מייד לאחר קו מוצרי המשקפיים, רודי פרוג’קט ידועה בקסדות שלה. קיבלנו למבחן את ה-Rush ונמהר לדווח.

כשחבשנו את הקסדה הזו וקיבלנו את המחיר שלה, נזכרנו מייד בקסדת ה-Zuma של רודי שהיתה להיט מטורף בשוק הישראלי לפני כשנתיים שלוש עם מבצע ותמחור אטרקטיביים במיוחד. הסיפור חוזר על עצמו – וקסדה חדשה מאותו בית נמצאת כרגע במבצע אטרקטיבי של 349 שקלים.

שיווק המותג בישראל נעשה בחנויות רודי פרוג’קט בתל אביב, כפר נטר, יקנעם ובאירועים הרבים שרודי פרוג’קט נוכחת בהם (גילוי נאות, המותג מפרסם קבוע בבייקפאנל). חנויות היבואן:

  1. כפר נטר: כפר נטר, השלום 8, טלפון: 09-8997929.
  2. תל אביב: שטרית 6, המרכז האולימפי, טלפון: 03-6410966.
  3. יקנעם: בניין כוכב יקנעם (ליד פז), טלפון: 04-9594445
בחן וכתב: צור חלמיש
צילומים: עופר עברי, יצרן, גיאחה, צורחה

1

במבחן

  • דגם הקסדה: רודי פרוג’קט Rush
  • מחיר: 349 ש”ח – במבצע בימים אלה עד גמר המלאי.  לאחר מכן המחירון 590 ש”ח.
  • משקל: 240 גרם ללא המצחיה או 250 גרם עם מצחיה.
  • חורי אוורור: 21.
  • מידות: S, M, L.  מידת Small מתאימה לילדים.
  • משווק: פרואקטיב בע”מ, השלום 8 כפר נטר, טלפון: 09-8997929, אתר:  www.rudyproject.co.il

 

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

פיצ’רים עיקריים

התכונות המודגשות ע”י היצרן הינן:

  • אבזם ארגונומי – עיצוב האבזם הוא קשתי להתאמה לסנטר ובנוסף ריפוד מפריד בין האבזם לסנטר.
  • התאמה אישית של גובה מערכת ההידוק האחורית – ניתן להנמיך את מערכת ההידוק לכיוון הצוואר או להעלות אותה לכיוון העורף. את ההתאמה עושים באמצעות עיגון מערכת ההידוק האחורית אל הקסדה באחת מ-3 נקודות אפשריות שנמצאות בשני צידי הקסדה.
  • תכנון מבנה הקסדה עם מעטפת פוליסטירן אחודה אשר מתוכננת לספוג אנרגית מכה ולפזר אותה על כל הקסדה.
  • התאמה מירבית לראש באמצעות הידוק הקסדה עם גלגלת אחורית, ריפוד בין מערכת ההידוק לבין העורף. .
  • מדבקות מחזירות אור מאחור.
  • מצחיה ליצירת צל והגנה מסויימת מענפים.  המצחיה ניתנת להסרה וחיבור.

5

עיצוב

הקסדה נראית טוב הודות לעיצוב עדכני וזורם.  מהצד נראה כאילו היא קטומה מאחור מלבד שני זיזים אחוריים שעוטפים את חור האיוורור האחורי ותורמים למראה הדינמי.

למבחן נמסרה קסדה לבנה עם עיטורי גרפיקה באפור כהה ורצועות באפור בהיר. מלבד דגם זה ישנם חמישה צבעים נוספים, חלקם שמחים בהרבה יותר:  לבן ועיטורים באדום/ורוד, לבן ועיטורים בכתום, שחור ועיטורים בלבן, שחור ועיטורים באדום, כחול עם עיטורים בירוק ולבן (כמו בתמונה מעלה מצילומי היצרן).

לצד העיצובים האלה היינו שמחים לראות גם אופציות לעיצובי מט ברודי פרוג’קט, שנוטה לייצר קסדות רק במרקם מבריק.

2

איוורור

מורגשת זרימת האויר ברכיבה ורואים תיכנון טוב של מבנה ומיקום חורי האיוורור. יחד עם זאת, מי שמזיע כמו סוס, יעזרו לו או מזגן נייד או בנדנה לפיזור ונידוף על פני שטח גדול יותר. אם אתם לא מהזן הזה, תהנו מהאיוורור שה-Rush מספקת. ב-Rush הנוכחית אין רשת פנימית כמו ב-Zuma שהייתה. לטעמי בחום הישראלי עדיף כך.

ריפוד פנימי

חמישה ספוגים רכים מוצמדים בוולקרו (סקוצ’) לחלק הפנימי. כבכל קסדה אלו ספוגים יעודיים המתאימים למבנה הפנימי הספציפי שלה. ספוג נוסף מוצמד למערכת ההידוק האחורי וספוג נוסף לאבזם ההידוק שמתחת לסנטר. טקסטורת הספוגים נעימה למגע על העור.

3

מצחייה

המצחיה מינימליסטית, מחוררת ונאה. היא ניתנת לשליפה מתוך הקסדה עבור רוכבים שמעדיפים לרכב ללא מצחיה. בהיותה מינימאלית, אל תצפו ממנה לצל מאוד משמעותי בקיץ הישראלי. הצטיידו במשקפי שמש והתמרחו נא בקרם הגנה.

רצועות

הרצועות הן מהזן הדק והרך ואינן מפריעות כלל. בשני הצדדים הן עוברות דרך אבזם טרפזי המאחד אותן כמקובל. השימוש הנכון הוא להסיע את האבזם על הרצועות כך שיגיע בדיוק אל מתחת לאוזן. בכך נוצרת נקודת הצמדה נוספת שתפקידה למנוע מהקסדה לנטות ימינה ושמאלה. האבזם הראשי שמתחת לסנטר נכנס בקליק של שתי זרועות גמישות כמו בקסדות רבות אחרות.  

4

הידוק

הגלגלת האחורית עם הריפוד שלה מאפשרת הידוק אל הקרקפת והצמדה טובה ונוחה. מידה Medium שהתאימה לי מיועדת להיקפי ראש בין 54-58 ס”מ. קיימות גם מידת Large ומידת Small המתאימה לילדים ונותנת מענה מקצועי עבורם.  

את אבזם הסנטר ניתן לחזק כך שהוא ישאר צמוד. צורתו הקשתית בנוסף לריפוד שבינו לבין הסנטר מאפשרים סגירה שאיננה מציקה.

נוחות

הרגשתי בנוח מייד עם חבישת הקסדה. המשקל, 250 גרם קל למדי ואפילו לאורך יום הרכיבה הארוך מאוד של הצ’ימיצ’ורי, לא הרגשתי כלל בנוכחותה. לגמרי מחמאה. הקסדה נוחה מאוד הן עקב המבנה הקשיח שלה שעוטף את הראש במדוייק והן עקב הספוגים שמנעימים את ההצמדה.

136
חסרונות

הרצועות האפורות מאוד בהירות והזיעה הניגרת יכולה להכתים אותם. כדי לא לראות כתמים ברכיבה הבאה, תצטרכו לשטוף אותן עם מעט סבון אחרי רכיבות מיוזעות. אולי זה יתרון…  במקרים הקשים ניתן להחליף רצועות בחנויות המותג. לצורך העניין הם ישחטו קסדה חדשה עבורכם אבל אל דאגה, מערכת רצועות חליפית תוזמן עבורה במשלוח הבא.

מי שמחפש מצחיה עם הגנת שמש של סומבררו לא ימצא את מבוקשו במצחיה הקטנה.

מבחינה עיצובית למרות שיש גם אחלה צבעים, היינו רוצים לראות קצת יותר קסדות בצבעי מט חוץ מהמבריק המסורתי, והטיפה מיושן שמודגם פה.

6

סיכום

המוצרים של רודי פרוג’קט מאופיינים באיכות גבוהה, סטייל איטלקי, עיצובי מוצר חכמים ואם להודות על האמת – מחירים די גבוהים. אבל כמעט כל המוצרים האחרונים שהושקו בארץ הגיעו עם הצעות מאוד אטרקטיביות בתמחור ותמורה גבוהה ברמת מוצרי האמצע בשוק. אז נכון שיש להם לא מעט מוצרי קצה, במיוחד במשקפיים, אבל פה מקבלים את הטכנולוגיה והאיכויות של רמות המוצרים הגבוהות יותר, במחיר מאוד מאוד משתלם.

בשורה תחתונה: קסדה מצויינת ומומלצת. שילוב של נוחות רבה, מראה עדכני, ועם המבצע במחיר של 349 ש”ח בלבד – זו בהחלט אחת התמורות הטובות ביותר בשוק הקסדות היום.

להשיג בחנויות היבואן:

  • כפר נטר: כפר נטר, השלום 8, טלפון: 09-8997929.
  • תל אביב: שטרית 6, המרכז האולימפי, טלפון: 03-6410966.
  • יקנעם: בניין כוכב יקנעם (ליד פז), טלפון: 04-9594445

 

 

בחן וכתב: צור חלמיש
צילומים: עופר עברי, יצרן, גיאחה, צורחה
צור חלמיש (צורחה) כותב על אירועי רכיבה ובוחן ציוד בשטח ובכביש. יש לו אופניים אדומים ומתאמנים שמחים מרמת קטקטים ועד מאסטרס כתומים. במשך שנים נהנה מרכיבות כיף עד שקורס מדריכים באיגוד האופניים נתן לו טריגר לשינוי החיים. אתם וילדיכם מוזמנים לבוא לאימון ניסיון במועדון האופניים VELOCITY ברעננה. לפרטים 054-4536874 צור