ההרשמה המוקדמת ל”אפיק ישראל Tour אופני הרים בארץ הקודש” נפתחת באחד באפריל (באמת…). רק 175 זוגות רוכבים יוכלו להשתתף.מתוכם רק 125 יזכו להיות חלק מהחוויה של כפר התחרות ברמת השופט (50 זוגות נוספים יוכלו להשתתף ללא לינה בכפר התחרות).

התחרות מתקיימת ב 17-19/10/2013.

רק זוג 1 מתוך 50 זוגות הנרשמים הראשונים יגריל השתתפות חינם!

image003
מאחר והמורכבות הלוגיסטית של אירוע כזה היא כל כך גדולה, הוא מחייב הערכות ברורה מאוד זמן רב לפני שהוא מתקיים. לדוגמא: צריך לוודא שהכפר יוקם בצורה אופטימלית לרוכבים, שיש מספיק מזרונים, אוהלים, מזון, ושירותים נלווים מתאימים. אי אפשר פשוט להגריל את כל הציוד הזה ברגע האחרון, ולכן חייבים להחליט מראש מה כמות המתחרים שניתן לתמוך בה, ולהערך בהתאם.

זה מייצר מצב, אופייני אגב לכל תחרויות האפיק הגדולות והמבוקשות בעולם, של יותר ביקוש השתתפות על היצע. משתתפי עבר בתחרויות הגדולות מדווחים על מארבים נחושים לתחילת הרישום באתר האינטרנט של התחרות.

גם אפיק ישראל נאלץ להגביל את כמות המשתתפים, וכתוצאה מכך אנחנו ממליצים למי שמעוניין להשתתף להבטיח את מקומו מוקדם ולא לחכות. מי שיעשה זאת מהר ונחוש יצא עם כרטיס כניסה שיסדר לו את העונה עד לתחרות, ועם יעדים ומטרות מגובשים שיתנו חותם על כל שנת הרכיבה הקרובה שלו. אם אתם יודעים שזה משהו שאתם רוצים לעצמכם – אל תחכו. סיגרו עם בן זוג והרשמו מיד עם פתיחת ההרשמה. על הדרך אולי תרוויחו את ההשתתפות חינם!

לרישום לתחרות: http://www.znook.co.il/epicisrael

כמה זה עולה?

המטרה בבניית האירוע הזה היא לאפשר לכל רוכב להשתתף ברמה כזו שאף אחד לא יצטרך לוותר על חופשת האופניים השנתית שלו… המארגנים מתבססים על חסויות כדי להשאיר את העלויות ברמה נמוכה יחסית למשתתפים, ועדיין לייצר אירוע מדהים, ברמות מחיר ברות השגה למקסימום רוכבים:

  • תחרות מלאה – שלושה ימים של תחרות, כולל כל המעטפת הארגונית ופתרון הלינה במאהל מדוגם בכפר התחרות + כל המפורט בחבילת ההרשמה: 980 ₪
  • תחרות מלאה  ללא לינה בכפר התחרות (לינה בבית), הכוללת את כל מרכיבי ההרשמה לתחרות למעט לינה (תזכורת, חובת נוכחות בכל תדריך רוכבים בתום ארוחת הערב) – 850 ₪
  • עלות מרתון חד יומי (שבת) 150 ₪

אופציות נוספות:

  • חבילת עיסוי- 240 ₪ עבור שני עיסויים של חצי שעה בתום כל סטייג’
  • ביטוח תלת יומי עבור 280 ₪ למעוניינים (על כל רוכב להיות מבוטח על פי חוק הספורט). רוכבים המעוניינים לרכוש ביטוח לטובת התחרות להציג בדיקה ארגומטרית שנעשתה ב2013, אותה יש לשלוח לאחר ההרשמה לפקס 077-3200309. את הזמנת הביטוח ניתן לעשות בעת ההרשמה.
1-IMG_2393_stitch (Custom)

סינגל אלון הגליל שישולב באפיק ישראל (צילום: יואב לביא septAA)

שותפי “אפיק ישראל”

שיתופי הפעולה משמחים ומשמעותיים מאד עבור הפקת אפיק ישראל. אלה שתפ”ים שכל רוכב שישתתף בתחרות יחוש בתמורה שלהם עבורו, אז מותר לכם לפרגן להם!

  1. Rudy Project ו Luminox – נותן חסות של CCC שמלווה גם את Epic Israel. את משקפי הרכיבה המעולים שלהם אתם כבר מכירים. כעת הם גם מייצגים את שעוני Luminox בעלי טכנולוגיית תאורת הלילה הייחודית.
  2. Trek ישראל – CTC – בואנית טרק לישראל מלווה את CCC כבר שנים, ולה כמה חנויות מובילות ממש באיזור המחיה של התחרות. אך טבעי שלתחרות המרתון הרב יומית הראשונה בישראל תהייה הנוכחות שלהם, שכן מרתון ו 29 הולכים ביחד, וטרק\גארי פישר היא הגורם בעל המשקל והיכולת המשמעותיים העיקרי שהביא את מהפכת ה 29 למקום בו היא כבר לא מהפכה אלא קטגוריה מובילה.
  3. Mario Center – מדרסים ייחודיים וטכנולוגיים במיוחד לרוכבים רציניים שרוצים את מקסימום הוואטים ברגליים שלהם. עבודה עם קרבון מקומר, סנסורים שבודקים את נקודות הלחץ ועוד מסייעים ליצירת מדרס ייחודי לרוכבים.
  4. Shimano– אמונים על כל המעטפת הטכנית של התחרות והמתחרים, צוותים מיומנים ומסורים ידאגו לכך שהאופניים שלכם יסיימו את האתגר יחד אתכם באופן הטוב ביותר, הן במסלול והן בכפר התחרות.
  5. Power Bar– כל תוספי המזון שתזדקקו להם הן במהלך התחרות והן להתאוששות. חלקם יחולקו בנקודות ההזנה במסלול, חלקם ימכרו לנוחיותכם בדוכן בכפר התחרות, ג’ילים, חטיפי אנרגיה, חטיפי חלבון, משקאות התאוששות ועוד….
  6. מרוץ “סובב עמק” – התחרות שתסכם את תקופת האימונים לקראת epic israel ,תהווה את ההשחזה האחרונה בחדות שלכם לקראת הטור. סובב עמק תשולב בתכנית אימונים מספר שלוש שתפורסם לנוחיותכם בתחילת אוגוסט.
  7. מרכז השטח אלון הגליל – בסטייג’ הראשון הדובדבן שבמסלול הוא סינגל אלון הגליל. נקודת ההתרעננות והתדלוק העיקרית של היום תמוקם בחניית “מרכז השטח אלון הגליל” שבתחילת הסינגל.

לרישום לתחרות : http://www.znook.co.il/epicisrael

THE-epic-lsrael-logo-4002