מבצע מדידה זוגית – מצא חבר לרכיבה וקבע אתו מדידה אצל אורן גונן – זה ישתלם לשניכם!

שימו לב- המבצע הסתיים. לקבלת תוכן עדכני ומבצעים חדשים מבייקפאנל, הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה פה: 
בייקפאנל ווטסאפ

אורן גונן – סטודיו FitZone יוצא במבצע הנחה לתקופה מוגבלת: שני רוכבים שקובעים מדידה ביחד (אפשר להגיע לבצע אותה בסטודיו בזמנים הנוחים לכל אחד בנפרד) יקבלו מחיר מיוחד של 500 ש”ח למדידה. 

כשתגיע לכיוון אופניים משהו ישתפר:

    1. מניעת פציעות – כיוון אופניים מקצועי ימנע פציעות, כאבי ברכיים, כאבי גב, צוואר, ידיים נרדמות, גידים שנדלקים. אתה חייב לשבת טוב על האופניים שלך כדי לא לסבול ולפגוע בעצמך!
    2. שיפור היעילות והעצמה – מיקום מדויק מעל הקראנק, בגובה הנכון, מייצר לך כוח! מוסיף לך מהירות והופך אותך לרוכב חזק יותר.
    3. שיפור הנוחות – מנח טוב הוא מנח נוח. כזה שמאפשר לך לבלות שעות על האופניים מבלי לסבול, ורק לרצות עוד ועוד. נוחות כשלעצמה משפרת מהירות, אבל זה כבר עניין אחר…
    4. חיזוק השליטה והביצועים על האופניים – גם בשטח, מיקום נכון משפר את חלוקת המשקל שלך, מאפשר לך להגיב נכון להפתעות ולאלמנטים בסינגל והופך אותך למהיר וטכני יותר!
    5. חווית ההיגוי וחלוקת המשקל – החוויה שלך מהציוד תלויה מאוד במנח. אם האופניים לא מכוונות כמו שצריך אתה לא מפיק את המקסימום מגיאומטרית האופניים שלך. אתה לא רוכב לאופטימום!
    6. בחירת מידת אופניים חדשים נכונה – מדידה טובה ומדויקת תאפשר לך לרכוש את האופניים המתאימים לך. יותר מדי רוכבים “מבלים” על אופניים לא מתאימים להם. מדידה מקצועית תסייע להם לפגוע בול בדגם והמידה המתאימים.

אורן גונן מכוון את תום (טריאל) בר בסטודיו FitZone:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

כיוון אופניים מקצועי ב 500 ש”ח בלבד לתקופה מוגבלת!

אנחנו מזמינים אתכם לשפר את כל היבטי הרכיבה שלכם במבצע לתקופת החגים בלבד – התאמת אופניים מקצועית ב FitZone על ידי אורן גונן ב 500 ש”ח, לזוגות רוכבים שפונים אלינו ביחד.

צרו קשר בשיחה ישירה לסטודיו לתיאום: 050-261-8403. ציינו שמדובר במבצע מדידה זוגית שפורסם ב BIKEPANEL. 

 

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים