איפה אתם קונים מנשאים וגגונים של Thule? מורדי רוזינגר- מזמין אתכם לרכוש ב”חן אופן”: אחת מ 15 מפיצות בישראל של המותג.

מאת: מורדי רוזינגר, חן אופן
כנסו אל עמוד מוצרי Thule באתר חן-אופן

חן אופן בע”מ, רח’ ראשית חוכמה 1, תל אביב.
טל: 077-530-5020

את חברת חן אופן הקמנו בשנת 2006 בשביל לתת מענה לצורך הגובר במתקני חניה ואביזרי אופניים עירוניים. המטרה שלנו הייתה ועודנה היא מתן שירות מעולה, מוצרים איכותיים ומקצועיות שנובעת מידע ואהבה אישית לאופניים ורכיבה.

בתחילת דרכנו הכרנו מספר גדול של אנשים מהתחום של עיצוב, תכנון, בנייה ירוקה, הנדסה ועוד שבקשו שנעצב ונתכנן עבורם מתחמי חניית אופניים לפי הדרישות שלהם. בנוסף לקהל המקצועי, העסק החדש הפגיש אותנו עם מגוון גדול של רוכבי כביש, רוכבי הרים, טיילים וגם אנשים שאוהבים להתנייד על אופניים והם חשפו אותנו לעולם שלם של צרכים בשינוע ונשיאת אופניים על רכב. במהלך השנה הזאת למדנו את השוק של מתקני הרכב והמנשאים השונים, הבנו את הצרכים השונים, עשינו חקר וסקר של מחירים, דגמים, חברות וכל מה שצריך לדעת בנושא עד שהגענו למסקנה שהמוצרים של חברת THULE הם הפתרון הטוב ביותר לשוק ולצרכים המקומיים.

את המוצרים של חברת THULE אנו מפיצים ומתקינם מאז שנת 2008, במרכז השירות של חן אופן אשר נמצא בדרום תל אביב. מרכז השירות שלנו משרת לקוחות בכל חלקי הארץ בזכות מקצועיות, הידע ושירות משלוחים מעולה.

image2מדוע בחרנו ב THULE?

הבחירה שלנו בחברת THULE כמוצר מוביל נובעת מכמה סיבות, הראשונה והבולטת ביותר היא האיכות, המוצרים של החברה מיוצרים מהחומרים הטובים ביותר שפגשנו, כל החיבורים נפגשים יחד ברמת גימור מרשימה וכל מוצר משדר אמינות. בשביל להבטיח שהאיכות של המוצרים השונים היא לא רק ויזואלית, החברה הקימה את Thule Test Center, המקום בו בודקים ומאתגרים את המתקנים השונים תחת מבחנים מחמירים שמדמים את השימושים והתרחישים הקיצוניים ביותר שיכולים לעבור על המוצרים השונים. אל האיכות של המוצרים מתחבר מבחר אדיר של מתקנים לנשיאת חפצים, קיאקים ואופניים, זאת בהתאמה לסוגי הרכב השונים ולתקציב הלקוח. לנו לא יצא לפגוש חברה עם מבחר כל כך גדול של מתקנים לוו גרירה למשל.

מסתבר שחברת Thule זה לא רק מתקני רכב, הם עושים תיקים ותרמילים, נרתיקים לטלפונים וטאבלטים, מזוודות, תיקי צילום ומגוון ענק של אביזרים איכותיים ויפים במיוחד.

 

חן-אופן: מפיצה מרכזית של THULE

חברת THULE מיוצגת בארץ על ידי חברת גלאור מקבוצת זבדה, החברה נותנת לנו רוח גבית אדירה בכל הנוגע לשירות האחריות והחלפים של המוצרים השונים וזה לא חשוב פחות מהמוצר עצמו. בישראל ישנם כ-15 מפיצים מורשים ואנחנו אחד מהם.

אנחנו רוכבי אופניים ולכן חשוב לנו להעביר את החוויה שלנו בשימוש במוצרי החברה. יצא לנו לבדוק ולהשתמש בכל הסוגים של מנשאי הרכב, החל ממתקנים שיושבים על תא המטען, מתקני וו גרירה, מתקני הגג השונים ומה לא. החיבה שלנו למוצרים נובעת מביטחון שהאופניים היקרים שלנו מחוברים למתקן ואין חשש שהם יפלו חלילה או שיגרמו נזקים במהלך הנסיעה עצמה.

כנסו אל עמוד מוצרי Thule באתר חן-אופן

מורדי מדגים את מוצרי Cycloc: קטגוריה נוספת של מוצרים בחן אופן:

מורדי מדגים את מוצרי Cycloc: קטגוריה נוספת של מוצרים בחן אופן

מרכז ההתקנות של חן אופן

במרכז ההתקנות שלנו בדרום תל אביב (ברח’ ראשית חוכמה 1) תוכלו להתרשם ממגוון מוצרי החברה ולקבל הסבר אדיב ומקצועי על כל אחד מהם. אנחנו מאמינים ששירות ומקצועיות הם חלק נכבד מערך המוצר עצמו ולכן אנו מקפידים לעשות את המיטב עבור הלקוחות שלנו. לקוחות חן אופן נהנים משירותי משלוחים והתקנות ללא עלות נוספת בקנייה מעל 1400 ₪ וגם זה מוסיף לחוויית הקנייה אצלנו.

מלבד מרכז השירות תוכלו לפגוש אותנו בבית של רוכבי השטח במרכז, מצפה מודיעין. אל יער בן שמן אנו נוהגים להגיע לפחות פעם בחודש ולהציע את המוצרים שלנו במחירים מיוחדים וגם מעניקים שירות התאמה וכיוון לבעלי כל סוגי המתקנים, חלק בחינם וחלק בתשלום סמלי.

מאת: מורדי רוזינגר, חן אופן
כנסו אל עמוד מוצרי Thule באתר חן-אופן

חן אופן בע”מ, רח’ ראשית חוכמה 1, תל אביב.
טל: 077-530-5020