אליפות ישראל במרתון אופני הרים (XCM) בחסות Bergamont מתקרבת בצעדי ענק!

איגוד האופניים, Rockn’Road, מועדון הרכיבה 500Watt עמקים, ו BIKEPANEL כשותף המדיה, שמחים להזמין אתכם לתחרות הכי מעניינת בתקופה הקרובה: אליפות ישראל במרתון אופני הרים בחסות Bergamont!

כמו שאר אליפויות ישראל השנה (בכביש, בנג”ש ובאופני הרים XCO) גם הפעם זו הולכת להיות הרבה יותר מתחרות. ממש בסוכות, עם הכנה ופעילויות לכל המשפחה, הולכת להיות פה הפקה ומתחם תחרות שישימו רף חדש לכל אליפויות ישראל במרתון עד היום, ומי יודע – אולי אפילו לאליפויות ישראל בחסות Bergamont ו Ridley שהיו השנה! וכך ראוי: מרתון אופני הרים הפך להיות המדיום הכי חשוב בתחום רכיבת השטח. המגמה בעולם וגם בארץ נוטה חד משמעית להגדלת חשיבותו ביחס ל XCO הקצר והעצבני יותר. אז נכון, באולימפיאדה הוא עדיין לא מתקיים, אבל זו הסצינה התחרותית הגדלה והמרכזית היום. גם בישראל עם שני מרתונים רב יומיים משמעותיים בשנה: הוט אפיק ישראל והסמרתון, קהילת 4Epic גדולה ועירנית, והחיבה של הבסיס הרחב של רוכבי המאסטרס לז’אנר, אין ספק לאן נושבת הרוח.

השנה ימשיכו המסורות שהחלו באליפויות הקודמות- מקצים לנשים ולוחמי סוף השבוע מנגישים את החוויה לרוכבים ברמות מגוונות, והופכים את התחרויות להפנינג שבו נפגשים הקצה התחרותי עם הספורט העממי והרחב יותר. האקספו והזינוקים יצאו מהגן הלאומי מעין חרוד למרגלות הגלבוע-  במתחם שוכלו מוצל, יש בו פינות שכשוך מים לילדים, ובכלל – מדובר במקום מעולה לאליפות. זו הדרך הנכונה להרים את הענף ולייצר בו חיות ושמחה רבה.

המסלול עצמו – בגילבוע, יקבל עוד סיקור ייעודי ונפרד מאיתנו, אבל כבר כעת ידוע: המקום הזה יודע לספק הרבה גובה מצטבר, הרבה מקום לטקטיקה במעל 500 מטרים אנכיים של עלייה, ורכיבה על חלק מסינגל הגלבוע, שם הטכניקה והמהירות על הקצה יקבעו. יהיה חם! עוד שמונה שבועות – זה בדיוק זמן להתאפס מיידית על תוכנית אימונים ולהרשם לתחרות החשובה ביותר בישראל: זו שתקבע מי ישאו את חולצות הכחול לבן, ומי יזכו בתואר אלופי ישראל!

לרישום: כנסו לפה או לחצו על הכרזה

 

כרזה

 

חובה להגיע!