סונטו העולמית הכריזה על מוצר חדש, שעוד לפני שהגיע לישראל כבר מסתמן כלהיט בינלאומי: ה Suunto Spartan Trainer. עקב הביקוש הגדול מהרגיל פתחה דוגית, יבואנית סונטו לישראל, רישום למכירה מוקדמת! אבל כעת – המכשיר במלאי, עולה 1,399 ש”ח, ואתם מוזמנים להנות מהסונטו החשוב ביותר שהושק בתקופה האחרונה.

 

לרכישת השעון  באתר דוגית לחצו פה.

מאת: דוגית, יבואנית סונטו לישראל
(החנות: ברח’ בן יהודה 250 ת”א)1920x400-024-min

הכירו את סונטו ספרטן טריינר

משפחת הספרטן של שעוני הספורט של Suunto גדלה עם תוספת של מכשיר נוסף בעל קריאת דופק מהיד (ללא רצועת חזה). בפשטות – זהו ה Spartan Sport HR (שמבחן מפורט שלו נמצא פה – בראנפאנל), רק בגרסה מוקטנת, קלה יותר, ובמחיר הרבה יותר נמוך.

השעון הזה מכניס את הסונטו הנחשק, בעל העיצוב האייקוני, לרשימת האופציות של רצים רבים שלא רוצים להשקיע סכומים אדירים בשעוני ריצה יקרים, אבל מצד שני רוצים להנות מעושר הפיצ’רים שיש למשפחת הספרטן להציע. כמו כן הוא אטרקטיבי במיוחד לרצים רגישים יותר למשקל על היד שכן משקלו 56 גרמים בלבד. זה שעון שיתאים לקבוצה גדולה מאוד של מתאמנים ורצים רבים בישראל.

כמה מהמאפניינים של הסונטו החדש:

  • קריאת דופק ממפרק כף היד – עם אותו סנסור איכותי של Valencell שיש בספרטן ספורט HR הנחשב לטוב מסוגו.
  • משקל נמוך: רק 56 גרם (או 66 לבעלי מסגרת מתכת).
  • גודל קטן יותר מהסונטו ספרטן ספורט – להתאמה לנשים, נוער, ובעלי מפרק יד צר יותר.
  • מעקב 24/7 על רמת הפעילות היומית והשינה עם מטרות יומיות – עד כ-14 יום בלי טעינה.
  • מסך צבעוני איכותי עם אפשרויות תצוגה של נתונים רבים בו זמנית.
  • התאמת התצוגות – החל בשעון היומיומי וכלה במסכי האימון השונים והשדות בכל אחד מהם.
  • נגד מים עד 50 מ’.
  • 10 שעות סוללה בקריאת GPS מדויקת ועד 30 שעות במוד חסכוני.
  • מסכים מיוחדים למעל 80 סוגי ספורט – בחוץ ובפנים, וכמובן שביניהם ריצה, אופניים ושחייה.
  • אפשרויות ניווט בריצה על מסלול מוקלט מראש.
  • אופציה לאימון עם רצועת קריאת דופק מהחזה.
  • 5 דגמים: צבעי זהב וכסף בעלי המסגרת המתכתית אלגנטית, וכן צבעי התכלת, ירוק-טורקיז, ושחור ספורטיביים.
  • כל דגמי Suunto עובדים עם Movescount – אתר האינטרנט והאפליקציה למעקב וניתוח האימונים.  ss023002000-suunto-spartan-trainer-wrist-hr-blue-front-view-not-message-01

לרכישת השעון ב 1,399 ש”ח באתר דוגית לחצו פה.

מתוך המבחן של DC Rainmaker

DC Rainmaker הינו אחד ממבקרי הטכנולוגיה הלבישה המובילים בעולם, אותו בלוגר שלא חסך שבטו כאשר סדרת ה-Spartan יצאה לעולם וציין את כל החולשות והבעיות שהיו לשעון הראשון בסדרה Spartan Ultra. מתוך דבריו:

“מוצר שמתאים בצורה מושלמת לקהל יעד ענק ועם מחיר מעולה. הנקודה החשובה לדעת: SUUNTO הוציאה שעון שתומך באופן מלא בטריאטלון במחיר אטרקטיבי של פחות מ-1,500 ₪, וזה אפילו כולל מד דופק מובנה בשעון. סונטו לקחה את התוכנה המלאה של סדרת הדגל היוקרתית Spartan, והכניסה אותה לגוף קטן וקל יותר ובחצי מחיר.”

“השעון תומך במדי כוח (גם ריצה וגם אופניים), תמיכה בניווט, אפשרויות מולטי-ספורט, אפשרויות התאמה רחבות, ואפילו עדכון עם מעקב אחר השינה מתוכנן לצאת בסוף החודש (לא ידעתם שזה קיים, נכון?). ושוב הכל במחיר מדהים של פחות מ-1,500 ₪, בלי ספק שעון הטריאטלון הזול ביותר מהדור האחרון בשוק.”

“בתפריט הניווט ניתן לבחור במסלולים שסנכרנת לשעון. המסלולים האלו יכולים להיבנות באתר של Suunto Movescount, אשר למעשה מלא בתכונות לתכנון מסלולים. ניתן אפילו לייבא מסלולים לשעון, תכונה שגרמין לא מאפשרת.”

“שעון ה-Suunto Trainer Wrist HR הוא עם יכולות מדהימות כאשר מדובר בספורט, וזה לא בהגזמה. בשונה מכל שעוני ה-GPS האחרים מתחת ל1500 ₪, שעון זה עם אותה תוכנה כמו השעונים היקרים יותר. וחשוב מיוחד, יש לו מצב מולטי-ספורט והתאמה מלאה של מצב ספורט. לרוב השעונים מתחת ל1500 ₪ אין מצב מולטי-ספורט אמין, כך שלא ניתן להשתמש בהם לטריאטלון (הם עשויים לתמוך בכל מצב בנפרד, אך לא ביחד כאירוע מתמשך).”

ויש עוד…

בשבועות הקרובים יפורסם מבחן בעברית ב RUNPANEL.

מאת: דוגית (כתובת החנות: רח’ בן יהודה 250 ת”א)

לרכישת השעון באתר דוגית לחצו פה.

1920x400-1-1400x292