בעוד שבוע ייסגר הרישום להזמנת חליפת המעצבים. הצטרפו כעת לקנייה הקבוצתית ותוכלו לזכות בווסט זוהר ואיכותי במיוחד בשווי 290 שקלים.

כדאי במיוחד להצטרף – כי 2 מהמצטרפים יגרילו 2 ווסטים זוהרים של BIKEPANEL מתנה! (במידות שבמלאי).

המצב הוא כדלקמן: החליפה של יואב מאור כבר עברה את סף 10 הנרשמים להדפסה – והיא תצא, אולם החליפה של דולין בינתיים בסכנת אי הדפסה – דרושות לה עוד כמה הזמנות בודדות כדי לעבור את הסף. אם אהבתם את החליפה שקיבלה הכי הרבה הצבעות – זה הזמן להרשם. כמובן שאתם מוזמנים להרשם גם להזמנת חליפת המשבצות של יואב. זו הזדמנות שלכם לפרגן ל BIKEPANEL ולמעצב שבחרתם בו גם בעצם הקנייה וגם ברכיבה עם הקיט בסינגלים. אז המון תודה ועם המון הערכה לכל מי שירכוש! עלות הקיט היא 690 שקלים. ניתן לרכוש חולצה בלבד ב 345 שקלים (המחירים כוללים מע”מ), אבל בתור חובבי סטייל ועיצוב אנחנו ממש ממליצים ללכת על הסט המלא.

תזכורת על מה מדובר: היתה תחרות עיצוב, היתה הצבעה, היתה מסיבה, היו מנצחים…

 GSG version

השיטה: נרשמים ונכנסים להזמנה (מהר – עד סוף ינואר בלבד!)

נרשמים בטופס פה בעמוד – עד סוף ינואר בלבד!!!

בוחרים את הקיט שתרצו, ומתחייבים בכך לרכוש אותו. אנחנו מזמינים את כל החליפות האלה מאיטליה, ומתחייבים על רכישתן כנגד ההתחיבות שלכם, אז אנא – מילוי הטופס הוא התחייבות לרכוש את החליפה. ההזמנה מתבצעת רק בהגעה למינימום של 10 יחידות מפריט (סף ההזמנה של GSG מכל פריט בנפרד).

בנות – אנא הכניסו בהערות – “חליפת נשים” כדי שנדע שמדובר בהזמנת קיט נשים. בפעמים קודמות לא הגענו למינימום הנדרש, ולכן הזמנת הנשים היא בהסתיגות מסוימת – מקווים שתוכיחו לנו שיש מספיק רוכבות שרוצות. נצטרך 10 הזמנות נשים לכל אחת מהחליפות כדי לייצר את ההזמנה הזו. כרגע אין מספיק!

בתחילת פברואר סוגרים את הרישום להזמנה, ומוציאים הזמנה ל GSG. כעבור כחודשיים החליפות יגיעו לארץ, ורק אז תשלמו לזוהר רובין מרובילייף שנותן לנו ולכם שירות נפלא ויתפעל את העברות הקיטים (בדואר בתשלום 15 שקלים נוספים, באיסוף מכפ”ס או במפגש מדי פעם בנחשון). שימו לב – אל תשתהו ותזמינו מהר – בתחילת פברואר מוציאים את ההזמנה, כדי שבאפריל, כשמזג האוויר מגניב ומזמין – נוכל כבר לרכוב עם חליפות BIKEPANEL החדשות!

סדרת Race Line – האיכותית ביותר של GSG

הקיט הוא מסדרת Race Line של GSG המיובאת לארץ על ידי רובילייף מאיטליה, המולדת הרוחנית שלנו. זו סדרה שממוצבת מעל מה שרוב הקבוצות בארץ הזמינו – היא יקרה אלסטית ואיכותית יותר. כל מי שרכש את הביגוד של BIKEPANEL בעבר יספר לכם שמדובר ברמה גבוהה במיוחד של ביגוד רכיבה. מעבר לכך שמדובר בקיט יוקרתי ומפנק חשוב שתדעו שגם הגזרה מעט שונה מהגזרה של הליין העממי יותר – בהתאם להיותו קיט מקצועי, הוא גם צמוד וצר יותר על הגוף. יש סיכוי שתצטרכו מידה אחת יותר גדולה ממה שאתם רגילים לה, ובמיוחד אם אתם בד”כ בין שתי מידות – שיקלו לבחור בגדולה יותר.

מידות

מפרט:

  • גזרה הדוקה וצרה (אם אתם מתלבטים בין שתי מידות בחרו תמיד במידה הגדולה יותר!)
  • החולצה מספקת נידוף זיעה מעולה, נוחות ורכות מדהימים עקב כך שהבד קל, דקיק וגמיש. החולצה עשוייה 62% פוליאסטר, ו 38% פוליאסטר PBT.
  • בצדדים – רשת מקרבון לאוורור מקסימלי. היא תורמת לנדוף ברמה אחת מעל חולצות ללא רשת
  • הרוכסן דקיק ומוסתר והוא רוכסן מלא
  • כמובן שיש 3 כיסים מאחור
  • פאנלים בחיתוך לייזר של הבד ללא קיפולים ותפירות. הדבר הזה הוא הפאנל הכי נוח ונעים שיש על הגוף שאנחנו נתקלנו בו. אפס נקודות לחץ.
  • בגו יש סיליקון אלסטי
  • מתחת לכיסים רצועת בד מחזירת אור בחלק האחורי
  • בקיט פאנל המשבצות יהיו צבעי High Viz זרחניים
  • הביב עשוי מלייקרה 225 גר’ ומשלב טכנולוגיות סיבים מתקדמות לשמירה על עמידות ללא אובדן הגמישות והנוחות.
  • ביב נושם, קל משקל, תומך וצמוד אולם אינו מגביל את התנועה. סיליקון משפר את האלסטיות במקומות הנכונים
  • הנוחות מושגת באמצעות הפד מסוג HD ergonomic TRS high density שיש לו מילוי ייחודי ומאוורר המאפשר פד יבש, גמיש ונוח יותר.
  • מחיר: 690 שקלים. 345 לחולצה בלבד, ו 345 לביב בלבד.

 

עידכון כתבה: ההזמנה סגורה.