לאחרונה החל יבוא סדיר של ביגוד רכיבה של GSG (או בשמה המקורי: Giessegi). היבואן שאחראי לבשורה הזו הוא זוהר רובין, שהיה חבר נבחרת ישראל מספר שנים באופני כביש ואלוף ישראל ב- 1989.  ל GSG יש מוניטין של חברה איכותית, והיא ספקית הביגוד של הקבוצה המקצוענית Acqua & Sapone. יש לה מגוון גדול מאוד של מוצרים מרמת כניסה ועד סופר פרימיום. 

Dfsmnvms_707c4sdjthf_b

 
לארץ מובאים בשלב ראשון הדגמים הפשוטים יחסית, ועיקר המיקוד הוא באספקת חליפות רכיבה לקבוצות – עם עיצוב מקורי בהתאם לדרישות הלקוח. גם לקוחות פרטיים יכולים לפנות ליבואן לרכישה של החליפה המוצגת בכתבה זו (באורך רגיל או 3/4 המכסה את הברך) וכן חליפה מקבילה לנשים וצבעים נוספים. ישנם בנוסף פריטים משלימים למראה מקצועני כגון: כפפות, גרביים, וסט, מחממי ברכיים, מעיל גשם וכו'. 
המחירים: חולצה עולה 250 ₪. מכנס ביב קצר 300 ₪ ומכנס ביב 3/4 כפי שנבחן כאן עולה 320 ₪. לקבוצות המחיר נמוך יותר ויש להן אפשרות לבחור עיצוב ולהוסיף לוגואים. ב- 2011 יורחב היצע הדגמים וטווחי המחירים. בין המשתמשים כבר כיום בביגוד הזה: צמד האלטרמנים, סגל מומנטום, פלוטון צפון, וקבוצות רוכבים של עובדי חברות במשק.
Dfsmnvms_705c2hrgbg6_b
 
כאמור החליפה שבחנתי הנה מדגם Team Line והיא בסיסית יחסית בליין של GSG אולם טובה מאוד. זה בדיוק סוג המוצרים שמתאימים לרוב הרוכבים שמחפשים תמורה מקסימלית למחיר, ואין ספק שהחליפה הזו מספקת את זה בגדול!
ראשית – העיצוב מצוין בעיני. אולי יש כאלה שיטענו ששחור הוא לא הצבע המתאים ביותר לרכיבה בטוחה בכביש, אבל אין מה לעשות זה נראה טוב. לא מקושקש ומצועצע מדי אך מכיל את נגיעות הצבע הדרושות כדי לא לשעמם. 

הבד מנדף מצוין ומרגיש נוח ונעים על הגוף. הוא דקיק יחסית, מתאים למזג האוויר הישראלי ולא ניצפו שום איזורים רטובים נראים לעין. המשמעות היא שמדובר בחליפת קיץ באופיה ואפילו בעונות המעבר עדיף לצאת עם שכבה נוספת. החולצה בעלת שלושה כיסים סטנדרטיים ללא רוכסן או תוספות מיוחדות, אולם יש לה רוכסן מלא. לאחר שהתרגלתי לרוכסן מלא אני כבר פוסל כמעט לחלוטין רכישה של חולצות עם רוכסן קצר ולא רק בגלל אפשרויות האוורור העדיפות: זה הרבה יותר נוח ללבישה והורדה אפילו עם כיסים מלאים. ניתן להוריד את כתפיות הביב בלי להתאמץ מדי – גם בהפסקת שירותים באמצע הרכיבה. 

 

Dfsmnvms_706gdvfczc3_b
 
גרסת המכנסיים עם התוספת מכסה מעט פחות ממחממי ברכיים אולם היא נראית טוב על הגוף ונוחה. היתרון ביחס למחממים הוא שאין “נזילה מטה” של כיסוי הברך, והחסרון הוא פחות גמישות למקרה שמתחמם. כתפיות הביב אינן לוחצות ואם תסלחו לי על האינטימיות – הגזרה מאפשרת השתנה קלה יחסית ללא הורדת הביב. הריפוד משובח והוא מקביל לפדים בחליפות יקרות יותר ומאופין בכך שהוא רך יחסית ומקבל את צורת הגוף. 

 

Dfsmnvms_708dsfwfdf9_b

 

שורה תחתונה: החליפה הזו הפכה להיות אחת המועדפות עלי. היא נראית נפלא, מאווררת מצוין, בעלת רוכסן חולצה מלא וריפוד הביב איכותי ביותר. בנוסף היא מספקת תמורה מצוינת לכסף. 

 

יבואן: זוהר רובין. GSG. נייד: 054-7372007, www.RubiLife.com

צילום: אילן שחם, יואב בנצור