די.זד. מערכות (רוקנרוד) זכתה בהפצת ליין צמיגי האופניים החדש של PZeroVelotyres של Pirelli לישראל. החברה תפיץ בישראל את קו מוצרי צמיגי הפרימיום של פירלי לאופני כביש.

הודעה לעיתונות מאת: די.זד. מערכות (רוקנרוד) וצמיגי פירלי

Picture1

החל מיולי 2017, די.זד. מערכות (בעלי חנות רוקנרוד בלטרון) תחל בהפצת ליין PZeroVelotyre החדש לאופני כביש של מותג הצמיגים הידוע Pirelli.

Pirelli היא מוביל עולמי של צמיגים בעולמות הרכב והאופנועים, והחל מ 2011 היא ספק היחיד למירוצי F1 ומירוצי ה Superbikes. היא חוזרת לעולם האופניים עם מסורת של 110 שנות הובלה בספורט.

בהשקה, יכיל קו מוצרי PZeroVelo שלושה דגמים של צמיגי כביש, שיובדלו באמצעות תגית צבעונית בצד הצמיג, בהשראת הצמיג הידוע PZero מעולם מירוצי ה F1:

  • תגית כסופה לצמיגי תחרות לכביש במידות הבאות, כולן במשקלים מרשימים: 23 מ”מ במשקל 195 גר’, 25 מ”מ ב 210 גר’ ו 28 מ”מ מבמשקל של 230 גרם בלבד!
  • תגית אדומה לצמיגי תחרות נג”ש וטריאתלון ברוחב 23 מ”מ ובמשקל של 165 גרם.
  • תגית כחולה לצמיגי אימונים (4 עונות) בשלושת המידות: 205 גר’, 220 גר’ ו-250 גרם.

“בחרנו לשתף פעולה עם די.זד. מערכות בשוק הישראלי בזכות הניסיון המוכח והמוניטין המעולה שלהם”, אומר יוהן מולנמייקר, מנהל המכירות של Pirelli – “חיפשנו שותף מקצועי עם פורטפוליו של מותגי פרימיום, רשת הפצה ארצית, והיכרות עמוקה עם השוק הישראלי. אנחנו בטוחים שהשותפות שלנו עם די.זד. מערכות תביא כמות גדולה של רוכבים בישראל להעריך את האחיזה יוצאת הדופן, איכויות ההיגוי והאמינות המעולות של הצמיגים החדשים שלנו”.

“אנחנו נרגשים וגאים להיות השותפים של Pirelli בחזרה שלהם לעולם האופניים” אומר צחי זיו, מנכ”ל די.זד. מערכות. השם Pirelli הוא שם נרדף לביצועים גבוהים ואיכות. בזכות יכולות התכנון, פיתוח ומתקני הבדיקה שלהם. אנחנו מחכים בצפייה להשקה המחודשת של Pirelli בשוק האופניים העולמי ולהחייאת סיפורי ההצלחה המלווים את החברה הזו כבר מעל מאה שנים”.

ההשקה היא עולמית וזמינות צמיגי קו המוצרים החדש Pirelli PZeroVelo תחל באוגוסט 2017. Picture2

על די.זד מערכות:

די.זד. מערכות הממוקמת בצריפין, היא ספקית השירות הגדולה ביותר בשוק הרכב הישראלי, במיוחד בתחום פתרונות האלקטרוניקה, התחבורה החשמלית ומוצרי אופניים מהרמה הגבוהה ביותר. רוקנרוד – מחלקת האופניים של די.זד. מערכות היא מפיצה מוכרת של מוצרי פרימיום בתחום האופניים.

Logos

הודעה לעיתונות מאת: די.זד. מערכות (רוקנרוד) וצמיגי פירלי