V SPORT LAZER”) LAZER (”גילתה שבמקרים מסוימים קסדות אופניים מסוימות מדגמי ELLE, MAGMA, BLADE ו-JADE אשר נמכרות החל מחודש ינואר 2015 ,אינן עוברות את מבחני הגלגול בהתאם לתקני ה-CE .כתוצאה מכך, במקרים נדירים רצועת המעגן יכולה להתנתק מן הקסדה בעת ההתנגשות. דבר זה נוגע לכל המידות של קסדות ה-CE המושפעות.

עד היום, אין אנו יודעים על קיומם של אירועים חריגים ואנו חושבים שרמת הסיכון נמוכה מאוד. יחד עם זאת, בשל העובדה שכמה מן המוצרים אינם עומדים בתקני ה-LAZER, CE החליטה באופן עצמאי לבצע קריאה להחזיר את כל הקסדות המושפעות במדינות בהן מבחני הגלגול הנם דרישה מחייבת. על מנת לגלות האם התקנים מחייבים עבור המדינה שלך, אנא בקר את אתר האינטרנט שלנו com.lazersport.www ,למידע נוסף או צור קשר עם סוכן LAZER המקומי.

רק הדגמים הבאים של קסדות LAZER מושפעים:

שום קסדות LAZER אחרות אינן מושפעות. הדגמים המושפעים נמכרו במגוון של צבעים. ניתן למצוא מדבקה לבנה עם שם הדגם, קוד הזיהוי והמידה בתוך הקסדה שלך, כמתואר למטה:

 

אם אתה הבעלים של אחת מן הקסדות המושפעות, אנא צור קשר עם הקמעונאי ממנו קנית את הקסדה בהקדם האפשרי על מנת לארגן את החלפת הקסדה ללא כל תשלום. לקסדות ההחלפה, אשר משווקות תחת השמות +BLADE ו-+MAGMA ,ישנה רצועת מעגן חדשה המעוצבת לעמוד בתקנים הנדרשים. הן מאושרות CE וניתן לזהות אותן על ידי קודים המסתיימים בספרות “081 “ ו-”181.“ לקוחות אשר אינם בטוחים שקסדת ה-LAZER שלהם מושפעת, צריכים ליצור קשר עם הקמעונאי על מנת לבדוק את הקסדה.

אנו מצטערים על אי הנוחות שנגרמה. אם יש לך שאלות, אנא בקר באתר האינטרנט של לייזר (www.lazersport.com) עבור פרטי קשר ומידע נוסף.

צוות LAZER