בסה”כ 4 שעות ו50 דקות – רכיבה ארוכה, אבל לא ממש ממש ארוכה, נכון? אולי כשמסתכלים על המספרים זה כבר נראה אחרת: 101 ק”מ על 2,100 מטרים של טיפוס מצטבר!
לקבלת תוכן עדכני ומבצעים חדשים מבייקפאנל, הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה פה:
בייקפאנל ווטסאפ
3-DSCF2541

עודד דנון מנצח

בכל אופן, 4 שעות וחמישים דקות זה הזמן שלקח לאליל הרכיבה עודד דנון לסיים את התחרות האחרונה שאורגנה ע”י אנשי קומונת 4Epic , ביום שישי האחרון של מרץ. עודד דנון ניצח וקבע שיא גם ברכיבת הצ’ימי’צ’ורי האחרונה (גילח חצי שעה מהשיא של חנוך רדליך), ובכך שבר הגמוניה של כמה שנים של חנוך, שניצח למעשה בכל אירוע סבולת/סינגלספיד פיראטי שאורגן בארץ. חנוך עושה זאת על סינגלספיד 29 ועודד על אופני מרתון קלאסיים (26 שיכוך מלא 4אינץ‘).

7-DSCF2853

בני התמותה הרגילים, כ- 70 במספר, סיימו את המרחק הארוך בחום מתיש ובזמנים קצת יותר אנושיים, חלקם עד כ 5 שעות אחריו. אחרי דנון הראשון הגיעו במקצה הסולו חנוך רדליך, ודני חסיד. במקצה הזוגות הגיעו גל פרידמן ואיתי גרואג ראשונים, עידו לסמן ונועם הררי שניים, ואסף נאות עם שחר גל במקום השלישי. כבוד. כל קבוצת החוד (להלן “חבורת הסבל”) עשתה זאת בחמש עד חמש וחצי שעות. בסיום כולם הצטרפו ל”על-האש” ובירות תוצרת בית עם תוויות שהוכנו במיוחד לאירוע.

 6-DSCF2851

מה זה 6PE?

שם הקיצור ל Six Park Epic (אפיק ששת הפארקים): רכיבת מרתון ארוכה וקשה שחוצה שישה פארקים לאומיים באזור ירושלים. הנה קישור למסלול במפה המעולה של עמוד ענן. מתחילים בסינגל הקק”ל של פארק קנדה, מטפסים בדרך דיפנבייקר (איזור שער הגיא)

2-IMG_3475

דיפנבייקר – ארוך וישר, אבל פה עוד הרגליים טריות יחסית

ואז תופרים את הרי ירושליים (פארק הרי יהודה) מטה ומעלה במגמה דרומה לעמק האלה (דרך שמורת סנסן) לכיוון פארק עדולם.

3-IMG_3477

רוכבים בסינגל קנים החדש קטע קצר ואז פונים לסינגל עדולם – אחד מיצירות המופת המהנות ביותר בארץ.

1-IMG_3479

את עדולם עושים לכל אורכו ומשם דרך בית גוברין לפארק האחרון הוא פארק בריטניה ולסיום בגבעת ישעיהו. בקטנה. עקב ריבוי הפניות התגלה יתרון לכל מי שמחזיק במכשיר ניווט על הכידון. כל האחרים שאין להם GPS נצמדו לאלה שיש להם, וקיבלו הכוונה מחברים, אם כי נרשמו קצת התברברויות – אך זה חלק מהחוויה.         

1-DSCF2676  

האירועים המושקעים והייחודיים האלה הפכו להיות סימן ההיכר של קומונת 4Epic

1-IMG_3485

כמיטב מסורת הקומונה  – אין רכיבה ללא מיתוג: שם קליט שמוכר סיפור, תוויות בירה, מדבקות וכולי. כל זה מתלווה לארגון מושקע: תדריך, מספרי משתתף, רכבי חילוץ, ומחסן מים עם בקבוק שני ליטר לכל משתתף באמצע המסלול. 

4-DSCF2711

הצ’ימיצ’ורי, מבצע עובדה, מרתון 24 שעות בבן שמן – כל התחרויות האלה לא היו מתרחשות לולא רוח ההתנדבות והתרומה לקהילה של אנשים יקרים שעושים למען החברים שלהם ולמען הפצת בשורת רכיבת המרתון. את ה- 6PE ארגנו בהתנדבות דני זלנפרוינד וירון כהן, וסייע להם גם מאיר בוקאי

1-IMG_3470

המארגנים: ירון ודני

בניגוד לכמה מהאירועים הקודמים ה- 6PE הוא מרתון קלאסי ולא אולטרה מרתון. מרתון כזה, יחד עם היותו קשה ואתגרי מאוד, הוא משהו שכמעט כל רוכב יכול להגדיר כיעד ולבנות את הכושר המתאים לביצוע מוצלח שלו. לא מגיעים לזה ביום אחד ולא עושים את זה בקצבים של חבורת הסבל, אבל כן עם סיום של כל המסלול ותחושת הישג גדולה. 

מי שמעוניין להיחשף ולהצטרף לעולם ה”אנדיוראנס” (סבולת) באופני הרים מוזמן לבקר בקומונת  4Epic ויתקבל בברכה.

—————————————————————————————————-

חינם:תנו לנו Likeב Facebook (בקישור זה), וקבלו הודעה מייד בעת פרסום כתבות חדשות ב BIKEPANEL!

—————————————————————————————————-