הכירו את Gran Fondo Challenge – רב יומי ובינלאומי!

את גראן פונדו ים המלח כולם מכירים. כעת אנו שמחים להזמין אתכם לגרסה האתגרית שלו: Gran Fondo Dead Sea Challenge.

זהו מסע כביש של 4 ימי רכיבה וכ-600 ק”מ בתאריכים 21-24 במרץ 2018. המסע מתחיל בראש הנקרה, חוצה את הגליל ואת כל ישראל ברכיבות מדהימות, כאשר יומו הרביעי והאחרון הוא הגראן פונדו ערד ים המלח ה-6.

זו החבילה שאליה אנחנו מפנים רוכבים בינ”ל שרוצים לבוא לישראל אל האירוע, ואנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לאירוח הזה שלהם ולרכיבה אתם. בואו לרכוב, להינות ולהיות שגרירים של ישראל היפה לרוכבים מחו”ל שיגיעו! החבילה כוללת 4 ימי רכיבה, ושלושה לילות במתכונת Full Board ומחירה: 3,750 ש”ח ללינה בחדר זוגי (או  4,750 בחדר יחיד).


הודעה לעיתונות מאת: Gran Fondo Travel.
צילום: Runnerscanner
לרישום-לחצו פה!
לרישום טלפוני ופרטים: 052-3663355 (אודי)


יום רכיבה ראשון: יום רביעי 21.03.18 – מראש הנקרה לאשדות יעקב

מרחק: 123 ק”מ, גובה מצטבר: 1735 מ’.

נפתח את מסענו בגליל המערבי והגליל העליון. היום מתחיל מוקדם- ב 6:00 בהרצליה בעליה על האוטובוס המסיע לראש הנקרה. מי שיכול להגיע עצמאית יפגוש אותנו שם ב 9:00 בבוקר. ב 10 בדיוק נקליק למסלול מדהים, המאופיין בכבישים נופיים, מתגלגלים, עם הרבה ירוק בעיניים ונקודות תצפית מרהיבות. בדרך ידאגו לכל צרכינו- כולל 4 נקודות הזנה, רכב ליווי, מכונאי צמוד, וכל מה שאפשר לצפות ממסע מאורגן ונוח. 

הכביש יטפס אל רמת אדמית, שממנה נשקפים הנופים ההרריים של הגליל המערבי ומפרץ חיפה. האזור מאופיין בנוף פראי של מצוקי נחלים באזור. משם נשים פעמינו וגלגלינו אל הגליל העליון, נעבור ליד הר מירון ונעצור להתרעננות ליד המרכז הרפואי זיו בצפת. מצפת נגלוש בזהירות לראש פינה כאשר ברקע מולנו הנופים המרהיבים של הכנרת והרי הגולן. נמשיך לגלוש מטה מטה עד חופה של הכנרת ונמשיך לרכוב בצידה המזרחי, בסמוך לכפר נחום (המקום בו ע”פ האמונה הנוצרית הלך ישו על המים), נקיף את הכנרת בצידה המזרחי, בשיפולים של רמת הגולן, נעבור בסמוך למפגש הגבולות ישראל – סוריה – ירדן ונסיים את יום הרכיבה הראשון שלנו בקיבוץ אשדות יעקב איחוד. את הלילה הראשון נבלה בכפר נופש ‘נהרא’ בקיבוץ אשדות יעקב איחוד.

לרישום-לחצו פה!

יום רכיבה שני: יום חמישי 22.03.18 – מאשדות יעקב לים המלח

מרחק: 145 ק”מ. גובה מצטבר: 1204 מ’.

אחרי ארוחת בוקר בכפר האירוח, נקליק ב 8:00 לרכיבה. הנוף הירוק בחלקו הראשון של היום יילך ויתחלף לנוף מדברי רב עצמה. נרכב דרומה על כביש 90, הכביש המזרחי ביותר בישראל וגם הארוך ביותר. נצא מאשדות יעקב לרכיבה על כביש 90  לאורך בקעת הירדן, שהינה חלק מהשבר הסורי אפריקאי. ממזרח לנו יימתח הגבול בין ישראל לירדן, שהוא גם הגבול הארוך ביותר שיש למדינת ישראל עם מדינה שכנה. נחלוף על פני ארם נהריים, אתר היסטורי שהיה מפעל החשמל הראשון בארץ ישראל שהוקם ע”י “הזקן מנהריים”, פנחס רוטנברג.

מסלולנו יחלוף מתחת למבצר כוכב הירדן שיתנשא גבוה ממערב לנו. נסיים את יום הרכיבה במצוקי דרגות, שם ננוח מעט, נתרענן עד הגעת כל הרוכבים, בזמן שהאופניים והציוד יועמסו על כלי הרכב והאוטובוס שייקח אותנו למלון בעין בוקק. הליווי והמעטפת המושלמים ימשיכו איתנו, כולל שלוש נקודות הזנה. את היום נסיים במלון ישרוטל “גנים” בים המלח – עין בוקק.

לרישום-לחצו פה!

 

 

יום רכיבה שלישי: יום שישי 23.03.18 – עין בוקק – עין גדי – עין בוקק

מרחק: 64 ק”מ. גובה מצטבר: 448 מ’ טיפוס מצטבר.

לאחר יומיים עמוסים בקילומטרים ועליות, ולקראת היום הגדול של הגראן פונדו, נצא לרכיבה קצרה יחסית לאורך הקטע שעברנו ביום הקודם באוטובוס. נרכב צפונה ממתחם בתי המלון בעין בוקק על כביש 90 עד לקיבוץ עין גדי, שם נעצור למנוחה והתרעננות קצרה. לאחר מילוי הבקבוקים וצילומים על רקע ים המלח, נחזור דרומה, על הכביש הנמוך ביותר בעולם, שנמצא  400 מ’ מתחת לגובה פני הים.

ננצל את היום הקצר יחסית למנוחה, וקבלת שבת רגועה במלון (אותו מלון מערב קודם- ישרוטל גנים בעין בוקק). רוכבי הגראן פונדו כבר יהיו בסביבה ונוכל להתחיל לחוש את אווירת החג סביבנו.

לרישום-לחצו פה!

 

יום רכיבה רביעי: יום שבת 24.03.18 – גראן פונדו ערד ים המלח ה-6

155 ק”מ / 1792 מ’ טיפוס מצטבר.

היום הגדול הגיע! נצטרף למאות הרוכבים שיעמדו על קו הזינוק ונצא למסלול הארוך ביותר במסע שלנו. נדרים בכביש סגור לתנועת כלי רכב, בליווי הדוק של משטרת התנועה על כביש 90 עד לצומת עיר אובות, שם נפנה ימינה לכיוון “מעלה עקרבים” המפורסם, כביש מדברי מפותל בנופי בראשית, עד הגיענו לרמת ירוחם, על כביש דימונה-ירוחם. נפנה שם ימינה לכיוון דימונה ושוב ימינה לכיוון צומת צפית וצומת חתרורים, שם, אחרי 125 ק”מ של רכיבה אתגרית, תחכה לנו תחנת ריענון גדולה, בה נוכל להתאושש ולהתרענן בזמן ההמתנה לשיירות היורדות בחזרה לעין בוקק.
5 תחנות הזנה והתרעננות (לא כולל מתחם הזינוק והסיום) יפנקו את הרוכבים בדרך, שתחסם למכוניות עבור האירוע. לאחר קבלת האישור מהליווי המשטרתי, נגלוש בזהירות לנקודת הסיום, המקום שממנו יצאנו בבוקר, שם ימתינו לנו מסיבת הסיום וטקס חלוקת הפרסים.


הודעה לעיתונות מאת: Gran Fondo Travel.
לרישום-לחצו פה!
לרישום טלפוני ופרטים: 052-3663355 (אודי)