הודעה לקוראים: אנו שמחים להכריז על חידוש ההזמנות של “קיט זוהר” של BIKEPANEL! הוא כולל ביב, חולצה, ואופציה להוספת ווסט. זה קיט מדהים ביופיו, איכותי ומאוורר מאוד, המתאים במיוחד לרכיבת כביש וקרוס קאנטרי בשטח. הפעם הקיט באמת הורס! מפיל! מ-ה-מ-ם!
*** עקב ביקוש גבוה לקיט הזוהר – אנחנו מוציאים הזמנה ראשונה בסוף השבוע הראשון של אוגוסט – מי שיירשם בהקדם ייקצר מאוד את זמן ההמתנה לביגוד!


ערוץ האופניים של BIKEPANEL בטלגרם


צור וירנין-001
אין רכב עוין בכביש, או זאב טורף ביער, שיפספסו אתכם עם קיט זוהר מקילומטרים. מדובר בחליפת רכיבה בולטת במיוחד בעיצוב שלנו, ובייצור איטלקי איכותי של GSG. החליפה הזו תספק לכם ניראות ללא תחרות: לא רק שהקיט מתבסס על צבעי High Viz (פלואורו) זרחניים, גם יש לו מחזיר אור של ממש מאחור מתחת לכיסים. כל מי שמשתמש בו מדווח על שיפור בתחושת הביטחון שלו בכבישים, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות ובתנאי ראות לקויה. הדבר בולט בצורה משמעותית גם ברכיבה בתוך פלטון גדול – אז ניכר ההבדל הדרמטי בנראות בין הקיט הזה לכל האחרים כאשר מבחינים ברוכבים שלובשים אותו ממאות מטרים בצורה ברורה במיוחד.

 

עכשיו הזמן להתארגן על הקיט הכי יפה, והכי בולט בארץ. אם אתם רוצים להיראות טוב וחושבים שנראות היא היבט מרכזי בבטיחות הרכיבה שלכם – אסור לכם לפספס את זה. מאחר ושיטת ההזמנה שלנו לוקחת מינימום חודשיים, והצפי המעשי הוא לקצת יותר מזה (אנחנו אוספים הזמנות ורק אז מוציאים בקשה לייצור) כדי להיות מוכנים לימים המתקצרים בסתיו ולאפרוריות החורף – כדאי להצטרף להזמנה כעת. מעבר לכך, הרי שיש ברכישת החליפה הזו גם משום הבעת תמיכה ב BIKEPANEL – זו הזדמנות לפרגן לנו בצורה הכי מגניבה שיש: באמצעות זה שתיראו הרבה יותר, והרבה יותר טוב על האופניים שלכם!

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

הקיט הזוהר הוא מסדרת Race Line של GSG המיובאת לארץ על ידי רובילייף מאיטליה, המולדת הרוחנית שלנו. זו הסדרה העליונה והאיכותית ביותר של GSG, ועלותו, כולל ביב וחולצה: 690 שקלים. את הווסט ניתן לרכוש ב 290 שקלים. כל מי שרכש את הביגוד של BIKEPANEL בעבר יספר לכם שמדובר ברמה גבוהה במיוחד של ביגוד רכיבה. מעבר לכך שמדובר בקיט יוקרתי ומפנק חשוב שתדעו שגם הגזרה מעט שונה מהגזרה של הליין העממי יותר – בהתאם להיותו קיט מקצועי, הוא גם צמוד וצר יותר על הגוף. יש סיכוי שתצטרכו מידה אחת יותר גדולה ממה שאתם רגילים לה, ובמיוחד אם אתם בד”כ בין שתי מידות – שיקלו לבחור בגדולה יותר. עוד דיסקליימר קטן: הקיט בתמונות ובסרט הוא דוגמא ראשונה שנשלחה אלינו. חסרים בו 2 לוגואים קטנים וכיתוב BIKEPANEL בביב מאחור.

 

Yarnin-20121005064311010

מפרט טכני

  • גזרה הדוקה וצרה
  • חולצה מספקת נידוף זיעה מעולה, נוחות ורכות מדהימים עקב כך שהבד קל, דקיק וגמיש. החולצה עשוייה 62% פוליאסטר, ו 38% פוליאסטר
  • צדדים – רשת של קארבון לאוורור מקסימלי. באחריות – הרשת הזו גורמת לחולצה לנדף ברמה אחת מעל חולצות ללא רשת.
    הרוכסן דקיק ומוסתר והוא רוכסן מלא
  • כמובן שיש 3 כיסים מאחור
  • פאנלים בחיתוך לייזר של הבד ללא קיפולים ותפירות. הדבר הזה הוא הפאנל הכי נוח ונעים שיש על הגוף שאנחנו נתקלנו בו. אפס נקודות לחץ.
  • בגו יש סיליקון אלסטי
  • מתחת לכיסים רצועת בד מחזירת אור בחלק האחורי
    צבעי High Viz זרחניים שאי אפשר לפספס ממרחק רב בכביש
    הביב עשוי מלייקרה 225 גר’ ומשלב טכנולוגיות סיבים מתקדמות לשמירה על עמידות ללא אובדן הגמישות והנוחות.
    ביב נושם, קל משקל, תומך וצמוד אולם אינו מגביל את התנועה. סיליקון משפר את האלסטיות במקומות הנכונים
    הנוחות מושגת באמצעות הפד מסוג HD ergonomic TRS high density שיש לו מילוי ייחודי ומאוורר המאפשר פד יבש, גמיש ונוח יותר.


012
ניתו להוסיף לרכישה או לרכוש בנפרד גם את ווסט הרכיבה – ולשדרג כל חליפת רכיבה עם זוהר משמעותי, בולטות למרחוק, כיס אחרורי חיצוני ומחזירי אור. לא מדובר בווסטים הפשוטים והניילוניים שאתם מכירים – אלא בווסט מלא (ללא רשת), מבד מאוד איכותי.
שיטת ההזמנה – נרשמים, מזמינים, מחכים… ומשלמים רק כשהקיט יגיע
מאחר ואין לנו מלאי אנחנו מבצעים הזמנה בכל פעם שמתקבלות 10 הזמנות בטופס הרישום מטה (10 הזמנות זו כמות המינימום לייצור ב GSG). זמן האספקה הוא מינימום חודשיים ואין לנו אפשרות לדעת בדיוק כמה זמן יקח לספק את הקיט שלכם מרגע שנרשמתם – אנחנו רק יודעים שמרגע שיצאה ההזמנה ל GSG ישנה התחייבות לספק את הקיטים לארץ בתוך חודשיים. מצד שני – אנחנו לא מחייבים את כרטיס האשראי שלכם לפני שהקיט נמסר או נשלח ללקוח. <span style=”font-size: 13px; line-height: 19px;”>הרישום – הוא התחייבות ג’נטלמנית שלכם לבצע את ההזמנה לכשהחליפה תגיע. איסוף: יתבצע בתיאום מראש עם זוהר בד”כ בכפ”ס או בתיאום מיוחד – בד”כ בסופי שבוע לפני הרכיבות בנחשון. כמו כן ניתן לקבל אותו בדואר בתוספת 15 ש”ח דמי טיפול ומשלוח.</span>

*** עידכון חשוב: בסוף השבוע הראשון של אוגוסט תצא הזמנה. זה אומר שמי שנרשם עכשיו יבטיח את קבלת הביגוד כנראה בסוף ספטמבר (בדיוק מתי נדע יותר בהמשך – בפעם הקודמת שהזמנו זה הגיע אחרי כחודש אולם אין באפשרותנו להתחייב על כך)אנחנו מעדיפים שתזמינו חליפה שלמה כי רק ככה מתקבל האפקט המלא, אולם לאור בקשות הרוכבים הוספנו אופציה להזמין רק חולצה ב 345 שקלים או רק ווסט ב 290 שקלים. נאסוף 10 הזמנות מינימום מכל פריט ורק אז נוציא הזמנה לחברה האיטלקית. אין הבדל בין ווסט נשים לגברים. נשים אנחנו מצטערים, ההזמנה היא לגברים בלבד- כנראה שאין מספיק רוכבות שרוצות לזהור…