חולצת דרייפיט של האירוע במתנה – לנרשמים בהרשמה מוקדמת עד לתאריך ה 1.4 בלבד!
בתחתית עמוד זה – ממשק רישום לאירוע! 

בואו למתחם האיגודן לראות מירוץ אמיתי! מרכז המבקרים של איגודן, הגוף האחראי על הולכת השפכים של מטרופולין דן ועל טיהורם, שוכן במכון שפד”ן שהוא מכון טיהור השפכים של גוש דן בראשון-לציון. הוא יוצא זו השנה השנייה בפעילויות מיוחדות לציבור לרגל חג. את האירוע מפיק דורון אמיץ והוא יתקיים ממש בקרוב: ב 8 באפריל 2015.

בימים אלו שיש מיעוט יחסי של תחרויות אופניים בכביש פתוח עקב עלויות משטרת תנועה גבוהות מאוד, החיבור של המקום למירוץ הקפות קצבי הוא גאוני. המקום מאפשר להשתמש בכבישים המצויינים עבור תחרות כביש איכותית, והיתרון הגדול של קרבה למרכז יאפשר להרבה צופים ומשפחות להגיע ולהנות מהסביבה הבטוחה לרכיבה במקום.  

הנה סרטון סיקור התחרות של שנת 2014:

 

 

בשנה שעברה ראינו איזה פוטנציאל גדול של תחרות יש לאירוע הזה – הוא יכול להפוך לאירוע אופניים מוביל ומסורת בישראל עם כל המרכיבים הנכונים – הקפה שהרוכבים אוהבים ונהנים ממנה, קרבה למרכז, גוף גדול שתומך, ואפשרות לייצר לצד האירוע התחרותי חוויה עממית, במקום מאוד יפה ונקי ממכוניות. בשביל שזה יקרה צריך המשכיות, לימוד והפקת לקחים משנה לשנה, וכמובן – רוכבים שיגיעו. מי שלא התייצב בשנה שעברה באמת הפסיד והשנה – אל תחמיצו! גם הקבוצות המקצועיות בארץ מוזמנות לתחרות מצוינת, ממוקדת עם פרסים והפקה מושקעת.

Igudan Poster 4 JPG

לרישום – המשיכו לתחתית עמוד זה – ממשק רישום לאירוע בתוך הכתבה עצמה!

 

גם השנה, לקראת הפסח מקיים איגודן מסע ותחרות אופני כביש בתאריך 8.4.15.

מטרת האירוע היא לקדם את תרבות הרכיבה על אופניים ככלי לשמירה על הבריאות והכושר, כדרך ליצירת סביבה בריאה וירוקה יותר לכולנו. הקשר בין רכיבה למקום המארח הוא בחיבור לאורח חיים ירוק, ובריא – ומטרת האיגודן לחבר את התושבים והמתחרים מכל רחבי הארץ אל מסלולי הרכיבה שם, ולחשוף את מרכז המבקרים של איגודן בשפד”ן.  דורון אמיץ מספר על המקום: “כשהגעתי לאיגודן בפעם הראשונה, הופתעתי לגלות מרחב ענק (כ 2000 דונם) בו קילומטרים ארוכים של כבישי אספלט באיכות מעולה,כבישים מישוריים לגמרי (מעולה הן למשפחות והן לתחרוית קריטריום מהירות) עם נוף דיונות בתולי מסביב”. המתחם בשפד”ן מאפשר רכיבה בהקפה של כ 4 ק”מ טכנית, עם סיבובים, קטעי רוח פנים וגב, מישורית בסה”כ ומזמינה מירוץ מהיר ואגרסיבי, עקב הפניות החדות שודאי יעוררו את הדבוקה להתקיף בכל פעם אחריהן.

 

לרישום – בתחתית עמוד זה – ממשק רישום לאירוע!

1-22

 

כל מה שצריך לדעת בקצרה:

  • מתי: חול המועד פסח 8.4.15.
  • היכן: מרכז המבקרים של איגודן בשפד”ן – שד’ מרילנד, ראשון לציון (ליד הסופרלנד).
  • מקצים תחרותיים: בין השעות 8:00-11:00. המקצים התחרותיים למרחקים של 4 עד 72 ק”מ בהתאם למקצה. ההרשמה לרוכבים תחרותיים בעלי בדיקת מאמץ וביטוח.
  • מקצה עממי ומשפחתי: החל מהשעה 11 בבוקר, למרחק של4 / 8  ק”מ. המסלול פתוח ומותאם לכל המשפחה, וכולל כניסה למרכז המבקרים!
  • השכרת אופניים  – למקצה העממי בלבד, בהזמנה ותשלום מראש בלבד באתר “זינוק”.
  • עלויות:
    • הרשמה מוקדמת עד 1.4 – 90 ש”ח למקצים התחרותיים, 30 ש”ח למקצה העממי.
    • הרשמה רגילה עד 5.4 -110 ש”ח למקצים התחרותיים, 40 ש”ח למקצה העממי.
    • הרשמה ביום האירוע – 45 ש”ח למשתתף במקצה העממי.130 ש”ח לתחרותי (רק לחברי איגוד)

מספר המקומות מוגבל, והשתתפות מותנית בהרשמה מראש – פה בתחתית עמוד זה!

 

1-156

 

“הגוף המארח פותח את שעריו ואת מרכז המבקרים על שלל הפעילויות שלו בחול המועד פסח ללא תשלום לציבור הרחב. חיפשנו משהו שיתן ערך מוסף למבקרים מעבר לסיור במרכז, וימשוך קהל יעד ספורטיבי  ומשפחות שרוצות גם להוציא אנרגיה ולראות נופים במרחב הגדול שנמצא באיגודן. מאחר וספורט הרכיבה מתבסס על ערכים של קיימות, ניצול של אנרגיה טבעית ירוקה, בריאות ואיכות חיים, הוא מתחבר לערכים של מרכז מחזור המים באיגודן – הגנה על הנחלים, הים, מי התהום, הפיכת מי שפכים למי קולחין ברמה גבוהה (מתאימה לחקלאות), ועוד.” אומר דורון.  “ההקפה בת 4 ק”מ. בתקווה שתסתיים הבניה של מפעל המחזור החדש בשנתיים הקרובות, נוכל לסגור כ8 ק”מ של כביש איכותי ומהיר! “.

בנוסף לרכיבה, לקהל המשפחות ומבקרים -יערכו במתחם מרכז המבקרים הופעות והפעלות של “הקרקס הירוק”: מופע אקולוגי מקורי ומצחיק המשלב את עקרונות הקיימות עם עולם הקרקס המודרני.

 

1-151

 

מרכז איגודן נמצא סמוך לסופרלנד ולמטרופולין ראשון לציון, כעשר דקות מתל-אביב בלבד. במרחב המטרופולני הזה גרות מאות אלפי משפחות עם ילדים שמחפשות פעילות ספורטיבית עם ערך מוסף ומעניין לחול המועד פסח. מלבד הפעילות הספורטיבית יהיו סיורים והפעלות לילדים. במתחם העממי יפתח מתחם של מיומנויות רכיבה באלאנס לטובת המשפחות והרוכבים הצעירים, וכן בכל שעה עגולה מופע מלהיב של מיטב רוכבי האקסטרים בארץ. המרוץ סביב איגודן יתן הזדמנות לרוכבים העממים למשפחות ולשאר חובבי ענף האופניים המתפתח בארץ לבוא ולצפות באופן בלתי אמצעי ברוכבים אלו ובמתחרים חזקים אחרים מתחרים ביניהם במרוץ מישורי מהיר ומלא תהפוכות, בלב אזור המרכז. פרסים כספיים נאים שיחולקו לקטגוריות הבכירות מבטיחות מרוץ מעניין ואקשיין לצופים!

יובל חץ הכרוז האנרגטי ינחה ויספק קריינות בזמן אמת לטובת הצופים בשטח, כמו כן התחרות תסוקר ותצולם על ידי צוות של ערוץ הספורט, והשידור יועבר ב Live למסכים באיזור קו הסיום!

כנסו והרשמו לאירוע בתחתית עמוד זה.

1-237

הפנינג לכל המשפחה לצד אירוע ספורטיבי מעולה

המסלולים העממים יוזנקו לאחר סיום המקצים התחרותיים, מה שמאפשר לכולם לבוא ולראות את סיומי המירוצים ואת המנצחים. הילדים והמשפחות יהנו מאוד מהמסלולים השטוחים והקלים יחסית, בטבע היפה של הדיונות של איזור ראשון, עם צמחייה אופיינית ומעטפת של אירוע מאורגן שמקל על ההורים להביא את הילדים לבילוי המשפחתי הספורטיבי הזה. במתחם העממי יפתח מתחם של מיומנויות רכיבה באלאנס לטובת המשפחות והרוכבים הצעירים, וכן בכל שעה עגולה מופע מלהיב של מיטב רוכבי האקסטרים בארץ!חובבי רכיבה? נשאר לכם לסמן את ה 8.4 ביומן ולהגיע לעודד ולצפות ולאחר מכן לרכב באירוע!

 

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים