חליפת בייקפאנל לרכישה עד סוף פברואר בלבד

כן, זה בדרך. לא להאמין אבל ה Giro נוחת בישראל בתחילת מאי והולך להיות טירוף! אז אנחנו חייבים להיות מוכנים – ולהתארגן לקראתו עם חליפת בייקפאנל מדהימה. קיט מהדורה מוגבלת מדהים ביופיו בעיצוב של הפאנליסט יואב גריבי, מתוצרת איכותית ומוכחת כבר דור שישי או שביעי שאנחנו מייצרים, ובמחיר משתלם במיוחד לרמת החליפה הזו:

  • 550 ש”ח לחליפה שלמה – מומלץ כי אין כמו ה Total Look שלה – לרכישת חליפה מלאה לחצו פה
  • 290 ש”ח למי שרוצה את החולצה בלבד כי הוא רוכב רק עם ביב הקראפט-בונטרגר-פרל-איזומי שלו… לרכישת חולצה בלבד לחצו פה

מדובר בחליפה שחליפות מקבילות אליה מהיצרנים המובילים עולות כפול ויותר. ועם הצבע הזה לקראת החגיגה הזו שמגיעה, אין מה להתלבט!

חשוב: יש רק עד סוף פברואר להצטרף להזמנה. ב 28 בפברואר סוגרים את ההזמנה והיא יוצאת ל GSG כדי שננסה לקבל את החליפות ממש לפני הג’ירו עצמו (אם כי, יתכן לחץ ועיכוב אל מול הג’ירו בחברה). 

 

חליפת בייקפאנל בעיצוב מהמם

וורוד זה לא רק צבע, זו השראה, זו מסיבה, זו חגיגת כביש איטלקית. הוורוד של הג’ירו מסמל את כל מה שהסטייל האיטלקי מביא איתו, ואת המירוץ המלהיב בעולם, שמגיע לישראל לשלושה ימים. יואב גריבי לקח את ההשראה הזו ועיצב חליפה עם פרטים מדויקים ומעודנים, ברמת גימור עיצובית ומוצרית שאין כמוה. דיוק, מהירות, סטייל.

רוצה רוצה רוצה!

BIKEPANEL Kit

השיטה פשוטה: מזמינים, מייצרים, מקבלים.

  1. רואים שזו החליפה הכי יפה ומדהימה שתהייה בכבישים באביב ובקיץ הקרוב.
  2. מבינים שמדובר בחליפה הכי טובה שתוכלו לשים את ידכם עליה בתקציב כזה. עשרות רוכבים כבר יודעים את זה.
  3. מזמינים באתר של רובילייף.
  4. לוקח כחודשיים לייצור קסטום במיוחד עבורינו ב GSG איטליה.
  5. אוספים או מבקשים משלוח הביתה מזוהר רובין – רובילייף GSG.
לרכישה
giro special

ומה קורה עם גרסה מיוחדת לנשים?

אז ככה, קודם כל זו חליפה מאוד נצמדת ויש לנו כבר לא מעט נסיון חיובי איתה עם נשים. במידה ויהיו 10 הזמנות נשים (יש לציין זאת בהזמנה!) נפיק קיט נשים ייעודי. במידה ולא נגיע למינימום, עדיין כל חליפה שצוין עליה בהזמנה “נשים” תגיע עם פד נשים ייעודי- ותראה עליכן פצצה.

עיצוב ייחודי במפרט טכני חלומי

זו רמת קצה, רשת מאווררת בצד, מחזירי אור, אלסטיות ואוורור חלומיים, איכות גבוהה מאוד, פד בעובי של מזרון מים. חליפות מעולות, שהחברה שקנו מהם מחזירים פידבקים של 100% שביעות רצון כבר כמה שנים (שבמהלכן השתנו בקטנה פיצ’רים, שופרו הפדים מאוד והפכו למתאימים לרכיבות הרבה יותר ארוכות, והחליפה באופן כללי רק משתבחת).

חליפת בייקפאנל

לכל שאלה או בירור – אנא השתמשו בטופס יצירת הקשר באתר רובילייף.

למעבר לעמוד הקנייה