מיכאל לזמי נולד לתוך האופניים – דור שני לתחום, לאחר שדוד שלו היה המתקן הראשון בהרצליה עוד לפני קום המדינה, כשהרחוב הראשי היה עוד מכורכר. הוא העביר ללזמי את הידע, ומאז השתנו כמה דברים, ובעיקר: הוא הקים שתי חנויות: בכפר יונה (ליד תחנת סונול בכביש הראשי), ובקניון דרורים בצומת בני דרור, שהפכו למוסד באיזור דרום השרון ועמק חפר.


020

 

לשירות רוכבי דרום השרון ועמק חפר

שתי החנויות משרתות קהל עצום מבחינה גיאוגרפית: זה מתחיל מהוד השרון, כפ”ס, רעננה, פולג ונתניה, גוש תל מונד, קדימה, צורן, עד לפרדסיה. מכפר יונה משרתים את כל יישובי עמק חפר, פרדסיה, צורן, נתניה, כפר ידידיה והישובים בסביבה, קרית השרון… אוכלוסיה גדולה.

042

מקצוענות ונסיון

הוא מספר: “החנות בכפר יונה קיימת מ 1988. היא מובילה ומקצועית, ונותנת שירות להרבה רוכבים ולקבוצות באיזור. הלקוחות שלנו, חלקם ספורטאים ברמה מאוד גבוהה, משתתפים בתחרויות איש ברזל, מרתונים באופני הרים, ותחרויות אחרות ואנחנו מלווים אותם מהקנייה ועד לתחרות עצמה”.

באופני לזמי מטפלים בכל סוגי האופניים והאביזרים, כולל בולמי זעזועים (שירות די נדיר בסדנאות): “יש לנו אפשרות לתת שירות גם ל Fox וגם ל RockShox – ש לנו את החלפים, האטמים, הכלים והידע!”. אנשי המקצוע בסדנא הם עידן קידר שעוסק כבר 12 שנים בתחום הבולמים והאופניים (בעלים לשעבר של ורטיגו בגעש-שפיים), וגבי אוסלנדר שמתמחה באופני כביש (רוכב פעיל, אושית אופניים עם סדנה מקצוענית בבית וכ 20 זוגות פרטיים…), ומנהל החנות הוא רועי שחורי שעבר הכשרות של מכונאי אופניים בעצמו, ומנהל את הלוגיסטיקה, ספקים, וניהול כללי.

 

025

מימין: רועי שחורי, גבי אוסלנדר, מיכאל לזמי, ועידן קידר

 

 

שירותיים לכולם

“מבחינת האוכלוסיה שאנחנו משרתים – אנחנו משתדלים לשרת את כל הגילאים- לא מפספסים אף גיל, החל מאופני דחיפה, דרך אופני 20 אינץ של KTM ברמה גבוהה, ועד אופניים למבוגרים.

יש לנו את כל האביזרים ברמות הגבוהות ביותר, וגם ברמות סטנדרטיות לכל כיס. אנחנו לא מבטלים אנשים שאין בידם לרכוש קסדה ב 1200 שקלים, אז יש לנו גם קסדה ב 90 ש”ח. בד”כ אנחנו משתדלים לתת תמורה גבוהה לכסף. אם שני מותגים דומים עומדים זה ליד זה, ואחד הוא בעיקר שם והשני נותן תמורה מלאה, אני תמיד אבחר בתמורה המלאה. יש כאלה שהמותגיות חשובה להם יותר, הסמל שמדברים יותר מהטיב והאיכות – אנחנו מחזיקים רק מוצרים שנותנים תמורה ללקוח” אומר לזמי.

 

019

 

 

חנויות מובילות עם KTM

חנויות אופני לזמי בשרון הינן מראשוני המשווקים של KTM אופניים בישראל ועובדים עם רועי שבילי מנהל המותג ממש מ DAY ONE . חנויות אופני לזמי נבחרו ע”י חברת ד.ל.ב מוטוספורט יבואני KTM כמשווקים הבלעדיים של המותג באיזור השרון. כיום קיימת  כבר רשת המונה  14 חנויות המשווקות אופניי KTM בישראל וזה בהחלט כבוד להיות בין הראשונים שמכרו אופניי KTM בארץ . המותג תפס במהרה והגידול במכירות מורגש משנה לשנה .ליין הדגמים התרחב ונוגע בכל סיגנונות הרכיבה כולל אופני כביש בתמחור מעולה ואנו מרגישים את הביקוש הגדל  לאופני KTM ומקבלים מהלקוחות תגובות מוציינות.

מיכאל לזמי מספר שכבר ניסו כל מיני מותגים אחרים בחנויות והם כבר אינם נמכרים אצלם- “עם KTM אנחנו נשארים מאחר והשירות שאנחנו מקבלים מ KTM והשרות שאנו מעניקים ללקוח בזכות זאת הוא ללא תחרות. אין מצב שלקוח לא מקבל מענה מהיר ומלא לצרכיו , ללא ספק! KTM הרימו את רף השרות בארץ”.

 

014

 

רועי שחורי, מנהל החנות מוסיף: “יש לנו ייחודיות בחנות הזו – זו חנות שהיא חצי מועדון. אנשים באים לפה לא רק כדי לקנות, אלא באים לפה לשתות קפה, יושבים, מדברים, ולפעמים גם באמצע הרכיבה, כי יש פה הרבה מסלולי קרוס קאנטרי בסביבה. אין פה אווירה שלילית, יש פה צוות נעים ומזמין.

 

026

 

סדנא מקצוענית – כולל טיפולי בולמים!

הסדנא שלנו היא ברמה בינלאומית – יש פה שני מכונאים שאם יעשו חקר, יגלו שהם מהעשירייה הפותחת בארץ! גם ילדים בני 11 יקבלו אותו יחס של רוכבי כביש בוגרים ויתייחסו ברצינות לאופניים שלהם. לפעמים זה לא כלכלי לנו, אבל זה ככה!”. לזמי מוסיף על הסדנא: “לא מודדים זמן! ברגע שנכנסים אופניים ועולים לסטנד, לא חשוב כמה זמן זה יקח – מה שלוקחים בחשבון הוא רק את המטרה: שהאופניים יצאו 100%. כל אופניים מקבלים פה ניקוי, וגם מטיפולים קטנים האופניים יוצאים נוצצים.”

029

החנות בדרורים- האופניים מוכנים באותו היום!

לירן יצחקיאן הוא מנהל החנות כבר 10 שנים, ולפני זה עבד כמה שנים בכפר יונה. שתיהן חנויות פרטיות, כלומר עובדת עם מגוון של מותגים ואינן חנויות רשת יבוא. “מבחינת המיצוב KTM ממוצבים ברמה היותר איכותית – אין להם אופני כניסה ב 2000 ש”ח, אלא מ 3000 וצפונה, ולכן מתאימים לרוכבים שכבר רוצים אופניים שאינם ראשונים, אלא התנסו ורוצים להתקדם לרמות הגבוהות יותר”.

 

 

032

מימין: לירן יצחקיאן וגל תירם

 

 

“לחנות פה יש אופי שונה מכפר יונה: שם עובדים על קונספט אחר – היא יותר גדולה, משרתת גם רוכבי כביש, משמשת גם כמחסן לוגיסטי. החנות בדרורים קטנה וצפופה יותר, אבל מאוד דחוסה ומלאה בכל טוב “יש לנו את כל הצרכים של הרוכבים, כל סוגי המשאבות, הגריפים, מגוון גדול בביגוד, קסדות, קומפוננטות”… מבחינת האוכלוסיה, סביב דרורים האוכלוסיה מעט יותר עמידה, והמחיר הממוצע לאופניים שרוכשים פה גבוה יותר.

גם באופני ילדים, נמכרים פה יותר מוצרי הפרימיום- כגון אופני  “KTM WILDSPEED 20” , 24 .

 

הייחוד השיווקי והשירותי שלנו הוא די משמעותי – מבטיחים לך את האופניים מתוקנים עד סוף היום!

זו הבטחה שיווקית משמעותית שעומדים בה אלא במקרים קשים במיוחד של חלקים נדירים. היתרון שלנו הוא בקרבה לכל היבואנים שנמצאים בסביבה: שימאנו, דאא, סראם בהרצליה, ועוד. אנחנו נביא חלקים באותו יום ונוציא את הלקוח באותו היום מרוצה, גם במקרים של דגמי אופניים – אם מישהו רוצה צבע מסוים, במקסימום נביא את הדגם שהוא צריך מכפר יונה והוא ייצא מרוצה.  

038

 

עוד יתרון גדול של החנות הזו הוא הקניון הצמוד – זה מאפשר לבוא, להכניס את האופניים, לשבת בבתי הקפה, לעשות קניות וסידורים ולאסוף אותם אחרי כן מוכנים. קיומו של הקניון מאפשר להם גם לעבוד במיקוד גבוה גם בימי שישי, ולשחרר את האופניים לרוכבים לשבת- כי בד”כ הלקוחות ממשיכים ממנה אל הקניון, והמכונאים יכולים להמשיך ולהתרכז בעבודה, ולבצע תיקונים משמעותיים גם ביום שישי, משהו שבהרבה חנויות אחרות לא מסוגלים לעשות.

 

אופני  KTM עם שירות מעולה לרוכבי דרום השרון ועמק חפר- באופני לזמי:

  • אופני לזמי כפר יונה: רח’ העצמאות 3, טלפון: 09-8989310, Lazmibike@gmail.com
  • אופני לזמי קניון דרורים: צומת בני דרור (על כביש 4), 09-7964648
  • לעמוד הפייסבוק – לזמי בפייסבוק!


מאת: אופני KTM.
לכתבות נוספות מהמותג האוסטרי כנסו לערוץ התוכן של KTM