישראל

scarp_29_master_di2_black_matt_orange

האופניים הקלילים והמעוצבים האלה – כעת עם מערכת הילוכים אלקטרונית של Shimano!

KTM – הראשונים ביבוא אופניים ביצור סידרתי עם מערכת  ה XT האלקטרוני החדשה!

במבחן דגם ה XTR האלקטרוני ב BIKEPANEL הוכרזה הכרזה מרחיקת לכת – שזו המערכת הטובה בעולם. המערכות האלקטרוניות של שימנו מציגות מהירות העברת הילוכים שלא נודע כדוגמתה לעולם השטח. יש לכך השפעה ניכרת על חווית הרכיבה – ההעברות הנחושות, המדויקות והמהירות בהעברה  מסייעות לרוכבים להגיע מוכנים ולצאת מהירים יותר מכל אלמנט בשביל. המבחן היה למערכת ה XTR אבל Shimano ידועה בשאיפתה לספק תפקוד ותחושה כמעט זהות בין ה XT ל XTR ולבדל רק במשקל ומחיר.

כעת, בחיבור ה XT האלקטרוני לגאומטריה המושלמת של ה Scarp – מדובר במכונת מהירות טהורה ובמחיר מדהים: 26,500 ש”ח כולל מע”מ (תמחור אגרסיבי מול המתחרים שאינם מגיעים מצוידים במערכת ה XT האלקטרונית).

למערכת האלקטרונית יתרונות נוסף: ה Synchro Shift של Shimano מאפשר לכם להפעיל העברה אוטומטית במעביר הקדמי, וכך להשתמש רק בידית הילוכים אחת על הכידון ולהעביר את כל טווח ההילוכים – מהקל ביותר על הפלטה הקטנה אל הקשה ביותר על הפלטה הגדולה, ברצף אחד מהיר של קליקים (או לחיצה רצופה) – ללא עיסוק בפלטה הקדמית כלל.

האמינות של המערכת הזו הוא מעבר לכל מה שמערכת כבלים מסורתית יכולה לספק – אין עייפות כבלים, לכלוך, ועיכוב בהעברה. העבודה בתנאי בוץ ולכלוך טובה בהרבה, וכיוון ההילוכים נשאר יציב ומדויק לאורך תקופות ארוכות יותר.

יתרון נוסף של הדגם הזה הוא השימוש בבולמי Fox מלפנים ומאחור – מה שמאפשר שלושה מצבי שיכוך, ובמיוחד מצב האמצע השימושי במיוחד ברכיבת מרתון. למפרט המלא לחצו פה.

סרט על המערכת האלקטרונית:

“משפחת ה Scarp” – למה הכוונה?

כהחלטה אסטרטגית KTM מתמקדת בשנתיים האחרונות בסגמנטי המרתון וה XCO, ויש לה נגיעה גם לאופני שבילים וטיולים: Kapoho שבדקנו את גרסת ה 27.5+ שלה. גם ב BIKEPANEL בחנו כבר שני דגמים של ה Scarp: דגם הקצה מקרבון במחיר של מעל ל 30,000 ש”ח, ולצדו גם דגם אלומיניום במחיר אטרקטיבי במיוחד של 10,500 ש”ח ותמורה גבוהה לכסף. מתוך המבחנים:

ה-KTM Scarp 294 – “אלה אופני הכניסה בקטגוריית המרתון וה-XC של החברה האוסטרית, והם קנייה מעולה, במיוחד אם לוקחים גם בחשבון את תג המחיר. למרות שאלה אופני מרתון מהירים, הם ממש לא מאכזבים ואפילו מתעלים על עצמם ככל שהשטח הופך טכני יותר ויותר!” אומר ירנין פלד במבחן BIKEPANEL.

Scarp 294

Scarp 294 – ב 10,500 ש”ח מדובר באופני המרתון המשתלמים ביותר בישראל

דגם ה- KTM Scarp Prestige: ” מדובר באופניים עם גאומטריה מושלמת, היגוי זריז, צינור ראש קצרצר ותנוחה ארוכה ונמוכה עם סטם 70 שפשוט מעודדים לקחת את המשקל הנמוך הזה, ולעוף קדימה הרחק מהמתחרים שלכם באפיק הקרוב.

לא לחינם הם מהזוגות היותר מבוקשים היום ונוצרת להם רשימת המתנה של קונים שחוטפים אותם מיד עם השחרור מהמכס. ה SCARP הם מהמודרניים ביותר היום מקרב הדגמים המתחרים על קהל גדול ומשקיען, שעובר מתקופת אימונים למרתון רב-יומי בארץ או בחו”ל וחוזר חלילה, ועוסק ברכיבה במלוא הרצינות

. ה KTM Scarp 2016 מספקים הגנה זמנית משינויי סטנדרטים (לפחות עד הסטנדרט שיחליף את צירי ה 148…) ואפילו יש להם סוג של פתרון אופנתי לשני בקבוקים קטנים בתוך השלדה (למידה L) ואחד שלישי מתחת ל-down tube.” אומר גיא חלמיש מ BIKEPANEL.

תומכות האוכף הייחודיות - חלק ממתלה ה Scarp עם יכולת כיפוף לחסכון ציר והורדת משקל

תומכות האוכף הייחודיות – חלק ממתלה ה Scarp עם יכולת כיפוף לחסכון ציר והורדת משקל

מהו דגם ה Scarp Sonic? לאחר שהשיקה את הדגם היוקרתי ביותר – ה Prestige, ובדקה את אמינות השלדה והמכלולים לאורך עונת תחרויות שלמה ב 2016, פנו מהנדסי KTM לבצע טיוב משקל לשלדה המצוינת. כעת, לאחר שברור שהשלדות הלאה אמינות, ועומדות בכל העומסים הצליחו להוריד ב KTM משקל נוסף בכמה נקודות בשלדה. את יצירת המופת הזו הם אבזרו במערכות האבזור הקלות ביותר בעולם, והוציאו דגם במשקל שערורייתי לשיכוך כפול – של 9.2 ק”ג!

מאת: KTM ישראל

 

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים