rudy project משיקה קו מוצרים חדש לרוכבי שטח, אנדורו ושבילים: עם קסדה ומשקפיים, מחדשת את הלוגו, מוסיפה דגם תחרותי לבעלי פנים צרות יותר בכבישונים וטריאתלטים ומוסיפה עדשות מקטבות בצבעים חמים ומחזקי קונטרסט.

מאת: Rudy Project ישראל

image5חדש – משקפי אול מאונטיין ואנדורו: Sintryx

עד היום תחומי הכביש והטריאתלון היו אלה שרודי פרוג’קט שמה עליהם דגש, לעומת אופני ההרים שפחות קיבלו תשומת לב ייעודית. כל זה עומד להשתנות: רודי חקרה והבינה לעומק את התחום ומציגה מוצרים יפהפיים וחדשים.

משקפי האנדורו קיבלו את כל הידע והפקת הלקחים מדגמי רודי לאורך השנים – הם לקחו את כל הפיצ’רים המוצלחים שלהם ואיחדו אותם לכדי דגם שמיועד לקהל חדש, שיש בו כמה מאפיינים חדשים לגמרי:

  • משקפיים “סגורים” – בעלי מסגרת מסביב לכל עדשה. זו חריגה מה DNA האופנייני לרודי עד היום, אבל בהחלט חלק מה DNA של עולם האנדורו.
  • עדשות מתחלפות – למרות המסגרות ה”סגורות” פותח פטנט חדש וייחודי להחלפת עדשות מהירה, המאפשרת לכל אחד להחזיק יותר מעדשה אחת (למשל לחורף וקיץ, או לרכיבת פנסים בלילה). בפטנט יש הרבה דברים חכמים כגון מניעת נפילה של העדשות תוך כדי החלפה, ועוד. צריך לראות ולהתנסות כדי להבין עד כמה חכם העיצוב הזה, והוא מאפשר לכם לחסוך קנייה של זוג נוסף, ולהוסיף עדשות בלבד.

1-001

  • המוטות ספורטיביים ומעוצבים– מזכירים את מוטות הדגם הספורטיבי רב המכר Tralyx: יש לו נוכחות עיצובית בולטת, חורי אוורור ומגניבים כללית. הסופיות שלהם מתכווננות כמובן.
  • מגוון עדשות – הדגם הזה מקבל הרבה מאוד סוגים של עדשות: המתכהות (משקוף לאפור, לאדום HDR ועדשות מראה מתכהות), האפורות-שחורות (או במראה כתום), ועדשות הפולורייזד מהסדרה החדשה: כתום, אדום ירוק ואפור.
  • מגוון היתרונות והפיצ’רים של רודי – נכנסו גם הן: אפון מתכוונן, פתחי אוורור, קליפון לרוכבים הצריכים עדשות ראייה, וצבעים חזקים ומהממים.

ה- SINTRYX יעלו החל מ 860 שח (בהתאם לסוג העדשות).
image1קסדת האנדורו החדשה ProTera

הקסדה החדשה והמשקפיים החדשים הם סט משולב ומתאים זה לזה. כבר שנים ארוכות שרודי חשבו לפנות גם לאנדורו ואול מאונטיין ולא רק ל XCO וכביש. מדובר במוצר שפותח והבשיל במשך שנים, וזה צעד משמעותי עבורם. גם בקסדה לקחו ידע מצטבר ועבדו על הפרטים הקטנים לקצה: החל ברצועות, בחומר של הרצועות, דרך הרפידות והרשת (יש שתי אופציות לריפוד פנימי: מאווררת וסגורה להגנה מחרקים וגם לשיפור נוחות), וכלה במודולריות ובמגן השמש. בחלק הקדמי הוסיפו פנטנט ייחודי לנידוף זיעה – יש שם סוג של ריווח בין בד שסופג את הזיעה לבין הקסדה עצמה, שמשפר את הספיגה וההולכה החוצה. את הרצועות עצמן – אפשר להסיר לגמרי מהקסדה בקלות יחסית, גם כדי לבחור צבעים אחרים לרצועות וגם כדי לשטוף אותן. יש לה 18 חורי אוורור שזה הרבה לז’אנר. ב 290 גרם היא עומדת גם בתקן האמריקאי וגם בתקן האירופאי, מה שמעיד על איכותה ועל רמת הייצור הגבוהה- דברים שבאים לידי ביטוי גם במבנים הפנימיים של החומר, עם חתכים של צורות גיאומטריות פנימיות בתוך הקצף בכמה רמות קשיחות שמפזרים מכות בצורה חכמה עם פחות חומר ומשקל.

*קסדה PROTERA טרם הגיעה לארץ- נעדכן לכשתגיע – הצפי הוא באמצע אוקטובר. מחיר צפוי 850 שח – לא סופי. נעדכן כשתגיע.

image3Tralyx Slim

רודי לקחו את הטרליקס שיצא ב 2016 ונכנס לטופ של המכירות לקבוצות המקצועניות בכל העולם וגם בארץ, ועידכנו אותו. זה הדגם של כל קבוצות הפרו טור (Trek Segafredo ומרידה) והספורטאים המקצוענים של רודי, שמאוד הצליח. מדוע הוא הצליח? היו כבר דגמים קודמים של עדשה אחת, אבל בדגם הזה היתה קפיצת מדרגה:

  • Slim – זה הדבר העיקרי שהתגלה והוא הצורך בדגם נוסף ל Tralyx צר יותר. קשה לקלוע עם דגם אחד לכל האוכלוסיה וכעת בוצעה ההתאמה לנשים, נוער, ובעלי פנים מעט צרות יותר.
  • בוצעה עבודה מסיבית על אוורור ואווירודינמיות- בעדשה, במוטות, במסגרת… בדיקות רבות עם קסדה במנהרת רוח הביאו את העיצוב להיות יעיל אווירודינמית עם אוורור מעולה. יש פה ממש כונס אוויר שמכניס את האוויר אל המשקפיים ופרופילים אווירודינמיים.
  • בנוסף יש פיצ’רים שמאפיינים את רודי לאורך מגוון המוצרים שלה:
    • האפון המתכוונן שניתן להחלפה בקלות (גם מבחינת בחירת צבעים וגם לתחזוקה).
    • סופיות מתכוונות מאחורי האזניים.
    • קליפון אופטי מוצלח – לא טריוויאלי לתכנן כזה עבור דגם קשתי וספורטיבי. המורכבות נובעת גם מהעובדה שיש פה עדשה אחת.
    • עדשה מתחלפת בקלות – למרות שהוא דגם של עדשה אחת, אין ברגים וקל להחליף.
    • עדשות – עדשה מתכהה מלילה ועד יום, מתכהה עם ציפוי מראה, עדשה שחורה סטנדרטית, ועדשת מראה כתומה מולטילייזר. בהמשך יושקו כנראה עדשות נוספות.

בקרוב נפרסם מבחן ב BIKEPANEL של הדגם הזה. מחירו החל מ 950 ש”ח בהתאם לסוג העדשות.image6

עדשות ה HDR החדשות – Polirized חדשות: 3FX

עד היום היו העדשות המקטבות בגוון שחור-אפור. זו עדשה שבשנים האחרונות יותר ויותר קונים בוחרים בה בישראל. זה תהליך שהשוק הישראלי עובר – מי שרגיל אליה לא יחזור לעדשה רגילה (למעט אחוז מאוד קטן באוכלוסיה שלא מתחבר אליה ולא מרגיש נוח איתה מסיבה פיזיולוגית. מי שיש לו בעיה כזו, רודי בישראל מקבלים את המוצר חזרה ומחליפים ללקוח).

מה שחדש בעדשות החדשות היא הצבעוניות: מולטילייזר אדום, כתום וירוק. יש הבדל בציפוי החיצוני שנראה אחרת, וגם גוון העדשה מעט שונה.

עם העדשות החדשות האלה עשו ב Rudy מאמץ לשפר את התחושה והצבע של העדשה: לתת טאצ’ HDR לעדשות שמשפר את הקונטרסט. בכתומות והאדומות יש אפקט של חיזוק היכולת של הרוכב\רץ להבחין באלמנטים בקרקע גם בתנאי ריאות מוגבלת. העדשות האלה גם טיפה יותר בהירות מהאפורה המקורית, עוד דבר שמשפר הבחנה בפרטים, במיוחד בתנאי תאורה של יער או עננות.

בנוסף בוצע שיפור הציפוי שהוא יותר מתקדם ודוחה לכלוך, טביעות אצבע והדבקות אדים. אגב, הציפויים האלה הם למעשה ציפויים עם מרכיב מתכתי. הייצור שלהם נעשה בצורה מאוד מדויקת בחדרים סטריליים לגמרי, ומתבסס על התזה של החומר לאוויר, יצירת שכבה אחידה על העדשה, וקיבוע באמצעות תהליך של חימום.

העדשות האלה יצאו בשלב ראשון לריידאון, לפוטוניק, ולסינטריקס – דגם השבילים החדש.

image4הלוגו החדש

הלוגו מבטא שינוי ב Rudy Project שגם הוא הבשיל והתפתח לאורך השנים – אם עד היום אמרנו רודי פרוג’קט הרי שכעת, עם העדכון – יש דגש משמעותי על השם RUDY. מעבר לכך הוא מרובע יותר, מודרני יותר, ונקי יותר.

הפונט דויק יותר, בתוך ה R יש P… את האייקון השאירו אבל הורידו את חשיבותו ביחס למילה “רודי” שהדגש עובר אליה, ויצרו מראה קל וקריא.

image2מאת: Rudy Project ישראל

*קסדה PROTERA טרם הגיעה לארץ- נעדכן לכשתגיע – הצפי הוא באמצע אוקטובר. דגמי המשקפיים החדשים הגיעו אבל בכמות מצומצמת ולא בכל הצבעים. לשאלות אפשר לפנות לשירות לקוחות 09-8997929.