החודש הגיעו דגמים חדשים ראשונים מקולקציית 2013 של Rudy Project: שניים ספורטיביים StratoFly בעל שתי העדשות, דגם ה SpaceGuard בעל העדשה האחת הרחבה, ודגם לשימוש יומיומי ואופנתי: DeeWhy.

לקחנו את ה SpaceGourd ואת ה Stratofly לצילומים והתרשמות (לא מבחן) ואנחנו יכולים לעדכן שמבחינת רודי פרוג’קט העולמית יש פה בשורה. אם עד היום התמקדה Rudy Project בקצה העליון והאיכותי ביותר של משקפי שמש, ולכן גם היקר יחסית, הרי שפה יש מאמץ לאפשר חדירה וטפטוף מטה של הטכנולוגיות והעיצובים של רודי, ובכך להציע את המשקפיים שלהם במחיר זול יותר ממחירי דגמי העלית.

זו אסטרטגיה שיווקית מוכרת מאוד בעולם האופניים – הבולטים שנוקטים בה הן חברות הקומפוננטות כגון שימאנו קמפי סראם אשר בכל שנה מוציאות דגמי קצה יקרים ויוקרתיים, עמוסים בחומרים אקזוטיים ומחירים שצריך למכור כלייה בשבילם, ואז כשהקצה מתחלף בקצה חדש, הדגמים שלמטה מהקצה נהנים מחלחול או טפטוף הטכנולוגיות העליות. כך – הקומפוננטות שהיו קצה הקצוות בשנה שעברה הופכות להיות הדרג השני בשנה שאחרי, אלה שהיו דרג שני בשנה שעברה הופכות להיות דרג שלישי וכן הלאה.

רודי פרוג’קט פנתה עד היום רק לרמות הגבוהות והתמודדה בעיקר על ליבם של רוכבים וספורטאים מאוד רציניים שמוכנים להשקיע לא מעט בשביל ההגנה הטובה ביותר שיש על העיניים שלהם, ובשביל הנוחות, המודולריות והשירות שהמותג הזה והיבואן הישראלי מספקים. ברוח הזמנים מושקים ב 2013 דגמים שלוקחים את הטכנולוגיות והעיצובים של רודי, ומכוונים אותם לרמות מחיר נמוכות מעט יותר. לא – אל תצפו למחירים של משקפיים סיניים זולים לפי משקל… זה עדיין Rudy Project. מדובר פה עדיין על אותם משקפים ברמה גבוהה ואיכות אופטית ללא פשרות. ההבדלים העיקריים וההורדה במחיר לא באים לידי ביטוי על חשבון העיניים שלכם – פה אין פשרות, אלא בגיוון חומרי המסגרת בעיקר, וגם בהם משמרים את התכונות המובילות של רודי פרוג’קט: אפונים מתכווננים בחלק מהדגמים, עדשות מתחלפות, ידיות עם חומר “תופס” את העור למניעת תזוזה, וכו’.

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

STRATOFLY

משקף ספורטיבי, קל ונוח ביותר שמגיע בשבעה צבעים: שחור מט, לבן, צהוב, אפור מבריק, חום, שחור מבריק ואפור מט. למשקף קיימות שבע סוגי עדשות שונות- עדשות שמש בצבעים שונים, עדשות שקופות ועדשות מתכהות. כמו ברוב המשקפיים הספורטיביים של רודי ניתן לכוון את גשר האף ולהחליף עדשות בקלות, ניתן להרכיב קליפון אופטי או לייצר עדשות ראיה ישירות במסגרת. למי שעוסק בספורט ניתן לפתוח חריץ אוורור בין העדשה למסגרת המסייע למניעת אדים בזמן פעילות.

מחיר: עם עדשות סטנדרטיות 580 ש”ח, עם עדשות מולטילייזר או מתכהות 680 ש”ח. מחיר זוג עדשות נוספות הוא 220 ש”ח לעדשות רגילות, אולם אפשר גם להצטייד בעדשות מתכהות (פוטוקליר) או עדשות המראה הצבעוניות בצבעים אדום וכתום (מולטילייזר) ב 330 שקלים.

ברכיבת ההתנסות אלה המשקפיים שאהבתי במיוחד. הם מאופניינים בכיסוי רחב מאוד של שטח הראייה והסתרה מעולה במיוחד של הרוח – טובה יותר משל הריידאון אפילו, שביחס אליו הוא מרגיש יותר מאסיבי ויציב. מאוד נוח, ונראה מעולה – במיוחד עם עדשות המראה שמוסיפות מאוד ללוק הספורטיבי והמהיר!

SPACEGUARD

זהו משקף ספורטיבי בעל עדשת מסכה המעניקה כיסוי מושלם מפני השמש. גם בדגם זה ניתן לכוון את האפון ויש מגוון סוגי עדשות- כהות, שקופות ומתכהות הניתנות להחלפה. המשקפיים שוקלים 25 גרם בלבד וכמעט שאינם מורגשים על הפנים. מחיר: עם עדשות סטנדרטיות 680 שח, עם עדשות מולטילייזר או מתכהות 780 ש”ח. בנפרד, מחיר עדשה סטנדרטית 330 ש”ח, עדשת מראה צבעוניות (מולטילייזר) או מתכהות (פוטוקליר) ב 449.

DEEWHY

דגם חדש מסדרת ה life-style, המשקפיים במבנה ספורטיבי קלאסי ומיועדים בעיקר לשימוש יומיומי. קיים במספר צבעים- אפור , שקוף קריסטל, חום, שחור, ואפור קריסטל. בנוסף ניתן לייצר למשקפיים עדשות ראיה בהתאם לצורך. עם עדשות סטנדרטיות 650 ש”ח, עם עדשות מולטילייזר 750 ש”ח.

הצטרפו לבייקפאנל בטלגרם- לחצו פה: https://t.me/BIKEPANEL

איפה קונים?

יש שלוש חנויות יבואן מקצועיות של רודי פרוג’קט המשמשות גם כנקודות שירות. בכולן חנייה בשפע:

  •  באיזור השרון ועמק חפר – בכפר-נטר, רח’ השלום 8, טל’ 09-8997929. הסניף הראשי.
  •  בתל-אביב וגוש דן: הדר-יוסף, טל’ 03-6410966 – במבנה (ועליו הטבעות האולימפיות) הצמוד לאצטדיון.
  •  באיזור הצפון – יוקנעם – ב”כוכב יוקנעם”, טל’ 04-9594445 – צמוד לתחנת הדלק של פז.

תבואו לבקר – יש גם קסדות, ועוד שפע של אביזרים היקפיים לרכיבה!