עשרות אלפי מזלגות ובולמים של FOX מגהצים את שבילי ישראל, RIDE FOX ISRAEL וטכנאיה מלווים ומגבים אתכם בידע, חלקים ואהבת הרכיבה. שנת הדגם 2015 היא מהשנים המרתקות שידענו ב FOX: זו השנה ה-40 להיווסדה.

logo40.JPG

לכבוד יום ההולדת ה-40 שלה FOX יוצאת עם אפשרויות שדרוג מדהימות לכלל רוכביה:

  • שמן סיכוך מיוחד שפותח במיוחד עבור FOX משפר את רגישות המזלג, יוכנס ללא עלות נוספת לכל מזלג FIT  ו CTD שיטופלו אצל סינגל טרק.
  • כל רוכב FOX הרוכב על מזלג Evolution יוכל לשדרג את המזלג שלו ל-Performance FIT Cart במחיר עלות!
  • FOX הציגו Seal Head חדש ל-FIT Cartridge המוריד משמעותית את רמת החיכוך ומשפר את הקשיחות בכניסת הבוכנה לצילינדר. ה-Seal Head החדש יוכל להיות מותאם לכל FIT ו CTD במסגרת השדרוג במחיר של כמה עשרות שקלים.
  • כל המזלגות בעלי FIT Cartridge יוכלו לשדרג אותם ולבקש כיול ייחודי בהתאם לסגנון רכיבתם.XC , AM , RACING.
  • מנגנון ה-TALAS 5 החדש משנה את כללי המשחק: שינוי המהלך הופרד ממערכת קפיץ האוויר ורוכבי ה-TALAS יכולים ליהנות משינוי מהלך ושיכוך במקביל ל-FLOAT שכולנו כל כך אוהבים.

upgradeprogram15.JPG

כל רוכבי ה-CTD המעוניינים לשדרג ל-REMOTE יכולים לעשות זאת בקלות ובזול.

  • רק ב Single Track – בבית אורן וברח’ המסגר בת”א, האחריות המקורית נשמרת ואף מוארכת לאחר שדרוג או טיפול. רק אצלנו תקבלו חלקים מקוריים וגיבוי מלא של היצרן. רק הטכנאים של FOX במעבדות סינגל טרק משתלמים אצל FOX פעמיים כל שנה. FOX זה המקצוע שלנו – אין לכם מה לחפש במקום אחר!

  • כל רוכב FOX שישדרג את המזלג שלו או יכייל את ה-Cartridge שלו ויתאים אותו לסגנון רכיבתו ייהנה מסט מדבקות חגיגות ה 40 למזלג חינם. (מצורף קובץ עם דוגמאות לבחירה). כל שעליך לעשות הוא לשלוח לנו דוא”ל עם פרטי המזלג, השדרוג המבוקש \ כולל או לא כולל טיפול מלא ואת המדבקות הרצויות (צבע) ואת פרטיך. אנחנו נחזור אליך ונזמין אותך להגיע לצורך ביצוע השדרוג והחלפת המדבקות.

decal designs2015.JPG

השקת מזלג ה-36 ב-2015 – לא פחות ממהפך!

עם משקל של 1900 גרם , ציר המותאם גם ל-QR 20 וגם ל-QR-15, קרטרידג’ חדש וקל, שמן סיכוך ייחודי וגימור משופר ל-KASHIMA  ול-HARD ANODIZED, קפיץ אוויר בעל תא אוויר שלילי המשפר את ההתנהגות במכות הקטנות, עיצוב חדש והתאמה לכל מידות הגלגל 26 , 27.5 ו-29 – זהו מזלג שקובע סטנדרטים חדשים. קראו את הביקורות בעולם ולא צריך להגיד יותר. מזלגות לניסיון יהיו זמינים לקהל הרוכבים.

 

1-חדשות פוקס.jpg

 

בואו לבקר ב Fox Israel!

  • סינגל טרק בית אורן – קיבוץ בית אורן שבכרמל. שילוט יוביל אתכם מהכניסה. טלפון: 04-8307340.

  • סינגל טרק תל אביב – המסגר 17 תל אביב. טלפון: 03-6415590. (חניה חינם ללקוחות החנות – במסגר 21).

לרישום למועדון הלקוחות וההנחות של סינגלטרק לחצו כאן