בחלק הראשון משתי הכתבות האלה חזרתי חזרה אל כמה אביזרי אופניים מנצחים מתוך כלל אביזרי האופניים שבחנתי ושאני משתמש בו בשנים האחרונות.זה החלק השני של המבחן האולטימטיבי: מבחן ארוך טווח שבודק את השרידות והערכה למוצרים הטובים ביותר. עברתי עשרות פריטי ציוד ואופניים שונים ואלפי קילומטרים בכביש ובשטח. מעניין לעצור רגע ולהתבונן על הפריטים שלנו ולראות מה תפס והוכיח את עצמו? מה הם הפריטים שאני הכי ממליץ עליהם מכל מה שבחנתי עד היום? לאו דווקא לפי סדר החשיבות – הנה עוד חמישה מוצרים אלופים:

בולם ה Fox RP23 – הבולם האחורי הזה הפך כמעט Standard בתעשייה עד כדי כך שאני כמעט לא מסוגל לזכור רכיבות עם בולמים אחרים. לבוחן יש בכך יתרון וחסרון: היתרון הוא שההיכרות העמוקה של הבולם מאפשר לייחס יותר לשלדה והמתלה בכל פעם שעוברים זוג אופניים. החיסרון הוא שקשה לדעת האם המוצר הזה אכן עדיף על פני אחרים שאמורים להתחרות בו… בכל מקרה, אני אסיר תודה לידית ה Pro Pedal של ה Fox RP23 שלי משום שביחד עם תכונות השלדה (שלי לפחות) היא מאפשרת לי להינות משתי חוויות רכיבה על זוג אופניים אחד: חוויה קשיחה יחסית ויעילה לעליות כשה Pro Pedal סגור, וחוויה רכה ומפנקת בדרכים משובשות ובירידות. הפוקס האחורי, משהו שקל מאוד לשכוח – אבל משפיע על איכות הרכיבה בצורה משמעותית.
IMG_6778

Maxxis Crossmark – עוד לא מצאתי צמיגים אחרים שעשו לי את זה יותר מהצמד שיושב לי על ה Yeti AS-R הפרטיים שלי. מדובר בשילוב האופטימלי ביותר עבורי בין אחיזה ומהירות גלגול. את האמור לעיל צריך לשים בקונטקסט: אני רוכב בעיקר בסינגלים זורמים סטייל שבילי הקק”ל למיניהם, ואני לא אוהב להפסיד מהירות גלגול בשם אחיזה אינסופית. לשילוב הזה הצמיגים האלה הם הימור בטוח, אם כי מי שרוצה יכול כנראה למצוא צמיג קדמי טיפה יותר אוחז מבלי להפסיד הרבה מהירות גלגול. אני עדיין מחפש, אבל כשאני צריך להחליף מהר צמיג – אני לא מתברבר וחוזר אליו תמיד בעיניים עצומות.

Garmin 500 – מחשבון הרכיבה האולטימטיבי! חוויה של מוצר. אני מעביר אותו מאופני ההרים לאופני הכביש שלי בקלות רבה בזכות מנגנון הסגירה המעולה שלו. גם המיתקון שלו אלגנטי וקליל על הסטם  למרות שפחדתי מעט מהגומיות האלה בהתחלה – הן התגלו כפתרון מבריק. המוצר הזה מכסה את כל מה שאני צריך ממחשבון: הוא קטן, יש לו רצועת דופק, הוא מציג את כל הנתונים שאפשר רק לרצות, הוא מתאים למדי וואטים באמצעות פרוטוקול Ant+ (שאני מנחש שאשתמש בו בעתיד), והוא כמובן כולל GPS של גארמין שמתממשק לאתר אינטרנט מעולה. מוצר אדיר.

Dsc_0318

הבקבוקים הטרמיים של קמלבקבקיץ אני לא יוצא בלעדיהם. חצי מהנוזל מוקפא מראש בפריזר, חצי מתווסף בבוקר הרכיבה. מנגנון הפיה האיכותית ושסתום הביטחון פשוט מעולים ומונעים נזילות לא רצויות. שימור הקרירות עובד מצוין עם חצי בקבוק קפוא במשך שלוש שעות חמות לפחות. כל אלה, ביחד עם קלות הוצאת הנוזל וגמישות צדי הבקבוק בלחיצה, גרמו לי לנטוש באחת את כל שאר הבקבוקים השונים שאצלי לטובת שימוש כמעט בלעדי בצמד בקבוקי ה Camelbak. עוד מוצר מנצח.

Img_3844

 

גרבי רכיבה לחורף של Bridgdale – החברה המצוינת הזו מיובאת ע”י למטייל ולכן רוב המוצרים שלהם בארץ אינם מיועדים לרוכבים, אבל ממתי מגבלה כזו מנעה ממישהו מאיתנו להשיג את המוצרים החמים שלו? קניתי אותם בסטוק מטורף ב Amazon ושלחתי לדודים באמריקה. הם עלו חצי מחיר (כנראה בגלל הצבע האדום שלהם – לא הבחירה הנפוצה ביותר לגרבי גברים), והם התגלו כגרבי החורף הטובים ביותר שהיו לי אי פעם. הם מחזיקים לעד מבלי להפוך לסמרטוטים, מאווררים מעולה, ומצד שני מרפדים בדיוק במקומות שעוד קצת ריפוד עושה את הרכיבה נעימה וטובה. הדבר הכי מרשים בהם הוא טווח טמפרטורות מטורף שהם טובות עבורו – מקור של 7-8 מעלות (ללא ערדליים) ועד למעל 20 מעלות. תענוג לאצבעות.

חולצת רכיבה של BBB – אחת ההפתעות הגדולות שקיבלתי באה דווקא מחולצה שעולה אולי שליש ממותגים יקרים בתחום החולצות. החולצה הזו מספקת שילוב אדיר של אלסטיות שמקנה לה יכולת הצמדות מעולה לגוף בלי אזורים מתנפנפים מיותרים, ומצד שני מחזיקה את הגזרה ואת הציוד בכיסים בצורה מעולה. יש שם אזורי נידוף אפקטיביים, והיא פשוט נראית מעולה. יש לי המון חולצות רכיבה, אבל זו בהחלט מתבלטת בלי שום קשר למחירים ולמותגים.

Bbb

 

אהבתם את הכתבה? היה מעניין? אז תנו לנו לייק  Facebook (בקישור זה)

כתב: גיא חלמיש