בשורה מ BH ישראל: כדי להוזיל לרוכבים את המחיר עוד יותר, BH עוברת לשיווק ישיר מהיבואן לצרכן. חנות הדגל תהווה את המרכז לקשר הישיר הזה מול כל הארץ, והעבודה ישירות מהיבואן לצרכן ללא יד שלישית (חנויות פרטיות) תאפשר לקונים לקבל דילים אטרקטיביים במיוחד.

BH נכנסה לישראל לפני כשנה וחצי והחלה עם עבודה דרך משווקים. לאחרונה החליטו לפתוח את החנות בעצמם כדי לייצר עוגן לשירות ועבודה בישראל: רכשו את החנות – ברח’ מוטה גור 7 בפ”ת (כהשקעה בנדל”ן מסחרי) 400מ’ והשקיעו המון כסף בשיפוץ שלקח חצי שנה.

הודעה לעתונות מאת: BH ישראלחנות BH

חנות BH בפתח תקוה:

 

BH bikeחנות BH בפ”ת היא בעלת קונספט ייחודי – כיוון שהיא מכסה את כל הטווח מתחבורה חשמלית ועד Fun. בחנות יש גם את BH וגם את Koning שאלה אופניים חשמליים שהם עצמם מייצרים עם המון דגמים (עוד על Koning קראו פה), הוסיפו קורקינטים חשמליים של Citybug – חברה טאיוונית, אחד המותגים הגדולים בעולם בתחום, המייצר כלים מאוד אמינים. לצדם גם JDbug – המותג הזול יותר של אותה חברה (החל מכ 1200 ש”ח). זה פתרון תחבורתי מעולה שאנשים זורקים ברכב, או משתמשים בו עם הרכבת וזה החליף להם את שיטת התחבורה.

לצד אלה מחלקה של קלנועיות שמספקת פתרון למבוגרים ונכים, ויש להם שלושה דגמים בתחום והם ממשיכים להתרחב בתחום החשמלי – לכיוון תל אביב, הרצליה פיתוח ועוד.

אופני BH

החנות עובדת עם צוות של כארבעה אנשים, בניהול של הראל שקד הבעלים, החל מאפריל האחרון.

הראל מספר שהוא עוסק באופניים רק בשביל הנשמה, כי הוא אוהב את התחום. הוא הבעלים של חברת קשרים פלוס, ויש להם גם מחלקת נדל״ן והשקעות בארץ ובעולם… “הגעתי לזה לאחר פציעה בברך בתאונת אופנוע ים קשה ומאז אני מחובר לענף. בקרוב מותג קונינג ישווק גם בהולנד, גרוזיה, קפריסין, אנגליה ומדינות נוספות על ארצות הברית שם כבר יש פעילות. ניתן לציין שבקרוב נייבא מותג לבוש ואביזרים נוסף לארץ.”

BH store

על הסדנא יגאל נדב שמוכר לרוכבי בן שמן בסדנת השטח שלו, שבה גם מקבלים לקוחות BH שירות במקום, כל יום שישי. יוסי מיכאל (האיש וה Fox מיגון וביגוד) מוביל את השירות והמכירות ועוד אנשים שמחזיקים את המקום הזה – שגדל וצומח (בעיקר בתחום החשמלי).

הראל שקד מספר שמאז שנכנסו לישראל הבינו מה השוק הישראלי רוצה, והחלו להתמקד בדגמים המתאימים. למשל – באופני הרים הרוב הולכים על השיכוך הכפול 29, עם 130מ”מ של שיכוך. ב BH זה הדגם העיקרי שהולך: Lynx 5.

אופני BH“לקחנו גם את דגמי 2017 שהם 4.8 אינץ’ (122 מ”מ) והזמנו קיטים מFox ואנו מחליפים את השיכוך כך שיהיה גם הוא 5 אינץ, עם הנחה יפה של 30% לדגמי 2017. למבחן הדגם לחצו פה, וגם פה: על דגם האלומיניוםבדגמי 2016 נשארו מידות ספורות בכביש ובשטח (בעיקר במידות גדולות וקטנות) ויש להם מבצעים מאוד חזקים על השנה הזו: עד 40% הנחה! התוצאה הם מחירים מדהימים – אופני כביש פול אולטגרה, כביש 2016 בקרבון מלא עולה 7,800 ש”ח בלבד”. הוא מספר.  אחד הדגמים הקלאסיים והמוצלחים ביותר של BH בכביש הוא דגם העליות שלהם: ה Ultralight אותו בחנו בעבר ב BIKEPANEL ולצדו יש גם דגם אווירודינמי.

BH ישראלבאבזור יש להם ציוד של BH כמובן במותג הבית שלה: EVO, שבחנו בעבר כמה פריטים מוצלחים שלהם שמספקים תמורה גבוהה: קסדה מעולה במיוחד, גלגלי קרבון, ויש להם מגינים למרפקים ולרגליים במחירים מאוד שווים (390 ש”ח לסט מלא רגליים וידיים), ובייצור שדומה עד מאוד אם לא זהה למותגים מובילים במיגון… יש להם גם ציודים של Essen – קסדות, תיקים יפים, ועוד – מותג משתלם במיוחד לקניה.

BH Israelעל אופני BH

מותג BH הוא אחד ממותגי האופניים הגדולים בעולם המוכר בכ-30 מדינות. ב-100 שנות פעילותה הביאה BH לענף האופניים העולמי מחויבות ותשוקה, עם שימת דגש על חדשנות, מחקר ופיתוח טכנולוגי לצד היסטוריית מירוצים מפוארת. המקור שלה הוא האומה המוטרפת על אופניים – חבל הבאסקים בצפון ספרד. כל מי שמכיר את ההיסטוריה של מירוצי הכביש בעולם ושל הטור דה פראנס בפרט זוכר את המטפסים הבאסקים הידועים. כשאתה חי בפירנאים, אתה חייב ללמוד לטפס, ואתה נושם אופניים מגיל צעיר… אותה תשוקה באסקית לאופניים היא שבאה לידי ביטוי במוצרים של BH.

BHעל אופני Koning

מותג Koning הינו חלק ממיזם כחול- לבן המציע את מיטב הטכנולוגיה והחדשנות בתחום האופניים החשמליים, מתבסס על איכות חומרים ומוצרים משלימים מהטכנולוגיות והחברות הטובות והגדולות בעולם. היזם והמקים של המותג הזה הוא הראל שקד, ספורטאי בעברו (אלוף ישראל באופנועי ים, מקום רביעי באירופה, ראשון בקפריסין…) מנכ”ל ובעלים של אלקטריק סטורם יבואנית BH ו Koning כיום. הוא שם דגש על מגוון ענק של אופניים חשמליים לכל צורך ומטרה. המגוון הזה בא לידי ביטוי בגדלי גלגלים רבים שאפשר לבחור בהם, תצורות מתקפלות או לא מתקפלות, רמות מחיר ואבזור מגוונות. באופן כזה כל קונה וכל צורך מקבל ב Koning מענה.

למבחן אופני שטח של Koning לחצו פה. BH

מחלקת הביגוד: שפע של אבזור וקסדות מ Fox, BH, EVO, ו Essen:

BH store

הודעה לעתונות מאת: BH ישראל