בשנה שעברה יצאה המשלחת הראשונה למחנה האימונים של בוץ באוסטריה בשיתוף אפיק ישראל – גל צחור ועידית שוב ובליווי וסיקור של BIKEPANEL. היה כל כך מוצלח (לקריאת הכתבה על המחנה לחצו פה) שהשנה תפתח קבוצה שנייה נוספת שתאפשר יצירת שתי מסגרות לשתי רמות כושר: “מתקדמים” ו”מתקדמים יותר מהר”. קבוצה אחת תובל על ידי גל צחור והשנייה על ידי עידית שוב, כלשניהם מצטרף מוביל מקומי מה Bike Academy.

לא תרצו להתעורר מהחלום הזה. התאריכים: 20 -27 ביולי 2016. מספר המקומות מוגבל!

להצטרפות לטיול מלאו פרטים ויחזרו אליכם מבוץ:

    אני גם רוצה לטייל עם בוץ הרפתקאות!:

    מעוניין ליצור קשר עם בוץ לקבלת פרטים נוספים

    מאת: אפיק ישראל ובוץ הרפתקאות
    צילום: BIKEPANEL
    כמות המקומות מוגבלת – מהרו להצטרף. מלאו את הטופס בתחתית הכתבה והבטיחו את מקומכם!
    או צרו קשר עם המשרד בבוץ: 074-7010710, וגם: 054-4881021

    037

    שריינו את התאריכים 20 -27 ביולי 2016 – כחודשיים לפני אפיק ישראל!

    מדובר במחנה אימונים מדהים שיביא אתכם מוכנים לאפיק ישראל שמתקיים כחודשיים לאחר מכן – זמן מושלם כדי להשלים את ההכנה שלכם לקראת התחרות. כל מי שנרשם לאפיק ישראל יפיק המון תועלת מהמחנה הזה, ויהנה מהטיפים של מארגני האירוע ורוכבי העל: גל צחור ועידית שוב, שיתנו לכם את תורת המרתון הרב יומי במסלול מהיר.

    תוכן הרכיבות, פרט לנוף המטורף ולמסלולים ה מ ד ה י מ י ם בעולם, יתמקד בסטייג’ים ארוכים עם טיפוסים משמעותיים, אינטרוואלים, מקצבי טמפו, עבודה זוגית, קבוצתית ועוד. בחלק מהימים ירכבו שתי הקבוצות באותו מסלול, בקצבים ורמות אימון שונים. גל ועידית ירכבו עם כל אחת מהקבוצות, כדי שכל אחת ואחד מהמשתתפים ייהנו מהמעטפת השלמה, האימון המקצועי והידע של גל ועידית.

    042

    5 ימי הרכיבה (עם אופציה ל 6 למי שרוצה לוותר על יום המנוחה באמצע, או לגוון לסינגלים ב Bike Park המקומי) מציעים מסלולים שיהממו אתכם בירוק ובנוף אלפיני. אתם תגיעו מהקיץ המיוזע והחם בישראל, מהקושי לרכוב אחרי 8 בבוקר ויותר משעתיים מהירות, אל אווירה אלפינית קרירה, נוף מדהים, ועליות שלא נגמרות ובונות לכם את היכולת לטפס באפיק ישראל המתקרב לרמת הגולן והגליל העליון בלי להעלות דופק…

    בשנה שעברה גילינו גם את רמת הפינוק של המלון שעובד עם בוץ במקום: מדובר ברמה מאוד גבוהה של אירוח, חדרים מפנקים ויפים, ארוחות עיקריות עם שלוש מנות, ארוחות בוקר מפנקות. ממש מושלם לרוכבים שמגיעה להם התאוששות ראויה אחרי יום של רכיבה באלפים. העיירה עצמה- קירכברג (Kirchberg) היא עיירה שקטה ורגועה – יש בה חנות אופניים מקצוענית, וגם כמה מסעדות, מדרחוב אוסטרי טיפוסי, ורוגע שאין כמוהו בארץ. אם רוצים מקום שוקק וחי, חנויות, קניות, בתי קפה, חיי לילה והרבה בירה אוסטרית משובחת, קופצים למרחק רכיבה של כרבע שעה אל העיר קיצביל (Kitzbuhil) – מרכז האופניים הגדול באוסטריה.

    נתעורר בכל בוקר לארוחת בוקר אירופית בבופה של המלון. לאחר התארגנות הבוקר נצא ברכיבה קצרה אל מתחם האקדמיה, שם יחכה לנו המדריך האוסטרי. בכל יום נצא לאימון של כ- 6-4 שעות. את הרכיבה נסיים סביב השעה 15:00. לא שכחנו – בירה קרה, יין חם או אפל-שטרודל עם קרם וניל לצד כוס קפה משובח בסוף הרכיבה. את ארוחת הצהריים נאכל באחת מהמסעדות המשובחות שפזורות בעיר, או ש”ניתיישב” ישר על הבירה שבמלון ונחזק עם כריכים משובחים שרכשנו בחזור. אחרי אלכוהול נעים של אחה”צ, נתפנה למנוחה קלה והתאוששות לקראת ארוחת הערב והאלכוהול של הערב. בסוף כל יום – זמן להתפנק בספא במלון או לצאת לבילוי.

    006

    תוכנית

    יום 1: תל אביב מינכן וללב הטירול – טיסה למינכן והעברה למלון בעיירה קירכברג (Kirchberg). ישר למלון לשנת לילה ערבה.

    יום 2: היכרות עם האלפים – מסלול הואי סלבה (Hohe Selva)

    נצא מהמלון, הממוקם בגובה 800 מ’ מעל פני הים, ליום טיול/אימון והיכרות ראשונית עם האלפים של קיצביל. המסלול היום רגוע, זאת בכדי לאפשר כניסה למוּד של רכיבה אלפינית בגבהים. את רובו של היום נעשה למרגלות רכס הקייסר (Wilder Kaiser). בתחילתו של היום נחצה את אזור הגבעות צפונה, נרכוב מזרחה ונחזור לקירכברג ברכיבה דרך בריקסנטל Brixental)).

    אופי האימון והמסלול: בעיקר דרכים סלולות ודרכי יער משולבות בקטעי סינגלים זורמים קצרים, נשלב קטע איכות של ספרינטים.

    מסלול: מרחק – 55 ק”מ, טיפוס מצטבר – 750 מ’, ירידה מצטברת – 700 מ’. ביום זה שתי הקבוצות ירכבו את אותו המסלול בקצבים שונים.

     078

    יום 3: יום עבה ומשמעותי בעצימות גבוהה באלפים – קטע מהטראנס-אלפ – חוצה רכסי הניוקירכהן (Neukirchen) והפילזנכרט (filzencharte).

    הגענו למנה העיקרית! היום נרגיש בכל שריר מה היא רכיבת EPIC אלפינית. רוכבי הטראנס אלפ מכירים היטב את הרכיבה שנעשה היום, כי היא אחד מקטעי הרכיבה המאתגרים והטובים במרוץ האגדי. בחציו הראשון של היום אנו חוצים את הרי הניוקירכהן. מקירכברג נטפס לסטנגנגוך (Stangenjoch) ונרד בירידה אפיקית לא פחות מהעליה, עד לווילדקוגל (wildkogel), מכאן הקבוצה הרגועה תחזור לאזור קיצביל דרך מסלולי אתר הסקי של העיירה, בעוד האריות יחצו את רכס הפילזנכרט כדי לגלוש חזרה לקירכברג לבירה קרה, ארוחת צהריים ואמבטיה חמה במלון שלנו. 

    אופי האימון והמסלול: בעיקר דרכי יער וסינגלים טכניים, טיפוסים ארוכים וקשים שאחריהם מסלולי אפיק בירידה. נשלב קטע איכות של אינטרוואלים קצרים-בינוניים.

    מסלול: קבוצה 1 – מרחק – כ 80-60 ק”מ, טיפוס מצטבר – כ- 2500 מ’.

    קבוצה 2 – מרחק – כ 70-50 ק”מ, טיפוס מצטבר – כ- 2000 מ’.

    093 

    יום 4: מסלול חוצה האלפים של קיצביל (Kizalps)  

    זהו בלי ספק האתגרי שבימי הרכיבה שלנו. לאחר חימום מישורי מקירכברג אל קיצביל, מגיע הזמן להתעורר בעליה של 1200 מ’. חלקה האחרון של העליה מאתגר במיוחד ויתכן שתדרש הליכה כדי לחצות את ההר. מצידו השני של הרכס נמצא אזור הרכיבה המשובח של זלבך הינטרגלם (Saalbach Hinterglemm), אליו נגלוש בסינגל ברמה טכנית בינונית. עוד טיפוס של 500 מ’ ואנחנו בפיברברון (Fiberbrunn) משם נרד במתינות עד לקטע הטיפוס האחרון של היום. העלייה לקיצבילהורן (Kitzbuheler horn) פשוט תחכה לנו כי בלעדייה היום לא מושלם. מקרן קיצביל כל שנשאר זה לרדת למטה, לעמק, אל הפינוקים של אחרי יום רכיבה מטורף.

    אופי האימון והמסלול: בעיקר דרכי יער וסינגלים, טיפוסים ארוכים וקשים, נשלב קטעי עבודה זוגית ואינרטוואלים קבוצתיים במקצבי טמפו.

    מסלול: קבוצה 1 – מרחק – 90-70 ק”מ, טיפוס מצטבר  -2500-2000 מ’.

    קבוצה 2 – מרחק – 60-80 ק”מ, טיפוס מצטבר – 1800-1400 מ’.

     039

    יום 5: יום מנוחה/רכיבת שחרור בעיירה ובסביבתה

    מתאים מאד ליום קניות ושיכרות קלה החל משעות הצהריים המוקדמות. יום זה מוקדש למנוחה. אחרי שני ימים עבים במיוחד, מגיע זמן המנוחה לשרירים. אוכל טוב, ספר, ספא וכל מה שלא כרוך בטיפוס מפרך, יבוא לנו טוב היום.

     

    יום 6: יום אימון + תרגול טכניקה עם טופוגרפייה רגועה בגבעות של ביכלך (Bichlach), הקצב יהיה רגוע פחות.

    אחרי הימים הארוכים והאפיקיסטים הגיע הזמן ללמוד קצת ולהתאמן. אזורי הגבעות מסתירים בתוכם סינגלים זורמים, יערות ושבילים בלי סוף. בזרימה בסינגלים ובעוד סינגלים טכנים, שגל יבחר ויתרגל יחד עם המדריך האוסטרי.

    אופי המסלול: מסלול קרוס קאונטרי (XC) המשלב סינגלים זורמים.

    מסלול: מרחק – 55 ק”מ, טיפוס מצטבר – 500 מ’, ירידה מצטברת 500 מ’. שתי הקבוצות באותו המסלול.

     030

    יום 7: אקורד הסיום על בסיס המרתון של קיצביל.

    חשוב לסיים עם רכיבה חזקה ולכן שמרנו את מסלול המרתון של קיצביל לסוף. זהו המסלול שבו בשנת 2013 זכה כריסטוף סאוזר בתואר אלוף העולם. כן, גם אתם תרגישו פה אלופים לרגע. נתחיל את היום בקטע קישור שיחבר אותנו למסלול המרתון. נטפס את העלייה הארוכה לכורלפה (Chorlpe). זאת העליה שזכתה לכינוי “מעלה קריסטוף” על שמו של אלוף העולם, שחלף בה על פני יריבו אלבן לקטה. מראש העליה מחכה לנו שביל זורם (Flow trail) כל הדרך למטה חזרה לקירכברג.

    אופי המסלול: טיפוס אחד ארוך והרבה שבילים זורמים (Flow trails).

    מסלול: קבוצה 1 – מרחק – 85 ק”מ, טיפוס מצטבר – 2000 מ’.

    קבוצה 2 – מרחק – 40 ק”מ, טיפוס מצטבר – 1350 מ’.

     017

    יום 8: טיסת ערב לתל אביב.  

    לאחר ארוחת בוקר מאוחרת וזמן פנוי להשלים קניות או רכיבה עצמאית קלה ואחרונה בהחלט, נצא בסביבות 14:00 בנסיעה חזרה למינכן בטיסת ערב לנתב”ג.

    לעידכונים נוספים מבייקפאנל הכניסו מייל:

    הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

    מאשר משלוח פרסום ועדכונים