החלק הראשון של ג’ירו 2016 הציע חוויה שונה לחלוטין מזו של שנה שעברה. אחרי הדרמה של 2015 עם הגשם, הכתף הפרוקה של קונטאדור, הגלגל של ריצ’י פורט והמסלול המסוכן מדי מארגני הג’ירו רצו מרוץ מאוזן יותר ובנו מסלול בהתאם. התוצאה היא מרוץ מרתק, טקטי, לא צפוי ומציג רכיבת אופנים במיטבה.

פחות תאונות ודרמות אולי מוריד מרמת העניין ה”צהוב” אבל משאיר אותנו עם הספורט שאנחנו כל כך אוהבים. מזג האויר האביבי יחסית תרם גם הוא להרגעת המרוץ, נתן לרוכבים מרחב להצגת יכולותיהם הפיזיות והמנטליות ונתן למנהלי הקבוצות אפשרות לקחת את הטקטיקה צעד אחד קדימה. בזמן שהרוכבים ביום המנוחה אנחנו מפנקים אתכם בתמונות מרהיבות וסיכום שלבים 1-9 בציפיה דרוכה לקראת ההמשך – הקרב על החולצה הורודה עוד לא קרוב להכרעה.

מאת: יניב שור

Pictures: RCS SPORT @ ANSA

הגביע הקדוש

הגביע הקדוש

הג’ירו החל בטיול קצר ושטוח בהולנד ובזמן שרוכבי ה-GC עוד לא ממש התעוררו, בגזרת הספרינטרים (שהייתה רדומה בשנה בעברה), אנחנו מקבלים קרב אדיר של שני הקטרים הגרמנים קיטל וגרייפל. שניהם מגובים ברכבות מנוסות שלא משאירות הרבה סיכוי לבריחות בקטעים השטוחים. אחרי המעבר לאיטליה ועוד 2 ספרינטים, המאזן הוא 2-2, למרות שראש בראש גרייפל הפסיד פעמיים. קיטל החליט לפרוש מהמרוץ (ראו בהמשך) אבל זו רק יריית הפתיחה בקרב הספריטרים של 2016.

הקהל מציף את המסלולים השטוחים בהולנד

הקהל מציף את המסלולים השטוחים בהולנד

בדרוג הכללי – בזמן שכולם חיכו לשלב השישי ההררי ולפתיחת המאבק על החולצה הורודה, דווקא שלב 8 התברר כמכריע והפך על הראש את תמונת המרוץ. בחלק השני של המרוץ עם ההגעה לקטעי ההרים נראה מי באמת הגיע בכושר, והשיא יגיע כרגיל בשבוע האחרון ובקטעי הרים גבוהים ומאתגרים.

הנה השורה התחתונה לאחר שלב 9, ולאחריה סקירת השלבים עד יום המנוחה:

# שם זמן רלוונטיות ל-GC
1 ג’נלוקה ברמבילה – אטיקס קוויקסטפ 34:33:0      4 לא ממש… הוא עשה את שלו ויצטרך להיפרד מהחולצה בשלב 10.
2 בוב יונגלס – אטיקס קוויקסטפ 1+ אם ימשיך ביציבות יכול להתחרות על הפודיום של החולצה הלבנה. יתקשה בהרים.
3 אנדריי אמאדור – מוביסטאר 32+ לא. רוכב נג”ש מעולה ובמשימת עזרה לולוורדה.
4 סטיבן קרויז’וויק – לוטו-ג’ומבו 51+ בהחלט – ראו למטה.
5 וינצ’נזו ניבאלי – אסטנה 53+ מי אם לא הוא.
6 אלחנדרו ולוורדה – מוביסטאר 55+ כנ”ל.
7 טום דמולין – גי’אנט אלפסין 58+ כבר לא…
8 מיקל לנדה – סקיי 1:18+ חובת ההוכחה עליו, יש לו לא מעט פער לסגור.
9 רפאל מייקה – טינקוף 1:45+ רחוק מדי גם עבור מטפס מוכשר כמוהו. פודיום בהחלט אפשרי.
10 יקוב פוגלסאנג – אסטנה 1:51+ רוכב מצוין אבל יצטרך קודם כל לדאוג לניבאלי.

שלב 1 – דמולן ההולנדי עושה את המצופה ממנו ומנצח את הנג”ש בהולנד

שלב 1 בהולנד נתן לטום דמולן ההולנדי הזדמנות לעשות את מה שכולם ציפו ממנו – לנצח! דמולן, רוכב נג”ש מעולה, כמעט שמט את ההזדמנות החד פעמית הזו בה הג’ירו מתארח בהולנד וניצח על חודה של שנייה – אולי רמז לכושר הלא כל כך מרשים שלו בהמשך. על פני 10 קילומטרים ועם עוד 20 שלבים בקנה, ההפרשים שנפערו לא היו דרמטיים מדי, אבל עדיין ניתן היה לראות שמיקל לנדה ואורן מפסידים יותר מדי זמן. ניבאלי לעומתם שמר על פער סביר וכך גם ולוורדה (בהתחשב בכך שזה לא התחום שלו). דמולן מסיים את היום בורוד וזוכה ל”בוק” מחויך של צלמי הספורט מכל העולם. קלאסי.

Tom Doumulin of Team Giant-Alpecin during the TTT first stage Giro d’Italia cycling race in Apeldoorn, Nederland, 6 May 2016. ANSA/CLAUDIO PERI

דמולן וה Giant שלו בדרך לחולצה הורודה!

שלבים 2-3 – רכבת קטלנית והקטר החזק בעולם: מרסל קיטל ש ו ל ט!

שני שלבים שטוחים בהולנד, ומרסל קיטל והרכבת של אטיקס-קוויקסטפ פותחים את הג’ירו בשני נצחונות רצופים ומאוד משכנעים. כרגע השחרור של קוואנדיש וההחתמה של קיטל נראים מצוין – לא רק קיטל מצליח גם הרכבת החדשה יחסית של אטיקס טוחנת את הקבוצות האחרות ומביאה אותו לפוזיציה מושלמת לקראת ספרינט הסיום.

בשלב 3 הקבוצות האחרות היו קצת בטראומה מהדומיננטיות של קיטל בשלב 2 וסירבו לעבוד עם אטיקס בסגירת הבריחה. 20 קילומטרים לסיום הבריחה עוד הייתה ביתרון של 2:30 דקות ולאטיקס כבר לא הייתה ברירה אלא להכתיב קצב גבוה מאוד שפיצל את הפלטון וגרם גם למועמדים בדרוג הכללי לעבוד קשה כדי לא לספוג פיגור לא צפוי. בסיום הליד-אאוט של אטיקס עם מתאו טרנטין ופאביו סבטיני היה מושלם והיציאה של קיטל עוצמתית ולא משאירה סיכוי לספרינטרים האחרים.

בסיום השלב השלישי קיטל שרכב נג”ש לא רע בכלל ביום הראשון והיה במרחק כמה שניות מדמולן זוכה גם בחולצה הורודה (בזכות 10 שניות בונוס למנצח השלב) ולוקח אותה איתו להמשך הג’ירו באיטליה.

הקהל ההולנדי לא איכזב ומילא את המסלולים לחלוטין. על פי אחת ההערכות בשלב השני שנערך בשבת היו רבע מיליון אנשים “על הקרקע” – איזו אוירה ואיזו פתיחה!

איך אפשר בלי התמונה הזאת בהולנד...

איך אפשר בלי התמונה הזאת בהולנד…

שלב 4 – דייגו אוליסי בנצחון גדול

שלב 4 היה סוג של קלאסיקה ובזכות מזג אויר סביר אפשר לדייגו אוליסי לנצח בבריחת יחיד. הרוכב המצוין של למפרה-מרידה ניצח שלב גם בשנה שעברה, אבל השנה עשה את זה עם פלטון דוהר במרחק שניות מאחריו – הנצחון המתוק ניכר בו כשעבר את הקו עם הפלטון ברקע.

Diego Ulisssi of Lampre Merida win the fourth stage of the Giro d'Italia 2016, from Catanzaro to Praia a Mare (CS) km 200, in Praia a Mare (CS), Italy, 10 May 2016 ANSA/LUCA ZENNARO

אוליסי נהנה מהרגע

שלב 5 ניצחון ראשון ל”גורילה”

נכון שהוא אולי לא חזק השנה כמו מרסל קיטל, אבל בהמשך לשנה שעברה, אנדראה גרייפל מראה שוב ושוב שהוא ברמה אחרת בתזמון ובהתנהלות בדרך אל הקו. בשלב 5 גרייפל ניצח בהפרש גדול אחרי שלא הייתה הובלה מסודרת של אף אחת מהקבוצות וקיטל לא היה בסביבה. מה שראינו בשלב 5 היה רק קדימון לספרינט המדהים שנתן בשלב 7 – ראו בהמשך.

Andre Greipel of Lotto Soudal team win the seventh of the Giro d'Italia 2016, Sulmona to Foligno 211 km , Italy, 13 May 2016 ANSA/LUCA ZENNARO

גרייפל מהיר מכולם (כל עוד קיטל לא בסביבה)

שלב 6 – ניבאלי מסתבך

בזמן שאתם הוספתם כמה אלפי קלוריות ביום העצמאות, טום דמולן, ניבאלי וולוורדה שרפו אותם במבחן האמיתי הראשון בדרך לחולצה הורודה.

דמולן פתח את היום עם יתרון של 26 שניות על ניבאלי, וכ-40 שניות על המועמדים האחרים והיה ברור כי מישהו ינסה לאתגר אותו. האקשן החל כ-20 קילומטרים לסיום כשאסטנה לקחו את ההובלה והעלו משמעותית את הקצב. העליה המתונה והקצב המהיר צמצמו במהירות את הפלטון כאשר כל מי שלא חייב להיות מקדימה יורד לגרופטו ומוותר על התענוג של לרדוף אחרי אסטנה.

 

כ-17 קילומטרים לסיום מהלך של אסטנה שנראה טוב “על הנייר” מתהפך וגורם להם נזק בסופו של דבר. יקוב פוגלסאנג שמפגר בכ-50 שניות אחרי דמולן נשלח קדימה כדי לגרום לקבוצות האחרות לעבוד אך לא מצליח לייצר יתרון משמעותי. הפלטון רודף מאחור ולא נלחץ יותר מדיי. עוד כמה קילומטרים וניבאלי יוצא גם הוא להתקפה בעליה מתונה יחסית – כנראה כדי לנסות לחבור לפוגלסאנג או כדי לבחון את האחרים. ההתקפה של ניבאלי מתוזמנת גרוע, חסרת מחץ ונסגרת במהירות. מיד כשהפלטון בולע בחזרה את ניבאלי יוצאת התקפת נגד של דמולן מלווה בזכרין ובדומיניקו פוזביבו. עכשיו ניבאלי לא מצליח לרדוף וחסר את פוגלסאנג שנמצא מקדימה – אופס!

עשה מהלך מצוין אבל נראה גמור בסיום שלב 6 - טום דמולן

עשה מהלך מצוין אבל נראה גמור בסיום שלב 6 – טום דמולן

עד לסיום השלב דמולן פותח פער של 46 שניות בדרוג הכללי על ניבאלי ומגדיל במעט גם את היתרון על המועמדים האחרים. בשביל מה אסטנה היו צריכים את כל זה? הם לא, אבל אי אפשר לשלוט בכל המשתנים במיורץ אופניים, וכדי להצליח צריך לפעמים לנסות… בדיעבד נראה שבעליה מתונה יחסית עדיף היה מבחינתם לשמר את המצב הקיים בו היתרון של דמולן לא גדול מספיק לקראת ההמשך. לאחר הקטע ציוץ באיטלקית בטוויטר של ניבאלי מודה בטעות ומאשר את מה שכולנו ראינו – בתרגום חופשי: “הטקטיקה היום לא הצליחה. יכול להיות שהיינו צריכים פשוט לשבת ולחכות. לא נורא ממשיכים”.

עוד לפני כן ניצח טום וולנס בן ה-25 (לוטו-סודאל) את השלב השישי אחרי שהתקיף את חבריו לבריחה. וולנס הבלגי הרשים בקלאסיקות השנה אך לא הגיע להישג משמעותי – עכשיו הוא יכול להתהדר בנצחון ראשון בגראנד טור. בדרך לנצחון תרגיל יפה של וולנס על חבריו לבריחה – נתן לאחד מהם להתקיף, נתן לאחרים לעבוד בסגירה וכשכולם עייפים ברח בעצמו. נצחון שני רצוף ללוטו-סודאל!

טים וולנס ממציא את המחווה שלו לאחר ניצחון ראשון בגראנדטור. רידלי - הספונסר של האופנים - בטח מבסוט

טים וולנס ממציא את המחווה שלו לאחר ניצחון ראשון בגראנדטור. רידלי – הספונסר של האופנים – בטח מבסוט

שלב 7 – בית ספר לספרינטרים!

שלב 7 השטוח יחסית עם סיום בירידה היה בנוי לספרינטרים, ולכן לקבוצת הבריחה לא היה סיכוי משמעותי. היא בעיקר נתנה לזמן מוגבל יתרון של 2-3 דקות לאורך החצי השני של המסלול וכמה דקות מסך, לסטפן קונג (BMC). הבריחה נבלעה על ידי הפלטון עם כ-10 קילומטרים לסיום והיוזמה עברה לידיים של קבוצות הספרינטרים.

מרסל קיטל התקשה בעליה והצליח לחזור לדבוקה לקראת סיום אבל מזל רע והחלפת אופנים בגלל בעיה מכנית חיסלו את הסיכויים שלו. הסיום בתוך פליגנו כלל כמה פניות של 90 מעלות בתוך הקילומטרים האחרונים מה שהגדיל את המתח לקראת הסיום והפך את מאבק המיקום לחשוב יותר. בהעדרו של קיטל נותר אנדראה גרייפל מנצח שלב 5 כפיבוריט אבל הרכבת של לוטו-סודאל לא הצליחה לעבור בשלום את הסיבובים החדים ואיבדה את ההובלה לאוריקה (עבור קאלב אוון) וללמפרה-מרידה (עבור סאשה מודולו), כאשר גם ניזולו (טרק) חק בתמונה אבל ללא רכבת.

מה שהתרחש בקילומטר האחרון ולפני הנצחון השני של גרייפל הוא בית ספר לספרינטרים: ללא קבוצה ועם יציאה מהמיקום השישי מצליח גרייפל להיכנס כמו חתול אל הקו בתזמון מושלם, מתגבר על אוון חסר הניסיון ומשתמש במודולו שמסיים שלישי. מעניין שאת המקום השישי תופס מתאו טרנטין המוביל של מרסל קיטל – עוד הוכחה לאיכות הרכבת של אטיקס-קוויקסטפ שנשארה ללא קטר הפעם. את מה שקרה ואת הספרינט המדהים של גרייפל ניתן לראות בסרטון. נצחון שלישי רצוף ללוטו-סודאל.

באמצע השלב מוביסטאר ואלחנדרו ולוורדה איבדו את חוי מורנו (פציעה) מה שעשוי להיות משמעותי ויפגע בתמיכה בהמשך. אסטבן צ’אבס (אוריקה) מאבד 9 שניות די מיותרות בשלב 7 בזמן שהקבוצה שלו לוחצת מקדימה עבור קאלב אוון – קשה לתמוך במועמד ל-GC ובמקביל להוביל ספרינטר באותה קבוצה.

שלב 8 – מהפך!

שלב 8 כלל עליה שהיא חלק מהסטרדה-ביאנקה והיה ברור שיהיה שלב מעניין, אך אף אחד לא ציפה שהוא יהיה שלב ממיין לדרוג הכללי. בריחה גדולה יחסית בתחלת היום יצרה כנראה לחץ משמעותי על הפלטון בשלבים שעוד לא רואים בטלויזיה והרוכבים הגיעו לעליית הגראבל Alpe Di Poti עייפים.

image019

בעוד שמקדימה ברמבילה מתקיף את חבריו לבריחה וממשיך לבד, מאחור ולוורדה וניבאלי משאירים מאחור את דמולן שמאבד קשר, נותר ללא סיוע ונאלץ למשוך את עצמו בעליה. כל הדיון על היכולת של דמולן ליצור פער בנג”ש ולשמור אותו בהרים נראה פתאום לא רלוונטי כשדמולן כושל במבחן הראשון ונותר ללא מענה. בסיום השלב ברמבילה הנפלא לא רק מנצח אלא גם עובד לורוד – חלום אמיתי עבור הרוכב האיטלקי של אטיקס-קוויקסטפ.

מאחור ולוורדה מצליח לפתוח כמה שניות לא משמעותיות על ניבאלי, אבל עיקר העניין הוא פער בלתי ניתן לסגירה שנפתח מדמולן – עכשיו ברור שהנג”ש של שלב 9 לא יכול להחזיר אותו לתמונת ה-GC. בסיום השלב מודיע מרסל קיטל כי החליט לפרוש מהג’ירו ואיליה ויויאני הספרינטר של סקיי לא עומד בזמן גג – כנראה שהיום הזה היה קשה מאוד. בסופו של יום דמולן בחוץ ובמוביסטאר בהחלט יכולים להיות מרוצים גם מולוורדה וגם מהעבודה הקבוצתית שתהיה כל כך חשובה בהמשך.

ניבאלי - המתח עדיין ניכר ורגע האמת עוד לפניו

ניבאלי – המתח עדיין ניכר ורגע האמת עוד לפניו

שלב 9 – נג”ש זה כואב  

בעקבות שלב 8, הנג”ש של שלב 9 נראה פתאום פחות מכריע. במהלך היום ובעוד הרוכבים מזנקים אחד אחרי השני התברר כי השחקן המרכזי ביום הוא הגשם. רוכבים שזינקו מוקדם יותר נהנו מכבישים יחסית יבשים אבל דווקא חלק מהמועמדים ל-GC סבלו מגשם והחלקות.

ניבאלי, ולוורדה, מייקה, קרויז’וויק ולנדה עשו נג”ש סביר ובסיומו ממוקמים בהפרשים קטנים ביותר – שלב 10 ההררי עשוי להפוך לחשוב מאוד, למרות שיכול להיות שכולם יחליטו לשמור על כולם ולא יקרה כלום.

זכארין התרסק פעמיים ואורן פעם אחת בנג”ש שהם יעדיפו לשכוח. דמולן לא הצליח לסגור את הפער שנפתח בשלב 8 וגם לא להתקרב לנצחון בשלב. צ’אבס ופוזביבו הראו שוב שאין להם את זה בנג”ש ויצטרכו לעבוד קשה מואד כדי להיות בתמונת הפודיום.

את הנג”ש מנצח במפתיע פרימו רוגליק מלוטו-ג’ומבו שהוא רוכב נג”ש מצוין והגיע שני בנג”ש של היום הראשון במרוץ (חצי שנייה מאחורי דמולן) – אבל עדיין ניצח כאן בעיקר בזכות מזג האויר שהיכה ברוב הרוכבים שזינקו אחריו.

הפרט הכי מעניין בשלב 9 הוא הנג”ש המדהים של ברמבילה שמצליח לשמור על החולצה הורודה, בהפרש שניה בדרוג הכללי מבן קבוצתו בוב יונגלס (מחזיק החולצה הלבנה). ברמבילה בכלל לא ציפה לקבל את החולצה הורודה, ובטח לא ציפה לשמור עליה אחרי הנג”ש. כנראה שמשהו קורה לרוכבים שלובשים את חולצת המוביל (או חליפת המוביל במקרה של נג”ש) והיתרון הפסיכולוגי, המחויבות למסורת, החובה להגן על החולצה – כל אלו מעיפים את ברמבילה ליכולות שהוא בעצמו לא הכיר ושולחים אותו ליום המנוחה בורוד. איזו דרמה! שאפו!

קטנות

מרסל קיטל מקבל ה ר ב ה מחמאות מחבריו לקבוצה על הפרגון הגלוי לרכבת שלו. חיצים למארק קוונדיש או מחמאות אמיתיות? תחליטו אתם. כאמור קיטל החליט לפרוש מהמרוץ ללא ניצחון על אדמת איטליה וללא המשך המאבק על חולצת המאיץ האדומה.

בעיני ההחלטה לפרוש מהמרוץ יכולה להיות מוצדקת, אבל משאירה אותו מחוץ לליגה של הגדולים באמת. הספרינטרים הענקיים חצו את ההרים כדי לנצח בטורינו או בשאנז אליזה – כמו שעשה קיטל עצמו בשנה שעברה. הם היו מחויבים לגראנד-טור בצורתו המלאה ומבחינתם היכולת לשרוד את ההרים היתה חלק מההישג. אם קיטל עשה את מה שעשה כדי לנצח בטור אז אנחנו נסלח לו, אבל אם זה הולך להיות התרגיל הקבוע שלו אז הוא ישאר ספרינטר גדול אבל לא ענק. בטור מחכים לו קוואנדיש, קריסטוף, סאגן ועוד פעם גרייפל ואף אחד מהם לא בא כדי לשבת מאחורי הרכבת של קוויקסטפ. אם קיטל רוצה להמשיך להתקדם הוא יצטרך להיות מחויב ב-100%. אחרת חתול הרחוב, הגורילה והג’וקר יראו לו שספרינטים זה לא רק ארבע ראשי.

בשלב הראשון של הטור של קליפורניה היה אפשר לראות שסאגן בכושר נפלא, וכך גם בריאן קוקרד של דיירקט אנרג’י. סצינת הספרינטרים ב-2016 חמה כמו שלא היתה בשנים האחרונות.

קיטל וחבריו לאטיקס-קוויקסטפ מאוכזבים אבל מגובשים בסיום שלב 7

קיטל וחבריו לאטיקס-קוויקסטפ מאוכזבים אבל מגובשים בסיום שלב 7

מתחת לרדאר, סטיבן קרויז’וויק (או איך שכותבים את זה בעיברית…) ההולנדי שומר על מיקום יציב בעשיריה הראשונה. הרוכב המוכשר של לוטו-ג’ומבו עשה ג’ירו מרשים בשנה שעברה, כולל נוכחות בקטעי ההרים הקשים ביותר בשבוע השלישי – פעמיים הגיע במקום חמישי, כולל על חשבון אלברטו קונטאדור בשלב 20 של 2015 שהיה מאתגר במיוחד. קשה להעריך אם יהיה מסוגל לתרגם את הכושר הטוב בו הוא נמצא לאיום על הפודיום, אבל טוב לראות פנים חדשות בסביבה, יציבות בנג”ש ובמיקום מעולה – 4 – לקראת ההמשך.

סטיבן ק. ביחד עם ריידר הדג'דייל וריגוברטו אורן בשלב 20 של 2015

סטיבן ק. ביחד עם ריידר הדג’דייל וריגוברטו אורן בשלב 20 של 2015

פביאן קאנצ’לרה בעונת הפרישה התחיל את הג’ירו חולה ובשלבים הראשונים בעיקר סבל. מי שיצא פעם לרכיבה כשהוא לא במצב בריאותי מושלם, יכול רק להעריץ כוכבים ברמה של קאנצ’לרה שנותנים הכל כדי להישאר במרוץ ולתת מעצמם לענף (ולספונסר). בהמשך הצליח מעט לחזור לעצמו, לעזור לניזולו בקטעי הספרינט ואפילו להתפנצ’ר פעמיים בשלב 8 ולהישאר עם חיוך. למרות הכל, שלב 9 בו הגיע חצי דקה אחרי המנצח הדגיש עד כמה הוא רחוק מיכולתו וגרם לו לפרוש מהמרוץ. קאנצ’לרה הנפלא עוד מחכה לחותמת על עונת הפרישה שלו שבינתיים נראית טוב אבל עם קצת חוסר מזל. בקלאסיקות הוא הרשים אבל לא הצליח לרשום את ההישג שרצה, בג’ירו זה כבר לא יקרה אך עוד יום בחולצה הצהובה ביולי יעשה את העבודה.  

 

נהנה מהכתבות? הכנס מייל ונעדכן…

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

 

 

2 הרוכבים שסימנו למעקב לפני המרוץ:

  • דאמינו קונגו עושה מאמץ לזכות בחולצת המטפס ומחזיק אותה לאורך חלק מהשלבים הראשונים של המרוץ. קונגו מבצע גם כמה התקפות אמיצות אבל לא מצליח להתרחק מהפלטון. בינתיים נראה שחוץ מזמן מסך קונגו לא בכושר לעשות הרבה יותר.
  • ריק זאבל (הבן של) מגיע בעשיריה הראשונה בשלב השלישי בהולנד ואחר כך מגיע שביעי בספרינט קשה מאוד של שלב 5 – בהחלט מראה שיש לו משהו מיכולות העל של אביו אריק זאבל. מעניין אם נראה ממנו בעתיד קצת יותר.

מה בהמשך? המרוץ רק מתחיל!! המועמדים לנצחון רחוקים כמה שניות אחד מהשני וכבר ביום שלישי יעמדו למבחן ראשון בהרים – אפשר לחזור לסקירת המסלול כאן https://bikepanel.com/p/34237. אנחנו בבייקפאנל ממשיכים לעקוב בפייסבוק ובאתר ואתם מוזמנים להמשיך להנות מהגראנד-טור המשובח הזה.