קבלו את חור המציצים שלנו: מדי פעם אנחנו מציצים למלתחה הגדולה של האינטרנט ונתקלים שם בדברים שמעניינים אותנו על אופניים. לפעמים אנחנו מגלים גם דברים שמדהימים אותנו על אופניים! כמו למשל ערוץ הסרטים של הצלמים המקצועיים האלה: פליקס שולר וקולין סטיוארט שביחד נקראים Alpine Pics. האתר שלהם מרמז שהם גרים במינכן, למרגלות האלפים הגרמניים, ועושים עבודת צילום למגזיני אופניים שונים בעולם, ולמותגים כמובן. יש להם ערוץ סרטים מהמם ב Vimeo וכך נחשפנו אליהם. 

למרות שהאמרה מגיעה מעולם תוכן אחר, קשה להתעלם מיתרון ה Location Location Location שלהם: באמת, לחיות ליד האלפים זה משהו שאנו חשים איזה תחושת פיספוס קוסמית שזה לא קרה לנו מלידה…  המיקום הזה בצירוף עם כישרון אדיר ולא מעט טירוף (תראו כבר בוידאו…) מוציא תוצאות מדהימות:

מי שהיה באלפים ראה את הטיילים וההלכים הרבים שנמצאים שם. התחום הזה של Hiking הוא אחד המפותחים בעולם באיזור הזה, ואין פלא: יש הרבה מקומות והרים שפשוט אי אפשר להגיע אליהם, אלא בהליכה או טיפוס, והאלפיניסטים (האמיתיים – מהאלפים, לא מהחרמון) עושים את זה בצורה מקצועית מאוד על כל המשתמע מכך (ציודים, אימונים, ספרות, מדריכים, וכו’). הקטע של שני החברה האלה הוא השילוב של אופניים עם ההייקינג. הם מטפסים בשבילים שמפחיד להיות בהם גם בלי אופניים על הגב, ואז יורדים את כל ההר למטה. מה שזה מאפשר זה להשתחרר מהכבלים של מסלול מעגלי שמתאים רק לאופניים, ומתן חופש מלא לבחירת מסלולי ירידה מדהימים, שונים, שיהנו מהם רק אלה שאוהבים גם את ההייקינג עם האופניים על הגב כחלק מהעניין עצמו – חלק מהספורט שהם מבצעים ולא כמטלה בדרך למשהו אחר.

כל כך יפה שם, שאי אפשר שלא לפתח רחמים עצמיים לאחר צפייה בסרטים כאלה, שמזכירים לנו שיש חיים טובים במקומות אחרים, אולי אפילו טובים יותר מאלה שלנו בחור הים תיכוני הלח והמזיע הזה, עם השכנים הגרועים, הפרזיטים מבפנים, והעצבים שנתקענו בתוכם. יאללה, אנחנו פותחים את BIKEPANEL.de ועוברים למינכן!

טוב, אולי בעצם לדולומיטים, איטליה. (לא קשה לראות מי הלקוח שהזמין את הסרט הזה…)