חן אופן מציגה: Cycloc- store your bike with style

Cycloc היא חברת מתקני תלייה לאופניים בעלת קו מוצרים מתוחכם, אלגנטי, חדשני ורב תכליתי. עם מתקני תליה ששמים סוף לאופניים הנשענים על הקיר, ופותרים את בזבוז המקום היקר בבית. כעת חן אופן עוברת למכירה ישירה לצרכן של מוצרי סייקלוק, תוך הורדת מחירים משמעותית – מתוך רצון לקידום צרכנות נבונה.

את הקולקציה החכמה של Cycloc מייבאת חברת חן אופן, והיא בטיחותית, אקולוגית ומתאימה לכל סוגי האופניים בבית, עסק, משרד או חנות.
היכולת של Cycloc לשלב במוצריה פשטות, פרקטיות וטוויסט עיצוב ייחודי הקנתה לה הכרה עולמית, פרסים ושבחים רבים. כל המוצרים (שמגיעים עם אחריות לשנה) מגיעים במגוון צבעים, ובעיצוב מינימליסטי ונקי.

איפה משיגים את זה?

מאת: חן אופן – פתרונות חניה לאופניים

image2

פתרונות התליה לאופניים של חן אופן

מורדי רוזינגר – מחן אופן מדגים את ה Cycloc Solo

 

Solo – פטנט מגניב לתלייה בכמה זוויות + אחסון

סולו הוא מתקן תלייה בעל עיצוב נקי שזכה בפרסי עיצוב בינלאומיים. מיועד לתלייה בכל נקודה על השלדה ולכל גאומטריה. האופניים עומדים כמו תמונה על הקיר – בזווית הרצויה לכם.
הסולו ידידותי לסביבה – עשוי פלסטיק ממוחזר, וההרכבה שלו קלה ופשוטה – באמצעות 3 ברגים. Cycloc Solo מתאים לכל סוגי האופניים ללא הגבלת משקל ומאפשר שילוב של מספר יחידות על קיר אחד לטובת פינוי השטח באופן מיידי, לנוחות גבוהה.

לרכישת הסולו לחץ כאן

Endo – לאחסון אנכי על הקיר

אנדו זו דוגמה לאמנות שימושית ומעשית גם יחד – על הקיר שלכם. מתקן מושלם לחללים קטנים המאפשר חיסכון במקום על ידי אחסון אנכי ודינמי. ל Cycloc Endo כולל תחתיות ייעודיות להגנה על הקיר מלכלוך ונזק, עבור שני הגלגלים. מאפשר נעילה של האופניים למתלה (דרישת חובה לכל ביטוח אופניים) וללא הגבלת משקל. כמו רוב המוצרים של סייקלוק הוא עשוי פלסטיק ממוחזר וידידותי לסביבה.

לרכישת ה Endo לחץ כאן

Hero

הירו הינו מתקן תלייה התופס את האופניים מהפדל, להעמדת האופניים על הקיר ללא חשש. הייחודיות שלו היא ההתאמה לאופני כביש ובעיקר לאופני שטח עם כידון רחב עד 800 מ”מ – מכיוון שמרחיק את הכידון ממגע עם הקיר ומונע תזוזה של הגלגל הקדמי, וכולל שתי הגנות למניעת לכלוך על הקיר שיכול להיגרם מהגלגלים. ההרכבה של Cycloc Hero קלה ופשוטה והוא מתאים לכל סוגי האופניים. עיצוב עם דגש על מינימליזם – מפתיע לראות כמה מעט חומר בשילוב עם הסביבה יכולים ליצור פטנט חכם ואלגנטי – ולהפוך את תליית האופניים ליצירת אומנות על הקיר.

לרכישת ה Hero לחץ כאן

 

Loop

לופ הינו מוצר משלים המיועד לאחסון אביזרי אופניים – קסדות, מנעולים, תיק, פנס ועוד…ניתן לתלות אחד או כמה, מהווה פתרון מושלם לאחסון אביזרי האופניים בסטייל, כי מגיע להם מקום ראוי! (ולא, קצה מושב הכיסא בבית הוא לא מקום ראוי…) את ה Loop מקבעים בהתקנה בלתי נראית לקיר ובהרכבה פשוטה ומהירה (ברגים מצורפים באריזה).

לרכישת ה Loop לחץ פה

image4Wrap

Wrap זו רצועת סיליקון רב שימושית – המיועדת להגנה על המכנסיים בזמן הרכיבה ומניעת הסתבכות המכנסיים בשרשרת ולכלוכם. משמשת גם בזמן נשיאת האופניים על מתקן אחורי ברכב או על מתקן התלייה בבית – למניעת תזוזה של הגלגל או הכידון. הרצועה מיועדת לילדים ולמבוגרים כאחד, יעילה בשילוב כל מתקני הנשיאה והתלייה, ומותאמת לכל סוגי האופניים. אורכה של הרצועה מתכוונן, קלה לנשיאה וקומפקטית. עם ה Wrap נגמר עידן הגלגל המסתובב בזמן נשיאת האופניים על הרכב.

לרכישת ה Wrap לחץ פהimage3מאת: חן אופן – פתרונות חניה לאופניים