אחרי שבחנתי את המתחרים ואף התמכרתי לאיכותם הגבוהה, הסתקרנתי לראות מה תהייה המסקנה לגבי הבקבוקים התרמיים של Polar. הבקבוק שנפחו 550 מ”ל עולה 80 שקלים (אולם ראיתי כבר מבצע ב 60 ש”ח) ומיובא ע”י מוטו-אופן.

 

Dsc_0537

 

הבקבוק הזה הנו בעל פיה רגילה ללא שסתום מניעת נזילה, אך נוחה ואיכותית, והבידוד מושג באמצעות שכבת ביניים שנראית כמו שקית עם הדפסים הלכודה בין המעטפת החיצונית (השקופה) למיכל פנימי בו נמצא הנוזל. הבקבוק מגיע עם תוספת ייחודית לו של לולאת אחיזה מפלסטיק שעושה את החיים קלים למי שצריך לסחוב כמה בקבוקים עם יד אחת. אפשר להורידה אם היא מפריעה למישהו (אני הורדתי).

הפקק לא נראה כמו אלה של הבקבוקים הזולים שמתחילים לדלוף בשימוש ארוך טווח אלא הוא עשויי היטב ומרגיש איכותי. מסילות ההברגה עבות וברורות והחלק החיצוני של ההברגה קל במיוחד לאחיזה ופתיחה עקב המכתשונים הקטנים בקוטר הפקק.

חסרונות? עקב אובדן הנפח לשכבות הבידוד, וכמו הבקבוק של החברה המתחרה, גם הבקבוק הזה מכיל פחות נפח נוזל מאשר נדמה כשמסתכלים עליו מבחוץ.

כמו כן גם הוא בעל קוטר מעט גדול יותר משל בקבוקים סטנדרטיים ולכן הוא עלול לא להתאים למחזיקי בקבוק המבוססים על טבעת סגורה המחזיקה את חלקו העליון של הבקבוק (יש לי כאלה, מקרבון דקיק וקליל, ונאלצתי להחליפם כדי להשתמש בבקבוקים התרמיים שפשוט לא נכנסו לכלוביהם).
בהשוואה לקמלבק יש לו יתרון מסוים בעיצוב אזור הצוואר שם הוא הופך צר יותר כדי להקל על שליפה ואחיזה בזמן הרכיבה. זה עיצוב שימושי ונכון. כמו כן יש כאלה שיראו בלולאת האחיזה יתרון נוסף וייחודי. לעומת זאת הוא פחות גמיש (קרי לחיץ) ועל כן קשה יותר להוציא ממנו נוזל בלחיצה ונדרשת הטית תחתיתו כלפי מעלה כדי שהנוזל יצא בקלות.
ברור שפית הפולר פשוטה בהרבה מזו של הקמלבק וחסרה את הפטנט שמאפשר לשתות ולאפסן חזרה תוך התעלמות מוחלטת מהפקק (בקמלבק הפיה נפתחת ונסגרת מעצמה בלחיצה או שאיבת נוזל).
מבחינת רמת הבידוד הם דומים. לסיכום: במבחן משווה בין שני הבקבוקים אני נאלץ להעדיף את הקמלבק עקב יתרון הפיה האוטומטית, מנגנון נעילת הנזילה, והגמישות, אולם הבקבוק של פולר מצוין אף הוא ועדיף בהרבה (בקיץ) מבקבוקים רגילים ולא מבודדים. הוא מרגיש מאוד איכותי ביד, ההברגה שלו טובה והפיה נראית כמו משהו שישרוד יותר מעונה אחת.

—————————————————————————————————-
חינם:תנו לנו Like ב  Facebook (בקישור זה), וקבלו הודעה מייד בעת פרסום כתבות חדשות ב BIKEPANEL! 

—————————————————————————————————- 

 

מאת גיא חלמיש

לינק לפייסבוק של גיא (זו הזמנת חברות…)