חברת ד.ל.ב מוטוספורט בע”מ יוצאת במבצע קיץ מרגש הנושק לתקופת החגים ומנגישה לקהל הרחב / ולרוכבים מתחילים וסטייליסטים במיוחד: שני דגמי אופניים מהמותג המוערך- אופני קרבון ואלומיניום איכותיים במחירים שאין לאף אחד!

שימו לב- המבצע הסתיים. לקבלת תוכן עדכני ומבצעים חדשים מבייקפאנל, הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה פה: 
בייקפאנל ווטסאפ
הודעה לעתונות מאת KTM ישראל
בתמונות: דגם הקרבון Aera Comp

מבצע אופניים – לחצו פה

מבצע אופניים

אופני KTM – המותג הכתום

את המותג הכתום לא צריך להציג והשם KTM שגור בפי רבים- זו חברה אוסטרית שמייצגת את הקצה והסטייל הספורטיבי בשטח, באיכות גבוהה עם ליין האופניים שהפך ללהיט בישראל. ניתן לפגוש רוכבים רבים ביערות ובשבילים כאשר הם רוכבים על אופני KTM כתומים ומרהיבים, אבל בעיקר ברמות המחיר הגבוהות- לאניני הרכיבה.

מבצע אופניים – לחצו פה

מבצע אופניים – מתחילים ישר מקרבון!

הקיץ KTM החליטה להציע הצעה אטרקטיבית במיוחד לרוכבים שרוצים לשדרג את אופני הכניסה שלהם או רוצים להתחיל לרכוב ישר על מכונה מדהימה. בלי שום פשרות על העיצוב, האיכות, והרמה. תראו, בד”כ אופני כניסה הם אופני אלומיניום בלבד, אבל עם מחיר כזה ורמת מוצר כזו, מבצע אופניים כזה הופך את אופני הכניסה לאופניים ברמה גבוהה ואיכותית. 

האופניים במבצע מדגמי 2018 מיוצרים במפעל באוסטריה ומשווקים בישראל בפריסה ארצית תחת רשת המשווקים של KTM BIKES ישראל, הכוללת את החנויות המקצועיות הטובות ביותר. לרשימת המשווקים לחץ כאן (קישור לחנויות) .

KTM AERA COMP 29 2018 ב- 6900 ש”ח כולל מע”מ  

אופניי שטח זריזים ומהירים המתאימים לרוכבים שרוצים לשדרג את אופני הכניסה שלהם לרמה גבוהה יותר. הם יכולים להחזיק גם רמת רכיבה גבוהה וגם לשמש אתכם בתחרויות ואירועי אופניים.

החידוש הוא במחיר סופר משתלם למפרט הכולל שלדת קרבון קרבית וסקסית, גלגלים בקוטר 29′, בולם אוויר ומערכות הינע מבית SHIMANO ברמה מקצועית וצביעה כתומה כיאה למותג הכי כתום בשטח.

KTM ULTRA 1964  2018 ב- 4900 ש”ח כולל מע”מ  

לרוכבים שרוצים להשקיע מעט פחות אבל לקבל בכל זאת רמת מוצר גבוהה, דגם האולטרה 1964 הוא בשבילכם. ברוכים הבאים לעולם השטח במפרט איכותי מאוד ויחסי עלות תמורה גבוהים במיוחד. אלה אופני כניסה אמיתיים לתחום עם שלדת אלומיניום עדכנית ומערכות הינע מבית SHIMANO בתצורת 2X11 SLX, בולם אוויר גלגלים בקוטר 29′ וצביעה במהדורה מיוחדת – שחור כתום כראוי למותג KTM.  

 

מבצע אופניים – לחצו פה