2019 היא השנה בה שימנו מעלה הילוך בנגישות השירות שלה בישראל – החברה פתחה שני מרכזי שירות שימנו (SSC – Shimano Service Center) חדשים, האחד ב- One Bike Studio שבתל אביב, והשנייה בטרק בחיפה. המרכזים הללו יצטרפו לשני המרכזים שכבר פועלים בחנות סיגמא שבצומת מגידו ובחנות מצמן ביל”ו בצומת ביל”ו.

הודעה לעתונות מאת: דאא ספורט וטכנולוגיה
צילום: איל פריד (בטרק חיפה)

שירות שימנו

2 מרכזי שירות שימנו חדשים בישראל

מרכזי השירות של שימנו הם רשת אירופאית של חנויות עצמאיות, המספקות יותר מסתם שירות תיקון אופניים מקצועי: לרוכבים המגיעים אליהם מובטחת חווית לקוח מעולה, והצוות בחנויות מוכשר על ידי שימנו לתת שירותי מכונאות ואחריות ברמה הגבוהה ביותר. בהתאמה בחרה דאא שתי חנויות אופניים ידועות ומוכרות כמובילות באזורן- את טרק חיפה ואת One Bike Studio- שתיהן חנויות וותיקות, חזקות, ונגישות למרכזי אוכלוסיה גדולים מאוד: 

טרק חיפה – הוא הסניף החמישי ברשת של CTC היבואנית, והוא ממוקם  ליד מרכז הקונגרסים בחיפה. הוא הוקם ב  2011 כשלב חדש בחייה של חנות “סלאלום” לשעבר. סניף חיפה מהווה מרכז אזורי לתושבי חיפה והקריות ומרכז שירות ראשי באזור הצפון. את החנות מנהל שגיא גייליס, מקצוען אופניים ורוכב ותיק, על המעבדה- אילן פורת ואורי בן צור, ואורי סרולביץ וגיל כהן נמצאים בצוות המכירות – לכולם ניסיון רב הן כרוכבים והן כאנשי מקצוע, תודעת שירות מהטובות בענף ויחס אישי ולבבי.

One Bike Studio היא חנות תל-אביבית מגניבה שחיה את הסצינה המקומית, ומובילה בתחומי הסינגל ספיד והפיקסי האורבניים לצד אופני כביש. היא נותנת שירות לכל סוגי האופניים- כלומר גם לאופני הרים (אין ספק שמרכז שירות של שימנו יביא יותר אופני שטח אל החנות). 

רמת שירות גבוהה לרוכבים עם Shimano

אנחנו עדים פה למגמה שמגיעה מאירופה אל השוק הישראלי: שימנו העולמית מחזקת את הקשר של המשווקים המקומיים עם הלקוחות שלהם וגם דורשת מהם במקביל רמת שירות מאוד גבוהה. גם בישראל דאא מבצעת לא מעט הכשרות למכונאים ומשווקים, וכבר הצגנו מפגש כזה בעבר בבייקפאנל. באירופה יש כ 700 מרכזי שירות שימנו כאלה של Shimano!

מה זה אומר מרכז שירות מורשה?

הרי כל חנות אופניים שמכבדת את עצמה, יודעת לטפל במוצרי שימנו, לא? כן, אבל חברה גלובלית שידועה בתפיסת האיכות שלה, לא משאירה דברים כאלה לקרות מעצמם. שימנו משקיעה המון בהדרכות מתוך תפיסה שהמפגש של הלקוח עם המוצרים שלה תלוי במידה משמעותית באיכות המכונאים והשירות שהם מקבלים. יכולים להיות למותג המוצרים הטובים בעולם, אבל אם הוא לא יודע לבצע הכשרות, להשקיע בנקודות המכירה, ולייצר רמת שירות גבוהה ועקבית בכל מפגש ללקוחות- האיכות הזו לא תגיע אל הצרכן. מרכזי השירות הם מרכזי מצוינות והם עומדים בדרישות של שימנו העולמית מבחינת כמות חלפים זמינה, רמת המקום עצמו שנדרש לספק תצוגה לכל החידושים של Shimano- ורמת ההסמכות ששימנו עצמה מעבירה למכונאים באמצעות אתר קורסים והסמכות מקוון ענק שהשקיע בו החברה.

שירות שימנו

האתגר השירותי הולך וגדל

זה לא מה שהיה בעבר, עם מערכות מכניות בלבד. ה Di2 של Shimano תפס בצורה דרמטית בעולם הכביש והוא הסטנדרד דה פקטו בכביש. אין ספק שהמערכות האלקטרוניות בשטח גם הן ילכו ויתפסו. רמת הידע שנדרשת, וגם הציוד והאבזור חייבים לעבור התאמה לדרישות המוצרים האלה גם בנקודות השירות, ובתחנות השירות המורשות של שימנו, הנושא הזה סגור ופתור.

יש פה שיפור משמעותי של רמת השירות, הידע, הנגישות, המקצוענות וחווית הלקוח לקהלים גדולים של רוכבים- בארבע נקודות בישראל: בסיגמא מגידו ומצמן ביל”ו שהן מרכזי השירות הוותיקים, וכעת גם בחיפה ובתל אביב. יש כוונה ומאמץ להמשיך ולהכשיר נקודות נוספות בישראל כדי להגיע אל כל הרוכבים ולהקל עליהם להגיע לנקודות השירות של שימנו.

הודעה לעתונות מאת: דאא ספורט וטכנולוגיה
צילום: איל פריד