ל-Giant יש בשורה שחובבי יצרנית האופניים הגדולה בעולם חיכו לה זמן רב: דגם חדש של ה Anthem עם גלגלי 29, בגיאומטריה וסטנדרטיים עדכניים.

האנת’ם הוא דגם הקרוס קאנטרי והמרתון התחרותי שלה. אחרי תנועה שעשתה לכיוון ה-27.5 הדגם הזה מסמן חזרה בעלת לא מעט משמעות ל 29 – הפורמט שניצח בתחום אופני המרתון וה-XCO. יחד עם העדכון המשמעותי הזה היא גם מבצעת קפיצת מדרגה לבוסט, לגיאומטריה נמוכה וארוכה ועוד שורה של עדכונים שישימו את ה Anthem29 במקום מרכזי בשיקולים שלכם לקראת ההצטיידות הבאה. ג’יאנט ישראל מודיעה שהדגם יגיע אלינו ממש בקרוב!

מאת: Giant ישראל

על Anthem החדשים בתקציר:

גלגלי 29 – זה לא האנת’ם הראשון ב 29, אבל זה שידרוג ועידכון שלו עם כל ההתקדמות של השנים האחרונות בגיאומטריה ובאבזור.

צירי Boost – יישור קו עם המעבר החד משמעי של התעשייה לצירי 148\110. image1

גיאומטרית Long & Low – עידכון הגיאומטריה להתאמה לכידונים רחבים, סטמים מעט קצרים יותר, וזוויות מזלג חדות יותר. תומכות השרשרת קוצרו לתגובתיות מהירה.

גלגלי קרבון ו 1X – שני הדגמים שיגיעו לארץ יבואו עם SRAM Eagle (אחד עם נשר הזהב והשני עם נשר הכסף), ועם גלגלי קרבון של Giant, שנכנסה בשנים האחרונות בצורה מאוד רצינית לתחום הגלגלים.image3

מתלה ה Maestro – המתלה כפול החוליות המוכח של Giant, יעיל ואפקטיבי. מתלים כפולי חוליות (כגון ה DW, ה CVA וה Maestro) נחשבים מעולים במיוחד בזכות חופש גדול למתכננים להשפיע בדיוק על קו תנועת הגלגל בו הם מעוניינים, והיכולת לייצר תגובתיות ועקיבה מדויקים.

מתלה אחורי של 90 מ”מ – שזה אינץ’ אחד פחות מהאנתם 29 הקודמים. זה מהלך שאנחנו רואים בעוד דגמים מובילים לאחרונה שמאפשר למתכננים לייצר את הגאומטריה הנכונה ליישומי המרתון וה XCO.

image2התקן בולם Trunnion Mount – אופטימיזציה של ממשק הבולם למתלה, מאפשרת לGiant להוריד את מרכז הכובד, לקצר את תומכות השרשרת ולשפר את יחס הדחיסה-תנועה בקשר שבין המתלה לבולם.

קשיחות צדית ללא תחרות – האנת’ם תמיד היו מאוד קשיחים צדית ומגיבים. גם בדגם הזה משתמשים בידע של Giant בייצור קרבון – משולש אחורי מקרבון (בגרסאות העליונות), רוקר מקרבון, סטירר מעובה לקשיחות בחלק הקדמי (½1 – ⅛1 אינץ’), תומכות שרשרת אסמטריות ואיזור ציר מרכזי מעובה (92מ”מ).

לסיכום

Giant עושה קפיצת מדרגה נוספת בדגם מיתולוגי. היא נהנית מהשיפורים שנכנסו לשוק בשנים האחרונות, ולמדה הייטב את כל היתרונות של הגיאומטריות, הגישות והסטנדרטים החדשים, ויצאה עם האנת’ם באופן כזה, שכל רוכב XCO או מרתון יהיה חייב לעצמו בדיקה שלהם לפני שישדרג את חווית הרכיבה שלו ב 2018. שני הדגמים הבאים יגיעו לישראל ממש בקרוב. המחירים:

  • ANTHEM ADV PRO 0 – מחיר: 39,000 ₪
  • ANTHEM ADV PRO 1 – מחיר: 25,000 ₪  
מאת: Giant ישראל