חיפשנו חברה איכותית לתאורה

Moon היא חברה מהונג-קונג שמתמחה בייצור תאורת לדים בטכנולוגיה גבוהה מאוד. הטכנולוגיה שלהם מאפשרת מוצרים מצוינים בהיבטים כמו זמן הפנס ועוצמת האור, נצילות הסוללה לעצמה נתונה, שילוב של טכנולוגיות חיישני אור, תנועה ועוד. כעת ניתן למצוא את מוצרי מון (Moon) ברוקנרוד ואצל המשווקים המורשים של גלגלנוע (רשימה בסוף הכתבה).

הודעה לעיתונות: מאת גלגלנוע

רוקנרוד הביאה אותם לאחר בדיקה וחיפוש ארוכים אחר יצרנים מתאימים בתערוכה בטיוואן ב 2017. בישראל רוכבי הכביש צריכים נצנצים ברמה גבוהה – כאלה שיתאימו לרכיבת יום ולמענה לצורך הבטיחות בארץ – בעיקר מאחור. צחי זיו מרוקנרוד מספר: “מכל הספקים שהציגו שם זה המוצר העיקרי שהיה מרשים במיוחד. מסתבר שמון היא חברת ענק שמייצרת ב”White Label”- עבור הרבה שמות מוכרים אחרים כגון Serfas, Katai ועוד. כחברה גדולה ומובילה האתגר היה לשכנע אותם להסכים לעבוד מול השוק הישראלי, שכן הם לא מתעסקים עם כמויות קטנות…הבאנו כמה דוגמאות איתנו והתנסינו והרגשנו שהם איכותיים. בדקנו לעומק האם מה שכתוב בנתונים אכן מתקיים במציאות- התברר שהנתונים לא רק שהם נכונים, אלא אפילו שביצועי הנצנצים בשימוש אמיתי טובים יותר מהמפרט הרשמי”.

“מבחינה תמחורית הם הרבה יותר זולים מכל מה שיש היום בשוק לנתונים דומים- הם מספקים יחס של עלות-ביצועים עדיף. מעבר לזה וידאנו שהמוצר עצמו מאוד איכותי – גם הגומיות, התפסים, ומרגישים שזה מוצר ברמה אחרת. יש להם בהרבה מוצרים התאמה גם לשלדות אווירודינמיות, והם מאוד נוחים בהתקנה. אגב, הלומנס הוא לא כל הסיפור: יש עוד היבטים שמייצרים את הנראות כגון אופי ההבזקים, הפיזור של התאורה בכיסוי השקוף העליון, וכן הלאה. השוונו לכל המותגים האחרים וראינו ביצועים מצוינים. ה Moon מעולה וחזק מאוד, גם ביחס לבונטרגר המוכר”, אומר זיו. הנה כמה דוגמאות מליין המוצרים החדש בארץ:

Arcturus Auto Pro

מדובר במוצר דגל בעל מסגרת לדים בוהקים עד 100 לומנס מלבנית. יש לו אלומיניום ב CNC שבנוי לפזר חום, חיישן אוטו לאור יום, זיכרון למצב האחרון, מצב חיסכון, סוללת ליתיום נטענת שמחזיקה לזמן ארוך במיוחד, הפסקת טעינה אוטומטית במילוי מלא (כשעתיים לוקח לו להיטען במלואו), ניראות במבט צד, והוא שוקל 115 גר’. זמני העבודה משתנים בהתאם לסוג הנצנוץ. מחירו ברוקנרוד: 299 ש”ח.

Moon

דגם ה Nebula

דגם חזק במיוחד שמגיע עד עוצמה של 180 לומנס! הוא בנוי בצורה שכבישונים אוהבים – ארוך וצר, ועל כן אווירודינמי ויכול להתחבא הייטב מאחורי מוט הכיסא. המשקל שלו 180גר’, וגם לו מסגרת CNC המסייעת בפיזור חום, ניראות צד, אופציות של פלאש יום, זיכרון מצב השימוש האחרון בכיבוי, 4 מצבי תאורה קבועה ו4 סוגי פלאש עמידות למים, כיבוי אוט’ בטעינה מלאה ועוד. מחירו לצרכן: 229 ש”ח.

Moon

Gemini -ו MK2

שני דגמים נוספים בנצנצים האחוריים הם ה Gemini – וה MK2.

הג’ימיני מגיע עד 30 לומנס, מה שאומר שבשונה מהשניים שסקרנו מעלה, שמותאמים גם לעוצמות המתאימות לרכיבת יום, הג’מיני יותר בקטע של רכיבת לילה. הוא מכיל את התכונות הטובות של רוב המוצרים של מון: בניה איכותית מ CNC, תאורת צד, ועוד. הייחוד שלו הוא שיש לו שתי תאורות משני הצדדים. משקלו 94 גרם ומחירו לצרכן 119 ש”ח בלבד.

מעט יותר יקר ממנו הוא ה MK2- שמגיע ל 80 לומנס, ויש לו מצב להבהוב יומי ועוד כמה מצבים נוספים לתאורות חלשות יותר. שוקל 93 גרם ועולה 169 ש”ח.

Moon

Meteor-X Auto Pro

גם בתחום הפנסים הקדמיים יש ל Moon שורה של מוצרים מעניינים שנמצאים היום בארץ, ברוקנרוד. פנס הדגל שלהם הוא ה Meteor-X Auto Pro – פנס חזק, איכותי, בעל עוצמה של עד 450 לומנס. מצד שני הוא קומפקטי וקל משקל יחסית – 146 גרם בלבד. יש לו שלושה מצבי תאורה רצופה לרכיבת לילה: 150 לומנס, 250 ו 450 לומנס ובמצבי ההבהוב ליום הוא מגיע עד ל 700 לומנס! ניתן לרכוש אותו במחיר אטרקטיבי לביצועים של 229 ש”ח בלבד.

בין התכונות שלו: כיבוי והדלקה אוטומטיים עם חיישן אור, זיכרון מוד העבודה האחרון, פלאש יום, התקן גמיש ומהיר על כידונים שמאפשר גם התאמה לכידונים רחבים אווירודינמיים, אידיקטור למצב הסוללה והטעינה, הפסקת טעינה בסוללה מלאה בצורה אוטומטית, עדשה מאוד איכותית ומדויקת, ועוד.

Moon

Meteor C3

מתחת לרמה הגבוהה ביותר שוכן דגם הביניים הזה, שאפשר לרכוש אותו במחיר של 199 ש”ח. עוצמתו המרבית בתאורה רצופה היא 300 לומנס, ויש לו עוד שני מצבי חסכון של 100 ו 200 לומנס- אלה תאורות שמתאימות לרכיבת שטח על משטחים יחסית צפויים (דרכי ג’יפים וכורכר), או כאלה שיש תאורה היקפית סביבם (כמו בפארקים עירוניים). גם לו יש מצב נצנוץ יום (400 לומנס), סוללה נטענת, יש לו אינדיקטור למוד בו הוא נמצא ולמצב הסוללה, ועוד.

Moon

המפיצים של מוצרי Moon בישראל:

  • פלאגלגלים נס ציונה
  • טופ אופניים ג’וליס
  • לה מדווש בארי
  • דרך האופניים כפר תבור
  • א-קוויפ אבן יהודה
  • אתגר פלוס בית שמש
  • אתגר פלוס גוש עציון
  • אלקטריק סטורם פ”ת
  • אתגר פלוס ב”ב
  • רוקנרוד לטרון
  • מצמן בגין תל אביב
  • מצמן קרית ביאליק
הודעה לעיתונות: מאת גלגלנוע