לפני כמה חודשים עשינו יום כיף ל BIKEPANEL ו RUNPANEL באצבע הגליל. לקראת אפיק ישראל, ובכלל – אנחנו רוצים להזכיר לכם שאפשר לשכור חדרים גדולים, מטופחים ונוחים במחירים אטרקטיביים ולא חייבים את חווית המלון.  הצימרים נמצאים ברמות נפתלי במרחק 20 דקות נסיעה מכפר התחרות.

מאת הראל שובל, לבנדר ברמות נפתלי
להזמנת חופשה – תתקשרו להראל: 058-5954585
אפשר גם ליצור קשר בפייסבוק פה: עמוד הפייסבוק של לבנדר

הסרט ממחנה האימונים של הפאנליסטים:

גם בלי קשר לאירוע – המקום מתאים לרוכבים שרוצים לארגן לעצמם מחנה אימונים באחד המקומות היפים בארץ. לא מעט רוכבי שטח וגם כביש הגיעו ללבנדר ואל הראל שובל (רוכב שטח Bikepacking רציני) מאז הפרסום הראשון עליו, ואתם מוזמנים לנסות גם!

בשטח – שני הסינגלים המוכרים ביותר והמומלצים בסביבה הם הסינגל של רכס הרי נפתלי (הסרט – למטה…) והסינגל של בירייה. קלאסיקות של רוכבי הרים, ורמות נפתלי נמצאת במרחק מדויק משניהם – ממש באמצע. הנה החוויה שלנו:  

 

יש התפתחויות מעניינות ב”לבנדר”:

ל”לבנדר בהרים” התווספו 2 יעדים נוספים, גם הם ברמות נפתלי: “וילת לבנדר” ו”לבנדרין”. עם שלושת המתחמים האלה יש שם אפשרות להציע לכם חופשה צפונית לכל שילוב וצורך –  החל בזוג רוכבים שלוקח צימר עם חדר או שני חדרים, דרך קבוצות רוכבים קטנות, ועד קבוצה ממוסדת עם מאמן ועשרות רוכבים לימי רכיבה מעולים בצפון!

(כמובן שרוכבים למען רוכבים זו תימה שאנחנו מזדהים איתה. אבל גם בלי קשר לאופניים: המקום נפלא לחופש זוגי, משפחתי או של קבוצת משפחות. אגב, לבנדר גם ידידותי לבעלי חיים ומאפשר להביא לחופשה גם את הכלבים שלכם)
להזמנת חופשה – תתקשרו להראל: 058-5954585

חדש ברמות נפתלי – “וילת לבנדר”

הראל הקים פה וילה מבודדת ומפנקת. היא נמצאת על הרכס, ופונה להרים לכיוון רמת הגולן. מהמרפסת תראו את אגמון החולה והנוף המדהים של אצבע הגליל. זו למעשה אחוזה ממש של ארבעה דונם עם מטע זיתים ובו פינות ישיבה. יש כרם יין צעיר עם גזיבו באמצע ושולחן פינג-פונג.  בקיץ אפשר להנות גם מהבריכה (שישה מטרים על שלושה וחצי ומתאימה לקיץ).

וילת לבנדר בהרים מציעה שבעה חדרי שינה (4 זוגיים – בכל חדר מקלחת צמודה, ו 3 חדרי ילדים שבהם 2 מיטות ומיטות קומותיים).

באזור הילדים יש פינת ישיבה וטלוויזיה נפרדים, וכמובן מטבח גדול ומאובזר לגמרי – כמו בבית, עם ופינת אוכל גדולה לאורחים רבים.

היא מתאימה לעד 22 אנשים (ואפשר להוסיף מזרונים אם יש צורך).
להזמנת חופשה – תתקשרו להראל: 058-5954585

image1

העלויות בוילה משתנות בהתאם לעונות התיירות והמועד המדויק (חגים\חופשים\ועונות): בתקופה הנוכחית (חורף) זה נע מ 2500-4000 ש”ח, ובתקופות שיא הביקוש, חגים וחופשים כ  4500-5000 ש”ח ללילה. את הוילה שוכרות לא מעט חברות לאירועי חברה, דיוני הנהלה מיוחדים על יומיים, וגם – היא יכולה להתאים מצוין לקבוצה של חברים רוכבים שרוצה הוואי מדהים לסופ”ש בצפון.

image2

חדש! “לבנדרין” – כפר תאילנדי טובל בעץ ובירוק עם 9 בקתות עץ

הראל לא שוקט על השמרים והקים עוד מתחם צימרים יפהפה שכמובן גם הוא מקבל חוות דעת מעולות.

הכל חדש, ויש שם אזור יפה מרכזי לשבת אחרי רכיבות ולשתות בירה עם הקבוצה. במתחם הזה היינו מבייקפאנל וראנפאנל והוא ממש מעולה לקבוצות של עד כ 30 איש.

הצימרים עצמם הם בקתות עץ מאוד יפות ומרווחות, עם מטבח, אמבטיה, סלון וחדר שינה, וזה מתחם שמרגיש כמו כפר תאילנדי קטן. יש חדר אוכל מרכזי ונוח, ועלות ארוחת הבוקר ממש סבירה ומשתלמת.

הסגנון – טבול בירק ובצמחייה, כפרי ומרגיע. בכל בקתה שני חדרים – זוג ושני הורים, וכן יש בקתות משפחתיות גדולות יותר להורים ו 3 ילדים. עלויות: כ 800 ש”ח ללילה, תלוי בעונה.
להזמנת חופשה – תתקשרו להראל: 058-5954585

image6

גם הצימרים שסקרנו: “לבנדר בהרים” – שודרגו והתקדמו ושופצו

ב”לבנדר בהרים” יש 7 יחידות אירוח. 4 זוגיות, ועוד 3 משפחתיות (בהם יש שני חדרים: מיטה זוגית + שתי מיטות יחיד) ועוד יחידה עם שני חדרים גדולים לארבעה מבוגרים. למעשה בתפוסה מלאה הוא בנוי לארח קבוצה של עד כ 25 רוכבים, אז קבוצות רכיבה – פורמליות או של חברים.
זה לא מפתיע אותנו אבל הם קיבלו בציוני הגולשים ב Booking.com ציונים מדהימים של 9.4 מתוך 10 מקרוב ל 100 מדרגים!

הנה כמה ציטוטים, ויש הרבה כאלה:

  • “מארח אדיב ומקסים, אווירה נעימה ורגועה, מיקום מצוין. תמורה מעולה למחיר, תודה רבה. נחזור שוב!”
  • “אימצנו מקום חדש לחופשה משפחתית מדי שנה – מקום שליו ונקי מאוד. ישנו כל איבזור אפשרי לצורך הכנת ארוחות יחד עם פטיו מיוחד מקורה לצורך אכילה משותפת בחוץ (וגם בתוך החדר) אריאל בעל הבית מקסים ומחוייך! הגענו לבד, פעם הבאה נבוא עם החברים ומשפחותיהם!”. אורלי.
  • “המארח היה אדיב ואכפתי ונתן המלצות על האזור כולו ודרכי נסיעה. הניקיון בצימר היה יוצא מן הכלל והיה הפרמטר הכי חשוב מבחינתנו. יש חנייה קרובה לצימר. אין ספק שזה מקום לחזור אליו. חוץ מזה המיקום של הצימר נהדר ואטרקטיבי, מאחר וקרוב לאגם החולה, ראש פינה והרבה מסלולי טבע ותצפיות נוף נהדרות ויקבים.” יפית.

העלות היא 650 לזוג כולל ארוחת בוקר, וחדר משפחתי עולה 850 כולל ארוחת בוקר.
להזמנת חופשה – תתקשרו להראל: 058-5954585

image3

סיכום

בכתבות על האיזור אנחנו תמיד ממליצים לסגור לילה במקום ולכסות עוד רכיבה. מדובר בגן עדן ישראלי לאופניים עם הנופים היפים בארץ, ותשתיות משובחות לרכיבה. בין אם אתם מגיעים ליומיים, שלושה, או ארבעה ימי רכיבה – יהיו לכם שפע של אפשרויות מגוונות במיוחד לבחור מתוכן, איפה לרכוב, לאכול ולהינות.

לרוכבי אפיק ישראל – מדובר באחד המקומות הכי קרובים ונוחים שיש ליד התחרות ולטעמנו מספקים איכות חיים וחדרים גבוהה יותר מזו שיש במלון ובטווח מחירים יותר משתלם.

להזמנת חופשה – תתקשרו להראל: 058-5954585