Dfsmnvms_372v9m5dzfk_b

1. הביב 

Funkier – חברת בגדי הרכיבה הישראלית רוצה לעלות כיתה: לא עוד חברה של מוצרי כניסה עד ביניים, אלא יצרן בגדי רכיבה שיתחרה על ליבכם וכיסכם מול מייטב התוצרת הלועזית גם ברמות הפרימיום. לשם כך הושק קו ה- “Pro” היקר והאיכותי יותר, ובו 3 דגמי ביב ו-3 דגמי מכנסיים. קיבלנו לידינו את הביב המדובר, שמחירו 599 ש”ח ורכבנו עמו מספר לא מועט של פעמים.
כיצד באה לידי ביטוי היוקרתיות חוץ מהמחיר? בגימור ברמה גבוהה, באיכות ומשקל הבדים והפד (לייקרה ברמה גבוהה ובמשקל של 220 גרם למטר), פד איטלקי, ריבוי פאנלים (14) התורם להתאמה טובה יותר לגוף, בתפירות החיצוניות, ובאריזת הקרטון היוקרתית שעמה מגיע המוצר. 

 

זה שבחרנו לבדיקה בצבע אפור ולבן, אולם יש כמובן גם בשחור – הנפוץ יותר והמתלכלך פחות. למרות שזה סוביקטיבי, אומר שהעיצוב במקרה של הביב הזה הוא לטעמי לחלוטין: שילוב נכון ונעים בין האפור הבהיר ללבן. הביב יושב מצוין על הגוף – הוא נוח מאוד, הכתפיות אלסטיות ושומרות על הפד בדיוק במקום הנכון מבלי ללחוץ על הכתפיים, ואיכות הפד שלו גבוהה. מדובר בפד איטלקי עבה ששומר על צורתו המקורית בין העכוז לאוכף ומהווה שכבת ריכוך מורגשת. גריפר הסיליקון בפנל התחתון של שרוולי המכנס מחזיק את הפנל (או את מחממי הברכיים שלכם) במקום, ובכלל האיכות הכללית מרשימה וכיף לרכב עם הביב הזה. 


מאחר ותפקידנו העיתונאי מחייב זאת נציג גם ביקורת: החסרון העיקרי של הביב הזה הוא אי הנוחות המתלווה להשתנה. זו תכונה של כל ביב, אבל יש ביבים שהמפתח שלהם יורד נמוך יותר מזה שב- Funkier Pro, מה שמאפשר לשלוף את ההוא מבלי להוריד את החולצה וכתפיות הביב. אפשר לעשות את זה בביב הזה אבל זה דורש מתיחה חזקה ופחות נוחה של הבד.

איפה ההתלבטות? המחיר לא נמוך: ב- 599 ש”ח המוצר הזה באמת מתחיל להכנס לקטגוריה של מוצרים לרוכבים חסרי פשרות ומתחרה במותגים רבים ואיכותיים מהעולם. האם תעדיפו תוצרת הארץ? לדעתנו אפשר בהחלט להתחיל לשקול זאת ברצינות. 

ציון לאיכות: 8
ציון לתמורה: 8
מחיר: 599 ש”ח

2. החולצה

על מנת להשלים את הסט לקחנו גם חולצה בצבעים תואמים לבחינה. 


ראשית וידוי סוביקטיבי: אני בד”כ מתקשה למצוא חולצות של Funkier שאני אוהב – בעיקר בגלל העיצוב המקושקש משהו. Funkier מאופינים בקו עיצובי מוחצן יחסית, עם הדפסים רבים ובוהקים וכיתובי לוגו ענקיים – לא בדיוק הטעם שלי בד”כ. על כן שמחתי מאוד למצוא את החולצה הזו שהנה מעודנת ויפה. יש עליה הדפס שמצד אחד אינו רעשני מדי ומצד שני עושה אותה מעניינת למבט. 
החולצה הינה חולצה ארוכה ודקה בעלת רוכסן מלא ואיכותי – כלומר שילוב מעולה ורב שימושי במיוחד במזג האוויר הישראלי: במזג אוויר אביבי ניתן להשתמש בה כחולצה יחידה (כמו ברכיבה שצולמה כאן) ואם ממש חם השרוולים המאווררים יחסית יגנו על הידיים מהשמש. בנוסף היות והגזרה שלה אינה צמודה לחלוטין היא מתאימה גם כשכבה שנייה מעל חולצת רכיבה צמודה קצרה – כאשר קר יותר. ורסטיליות אדירה (שהוסיפה למוצר הזה נקודה בציון התמורה). הצוורון נעים למגע ואינו מציק. הגזרה משוחררת משהו – בדיוק באמצע בין חולצות פרי-רייד משוחררות לחולצות כביש צמודות מאוד ואווירודינמיות, כלומר בול במידה הנכונה לרכיבת XC או כשכבה שנייה בכביש. 
הכיסים מעולים: גדולים ומחוזקים, ובנוסף לשלושה הרגילים ישנו כיס אחד בעל רוכסן ובידוד נגד רטיבות – מעולה להרגעת הנפש באשר לאביזרים יקרים שאנחנו ממש לא רוצים לאבד ברכיבה: כרטיס אשראי, מפתחות, או סלולרי. 


בצד הביקורת אי אפשר להתעלם מכיתוב ה- “XC” הענק המופיע בחזית…  ואם אני רוצה לרכב עם זה דווקא בכביש? גם הוספת כתובת האינטרנט של החברה על השרוולים לכל אורכם גורעת יותר משהיא מוסיפה. מזל שהכיתובים נטמעים הייטב בעיצוב הכולל של החולצה הזו – שהיא יפה מאוד.  
לסיכום – מי שיקנה הן את הביב והן את החולצה הזו של Funkier שמחירה: 299 ש”ח, יהנה ממוצר איכותי, יפה ושימושי במגוון מזגי אוויר.  

ציון לאיכות: 8
ציון לתמורה: 9
מחיר: 299 ש”ח
בחן: גיאחה. צילמו: יואב בנצור וגיאחה