תמונות ראשונות באדיבות RCS מהזנקת הג’ירו בחיפה!
תום דמולן גיבור היום מגיע עם חולצת המוביל הוורודה לאחר שניצח אתמול ב 2 שניות בלבד.

הוא המנצח השני אי פעם שעשה זאת (אחרי סלבודלי שהיה פה בישראל כבר כמה פעמים אגב, והיה ידוע כדיסנדר מטורף). פרום מגיע בתור מי שצריך לסגור פער די גדול שנפתח ישר על היום הראשון והקצר. דירוג סופי מאתמול ורשמי:

פרום גם פה ומשדר עסקים כרגיל:

טקס החתימות הרשמי בחיפה לפני היציאה לקטע קצר, מהיר של כ 4 שעות בלבד.  אם לא קראתם את כל הפרטים על הקטע של היום – כנסו לפה לכתבה המקדימה שפרסמנו בתחילת השבוע. אין ספק שהגביע של הג’ירו הוא האייקוני ביותר בעולם האופניים, לצד אולי אותה אבן פאבה של הפריז רוביי (הטור דה פראנס מאחור בגזרת עיצוב הפרסים עם הצלחות האנמיות שלו).כבר בפתיחה (אין את זה פה בתמונות) ראינו היום את הרצון החזק של האקדמי להיות בבריחה, עם כמה פריצות מוקדמות מדי של גיא ניב וגיא שגיב. גיא שגיב השתלב בדבוקה שהוחזרה על ידי הפלטון וגיא ניב ניסה אך לא הצליח לגשר לשניים מלפנים.

זה לא פשוט לעשות גישור כזה מדבוקה לבריחה, במיוחד בקטע קצר, כשהרגליים של כולם טריות, ולא תמיד מפת האינטרסים מאחור מתיישרת לטובתך… תמונות של ישראל ביורוספורט, חיפה, עכו… ופרסומות חמודות בינהן של משרד התיירות עם המסר: תמיד שמש!
כולם שמחים, מחייכים ומאושרים מהכיף הצבעוני הזה של הימים הקרובים. ברמה המקצועית מדברים היום די הרבה על השפעת הרוח. היום הזה החל עם רוח חזקה, אבל יתכן שהיא תדעך מעט לקראת הסיום ואחה”צ בת”א. צפוי ספרינט פיניש.

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

צילום: RCS