איגוד האופניים, רוקאנרוד, ובייקפאנל מכריזים על שיתוף פעולה משולש חדש, שישדרג את אליפויות ישראל, ויביא לכם את העידכונים והמידע על פעילות איגוד האופניים.

משולש2 הסצינה התחרותית בעולם האופניים גועשת לקראת אליפות ישראל- הרוכבים הטובים בארץ, וקבוצות הרכיבה התומכות בהם בכל המקצים (אופני כביש, נג”ש, אופני הרים XCO, ומרתון אופני הרים) מחדדים ומתכוננים כבר תקופה ארוכה לתחרות החשובה ביותר שלהם השנה. אליפות ישראל מקנה למנצח בה את התואר הנכסף “אלוף ישראל” ואת האפשרות הבלעדית ללבוש את חולצת אלוף ישראל בכחול לבן.

איגוד האופניים, רוקנרוד, ובייקפאנל חתמו על הסכם שיתוף פעולה מתוך מטרה לחזק את האליפויות ולהפוך אותן לאירועי אופניים ססגוניים ומזמיני קהל וצופים, וכדי להנגיש את המידע על פעילויות איגוד האופניים לציבור הרוכבים.

 

33

אנרגיות גבוהות והכנות של כמה חודשים מתנקזות לזינוק בו הכל צריך להתחבר: אליפות ישראל בחסות Bergamont! (צילום: דני אסקרוב)

 

ירון דור מנכ”ל האיגוד: “המטרה היא לייצר שת”פ ומכפיל כח תקשורתי ושיווקי לפני ובמהלך ואחרי כל אליפויות ישראל כדי לייצר עניין, חשיפה רחבה ונכונה לכולם אשר יביא יותר משתתפים וצופים לקחת חלק בתחרויות. אני שמח על שיתוף הפעולה הנוכחי ואשמח על שיתופי פעולה ורעיונות נוספים אשר יעצימו את חווית הרכיבה והפעילות של ענף האופניים התחרותי והעממי”.

ירון ניסנויץ, מנהל רשת רוקנרוד: “רוקנרוד כבר תומכת ארוכה בצדדים המקצעיים והתחרותיים בענף האופניים: במסגרת זו תרמנו אופני Ridley לנבחרת ישראל בכביש, אנחנו תומכים בצורה הדוקה במספר קבוצות מתחרות כגון 500Watt, IGP, Dynamo Racing ובספורטאים וקבוצות מובילות גם בענף הטריאתלון. הכניסה שלנו לתמיכה ושותפות בקידום אליפויות ישראל מהווה העמקה וחיזוק של האסטרטגיה הזו, מתוך תפיסה שהקצה האיכותי של הפירמידה מושך אחריו ענף שלם. רוקנרוד היא שחקן מוביל בעולם האופניים הישראלי שמתכנן להגדיל את נתח השוק שלו ונפחי הפעילות בענף, בהתאם הפעילויות שאנחנו מעורבים בהם – משדרגים את הענף בצורה משמעותית. הזירה של אליפויות ישראל מהווה יעד עבורינו כי זה השיא של הרמה הלאומית, אבל עבורינו זה חלק ממהלך כולל גם ברמות העממיות והספורטיביות שתומכות בקצה הזה.”

גיא חלמיש, מייסד ועורך בייקפאנל: “BIKEPANEL הוא מגזין האופניים הגדול והאיכותי בישראל. הכותבים בבייקפאנל עושים זאת מתוך אהבה ומחויבות עמוקה לענף. לאחר שהכיסוי במדיה הישראלית היה חלקי וחסר במשך שנים ארוכות, לקח על עצמו דני אסקרוב- עורך הספורט בבייקפאנל, את כיסוי הסצינה התחרותית בישראל והוביל מהפכה בנראות הענף ובהוצאת הרוכבים מהמחתרת. היות וכיום אנחנו גוף המדיה העיקרי המסקר את תחרויות איגוד האופניים והנבחרות, והיות ורוקנרוד תומכת תקופה ארוכה בתרבות האופניים בבייקפאנל, יצרנו את שיתוף הפעולה המשולש הזה בין האיגוד, רוקנרוד ובייקפאנל והוא היה לנו טבעי ומתבקש. המטרה שלנו היא לתרום לענף האופניים בכוחות משותפים, ולקדם עוד קפיצת מדרגה בעולם האופניים הישראלי.”

 

131

אליפות ישראל 2014 – ניב ליבנר מוביל בדרך לנצחון. המתח בשיאו- מי ינצח ב 2015 באליפות ישראל לאופני כביש בחסות Ridley? (צילום: דני אסקרוב)

רוקנרוד יבואנית Ridley ו Bergamont משדרגת את אליפויות ישראל

אל הפקת וארגון המירוצים שמוביל איגוד האופניים, תצטרף רוקנרוד- יבואנית אופני רידלי לכביש וברגמונט בתחום אופני ההרים. רוקנרוד תשקיע ותנהל את סביבת ה Expo לצד התחרויות מתוך מטרה להפוך את אליפויות ישראל לפסטיבל אופניים. רוקנרוד תסייע להפוך את אליפויות ישראל לחגיגה של ספורטיביות הישגית, וההשקעה הנוספת תגדיל את האטרקטיביות של האליפויות לא רק למתחרים אלא גם עבור קהל הצופים. כעת יותר מבעבר, כדאי יהיה לבוא ולראות מי יחצה את קו הסיום ראשון ויוכרז כאלוף ישראל! במסגרת האירועים יוקם אקספו של גורמי הענף, תהייה סביבה מוצלת, והפתעות נוספות למתחרים, למשפחות ולקהל.

2-05-DSC_9444

נבחרת ישראל ומנכ”ל Ridley ב RocknRoad – מקבלים אופניים של אלופים!

איגוד האופניים וביייקפאנל ינגישו את המידע לציבור הרוכבים

במסגרת השת”פ, תסייע בייקפאנל לתקשר ולהעביר את המידע על פעילות האיגוד אל רוכבי האופניים בישראל. במסגרת זו יפורסמו עידכונים דו חודשיים המסכמים את העשייה, יוקם ערוץ תוכן ייעודי לאיגוד האופניים ב BIKEPANEL, ואליפויות ישראל בחסות רוקנרוד יקבלו תמיכה וקידום מיוחדים בבייקפאנל.

ירון דור: “איגוד האופניים בהובלת יו”ר האיגוד יוני ירום, ומנכ”ל האיגוד ירון דור ובעזרת צוות מקצועי מסור, מובילים בשנים האחרונות מהפכה שמטרתה להגדיל ולשפר את פעילות האיגוד במגוון של תחומים. האופניים נכנסו לאחד מעשרת הענפים המועדפים בוועדת לובצקי, פעילות הנבחרות הלאומיות גברים ונשים עלתה מדרגה, קמפיין אולימפי מוצלח ומתקדם לגברים באופני הרים, לוח תחרויות מגוון ועמוס הפרוס לאורך כל השנה ובכל הקטגוריות, טורים רב יומיים בישראל (ערד ותפוח), מגוון גדול של פעילויות עממיות פרוייקט פרחי ספורט, אופניים לכולם, פעילות בשיתוף אתנה לילדות ונשים, קורסים והשתלמויות ועוד. נכון לסוף מאי 2015  שלומי חיימי, הרוכב המוביל מדורג במקום ה 41 בעולם. הנבחרת מדורגת במקום 19 בדירוג העולמי (שמירה דירוג טוב מ 24 תאפשר לשלוח רוכב לאולימפיאדת ריו באופני הרים).

62

אליפות ישראל 2014: שלומי חיימי לקראת חולצת האלוף – עוד שלב בדרך הארוכה לריו. ב 2015 התחרות בחסות Bergamont. (צילום: דני אסקרוב)

…”3 רוכבות הרים מנבחרת TOP TEAM נשים התברגו במקומות 60-80 בדירוג העולמי ולראשונה יש כאן ענף אופני הרים עם תוצאות ברמה העולמית. בענף הכביש יש פעילות נבחרות מסודרת לאורך זמן וכישרונות מבטיחים נתמכו ע”י האיגוד בפרוייקט “הבית באירופה”. כמו שהבנתם – יש הרבה מה לספר באיגוד, והצורך בערוץ תקשורת אל ציבור הרוכבים הוא משמעותי הן עבור האיגוד, ומעניין עבור כל מי שתחום הרכיבה בישראל קרוב לליבו.” אומר ירון דור מנכ”ל האיגוד. 

וידאו מהאוויר מאליפות ישראל באופני כביש 2014 (מאת עדן גבאי):

סמנו ביומן ובואו לצפות באלופי ישראל 2015 בחסות רוקנרוד:

ארבעת אליפויות ישראל יהיו השנה במוקד העניין שלנו ושל הרוכבים. מי יהיו האלופים? בואו לצפות, לעודד, להנות מהאקספו ומהחוויה הספורטיבית אליה מתכנסים ההכנות והאנרגיות של ענף האופניים:

  • 24/06/2015 – אליפות ישראל נג”ש בחסות Ridley – באורים.
  • 27/06/2015 – אליפות ישראל כביש בחסות Ridley – בבית ג’וברין.
  • 17/07/2015 – אליפות ישראל ב XCO בחסות Bergamont – בכרמל.
  • 02/10/2015 – אליפות ישראל במרתון בחסות Bergamont – בגלבוע.