סבתא שלי היתה אישה חכמה. כשהייתי קטנה היא תמיד אמרה לי “הדשא של השכן [לא תמיד] ירוק יותר”. כמובן שהיא צדקה, בכלל לגבי החיים, ובמיוחד כשמדובר ברשתות החברתיות ובאינסטגרם. אבל הפעם, לצורכי הכתבה, ובכלל בעוד עוד יום אפור בשיקגו כשהשבילים כולם קרח, קר בחוץ והרוח עוקצת – זה בדיוק מה שאני צריכה, את הדשא הירוק יותר של השכן. שם הכל יפה יותר, חם יותר, מהיר יותר, חזק יותר, מעורר קינאה (כמובן שבמובן החיובי של המילה), ובעיקר השראה. אז הנה עשרת החשבונות שאני אוהבת לעקוב אחריהם בעולם האופניים.

מאת: שרון שחר

אשלי גרובר וג’רד גרובר

אשלי וג’רד גרובר, זוג נשוי, צלמים בחסד, וגם רוכבים בחסד. הם מטייל בעולם ומצלמים, בין השאר גם את מירוצי הפרו טור כמו הגירו והטור דה פרנס. יצא לי לפגוש ולרכוב איתם בלדוויל 2016, ותמונותיהם מחווית לדוויל הופיעו בבייקפאנל (כאן). מאז אני נהנית לעקוב אחרי מעלליהם בעולם וירטואלית.

(Chris Hitchcock) כריס היצקוק

רוצים אופני הרים, כביש, ריצה, תריאטלון, ריצת שבילים, שחיה וטיפוס – זה החשבון בשבילכם. כריס, הוא צלם המתגורר בדרום אפריקה אבל מסתובב בעולם ומצלם. הוא ידוע בעיקר כצלם של סבב איירונמן, אבל חשבון האינסטגרם שלו הוא הרבה יותר מזה.

Kitwatch

כשאופנה ואופניים נפגשים. כל הקיטים החמים ממיטב היצרנים הידועים יותר או פחות תחת קורת גג אחת. עם החשבון הזה לא תשארו מאחור. כל העיצובים החמים, החידושים בתחום לבוש הרכיבה, הגרביים, הכפפות והמשקפיים. כי הלוק חשוב לא פחות מהאופניים.

מט ווד (Matt Wood)

מט הוא רוכב הרים, צלם, ובעלים של רועה גרמני המתלווה גם הוא לרכיבות. הוא חי, רוכב ומצלם באי הדרומי של ניו זילנד.

קייטי הולדן (Katie Holden)

רוכבת הרים מוכשרת שמעדיפה דווקא לטייל בעולם על שני גלגלים על פני תחרויות הסבב העולמי. היא נותנת לנו הצצה וזיות קצת שונה למקומות נידחים בעולם. קייטי גם פעילה מאוד בקידום נשים לכניסה לספורט הרכיבה.

מרטין אשטון (Martyn Ashton)

אם כבר בהשראה עסקינן, קשה למצוא בן אדם וחשבון אינסטגרם יותר מעורר השראה ממרטין אשטון. למי שלא מכיר את סיפורו, מרטין היה מטובי רוכבי הטרייל בעולם. ב-2013 כתוצאה מתאונת רכיבה, נשאר משותק מהמותניים ומטה. אבל הסיפור שלו לא הסתיים כאן, הוא חזר לעולם האופניים וחשבון האינסטרגם שלו מלא הומור, אופניים וגם תמונות מהליך השיקום הארוך שלו. והוא אפילו לפעמים רוכב על אופנים מיוחדים שנבנו עבורו.

לריסה קונורס (Larissa Connors)

רוכבת עילית באופני הרים ומורה למתמטיקה במשרה מלאה. מפיצה את האהבה לאופניים ולרכיבת הרים עם חיוך גדול וגישה חיובית. כל יום על האופניים הוא עוד bestdayever#. לא מזיק שהיא גם badass רצינית, זוכת לדוויל 100 2017 ו-2018 (וב-2018 המשיכה לנצח סה”כ 5 מירוצי 100 מייל ב-5 שבועות).

לודו מאי (Ludo May)

בכל פעם שאני חושבת, לא זה בילתי רכיב, אני פונה לאינסטגרם של לודו, שמוכיח לי שזה לא הוא, זאת אני. הסקילז שלו הם הסיבה שבאתי, הנופים בהם הוא רוכב זו עוד סיבה שנשארתי. לודו גר בשוויץ, רוכב בטים BMC ומטייל בעולם ובעיקר מטפס כל קיר בלתי אפשרי.

רג’י מילר (Reggie Miller)     

כן, זו לא טעות ולא נפלתי על הראש. רג’י מילר האגדה, שחקן ה-NBA וקלע 3 הנקודות, הוא גם רוכב הרים רציני. עם 2 המטר שלו ואופני סנטה קרוז XL הוא קורע את שבילי דרום קליפורניה וגם מפרשן את משחקי ה-NBA.

ניקו (Nico Deportago-Cabrera)

שליח אופניים ברחובות שיקגו במקצוע, היפסטר, סלב ומתחרה פיקסי בשאר הזמן. זוכה פרס שליח האופניים המהיר ביותר בצפון אמריקה, כן יש דבר כזה ומסתבר שזה תואר די נחשק. את ניקו פגשתי בקיץ האחרון בסופ”ש רכיבה משותף בוויסקונסין. מייד סיקרנה אותי קסדת הרדבול שלו שממנה ביצבצו זוג צמות מעוררות קנאה ופרח צהוב. אותו סופ”ש היה אחד מרכיבות האימון שלו לאתגר הקיץ – מירוץ הטרנס קונטיננטל (מירוץ קשוח של כ-  4000 ק”מ לרוחבה של אירופה ללא סיוע ועם לוגיסטיקה מסובכת). כמובן שהתחלתי לעקוב ולא התאכזבתי.

אני בטוחה שגם לכם יש חשבונות כאלו שעושים לכם את היום, אז כנסו לתגובות ושתפו את כולנו. יחד בואו ניצור יום ירוק יותר.

 

מאת: שרון שחר