אל תתנו לפרויקט הרכיבה המדהים הזה לחמוק מהיומן שלכם. מדובר במפץ גדול. משהו שלא היה לו תקדים בישראל ואשר שם את רכיבת הכביש הישראלית על המפה הבינלאומית. ירושלים היא לא עוד עיר רגילה, וההתגייסות של קהילת רוכבי הכביש בישראל היא חשובה וסמלית. היא חשובה גם ברמת האיתות לנהגים והקהל בישראל: שכן אין כמו גראן פונדו גדול ובינלאומי בעיר הבירה כדי לקדם את המודעות לרוכבים בכבישים.

התיצבות של כולנו על קו הזינוק תתן רוח גבית למארגני האירוע שהשקיעו השקעות אדירות כדי ליצור את אבן הבנין הזו בתרבות הרכיבה בישראל, והיא איתות נחוץ לרשויות ולרוכבים בחו”ל לגבי מקומה של רכיבת האופניים בתרבות הפנאי בישראל. ההצלחה של מרתון ירושלים שמביא אלפי תיירים לישראל היא המודל, אולם כדי שזה יצליח, צריכים קודם כל הרוכבים הישראלים להביע אימון ולהראות את כוחם בשנת הייסוד. זו הזדמנות להראות לעולם כמה כדאי לבוא לפה, כמה יפהפיה ירושלים ומדהימים מסלולי הכביש סביבה, עם מאות רוכבי כביש!

בואו להיות חלק מהחוויה! לינק לאתר הרישום

3 מסלולים, שניים מהם לא קלים!

 

המפה מעלה, של המסלול הארוך מדגימה שגראן פונדו לא אמור להיות קל. מדובר בתחרות קשה, עם גובה מצטבר מכובד ומרחק משמעותי. יש שלושה מסלולים באירוע – משפחתי, מדיו, וגראן פונדו:

  1. מסלול משפחתי חגיגי – רכיבת “תהלוכה” חגיגית של כ 20 ק”מ בה ירכבו כל משתתפי האירוע, בתוך ירושלים עצמה. מעולם לא התחלתם כך את הרכיבה שלכם!
  2. Gran Fondo – מרחק: 147 ק”מ, טיפוס מצטבר: 3261 מ’ – מסלול שלוקח אתכם לאחר רכיבה בירושלים עצמה לכיוון צובה “מאחור”, משם אל נס הרים אל קטע המדידה (הטבלה לא משקרת…), ירידה מצור הדסה, והמשך להקפה היפהפיה של בית ג’וברין וחזרה לי”ם מצובה.
  3. Medio Fondo – מרחק: 104 ק”מ, טיפוס מצטבר: 2710 מ’ – בדיוק אותו דבר כמו הגראן רק ללא ההקפה של בית ג’וברין. רק כ 500 מטרים מצטברים פחות מהגראן.

לאתר הרישום

gran start

איטליה, קליפורניה, מיאמי… ועכשיו זה מגיע גם אלינו – לירושלים!

האירוע המושקע והמפנק ביותר בתחום רכיבת הכביש בישראל

בוא לקחת חלק בחוויה היחודית! בעת פרסום הכתבה נרשמו כבר מעל 400 רוכבים, וקצב הרישום מעיד שהגראן הזה הולך להיות הדבר הגדול ביותר שהיה בישראל בתחום האופנים השנה, וזו רק ההתחלה. יהיה כיף אדיר, חגיגי ומשמח. נתראה בעליות!

אנחנו ממליצים – אל תמתינו: ההרשמה המוקדמת מסתימת בסוף החודש ומתיקרת לאחר מכן.

גם בגראן פונדו ג’ירו ד’איטליה ירושלים: 10% מהרווח מועברים למחקר והמאבק ב ALS!

לאתר הרישום

לאתר האינטרנט של האירוע