Trek מציגה את דגמי 2017 בחשיפה מקומית ובינלאומית כבר עכשיו באמצע 2016. שני זוגות האופניים במרכז החשיפה היו ה-Fuel EX וה-Remedy החדשים. שלדות ה-Top Fuel לקרוס קאנטרי וה-Session לדאון-היל קיבלו עדכוני מפרטים וצביעה.
יש שינוי מהותי בין 2016 ל 2017 ב EX: ב-2016 הם היו אופני XC ושבילים ואילו ב-2017 הם הופכים לאופני שבילים מובהקים. השוס של הדגם הוא אפשרות החלפה בין גלגלי 29 לבין 27.5+  באותה שילדה. צמיגי פלוס הם רחבים יותר ומגשרים על הפער בין צמיגים רגילים ל Fat Bikes – מה שמייצר יתרונות אחיזה וחווית רכיבה בתנאים טכניים.

ה-Remedy שהוגדרו עד כה כאופני שבילים+אנדורו מכוונים ב-2017 בדיוק כדי לקחת את ליבם של אנשי ה-Enduro ויתגלגלו רק על “27.5.  טרק רואה מול עיניה צרכנים שנוטים למסלולים טכניים יותר והיא לוקחת את שני אלה יותר אל הטרפת.

מאת: CTC – יבואנית Trek לישראל

image00

ההשקה של CTC – היבואנית

אמיר פרזנטי מ-CTC ניצח על אירוע חשיפה מתוקתק וניצל את ההזדמנות להציג לחנויות את כל קו מוצרי החברה. מלבד אופני Trek ראינו Tern, Evoke, Pure Cycles וכן אביזרים של Bontrager, Lezyne ופיזיק.

הצגת דגמי Trek 2017 מכוונת כמובן לגירוי בלוטות החשק של הקהל בדגמים החדשים, ובמקביל ניתנת הנחה של 10% על דגמי טרק 2016 בכל החנויות וזאת בנוסף להנחות מועדוני הלקוחות השונים. כך יוכל כל לקוח לבחור לפי טעמו בין החדש והמסעיר לבין המשתלם.

image04

אמיר פרזנטי מ CTC – יבואנית Trek לישראל

Trek Fuel EX

סדרת ה-Fuel EX אשר שילבה בין קרוס קאנטרי לשבילים טכניים מוסיפה מהלך וקשיחות ומיועדת ב-2017 לרכיבת שבילים אגרסיבית. לכן הוגדלו מהלכי המתלים, נוספה קשיחות, הוגדל ה-Reach ביחד עם מיתון זווית המזלג מ-68 מעלות ל-67.7º או 67º – זה בר כיוון ע”י הרוכב. בהתאם לאפנת 2017 ניתן להחליף בין שני גדלי גלגלים באותה שילדת EX. כשרוכשים EX עם גלגל 29״ מקבלים בולמים במהלך של 130 מ״מ ואילו ה-EX עם גלגלי 27.5Plus מגיעים עם מהלך של 140 מ”מ. שניהם יוכלו להחזיק בבית סט גלגלים נוסף ופשוט להחליף בין 29 לבין 27.5+. זו אפשרות שמייצרת כיסוי רחב מאוד של הדגם להעדפות רבות ומסלולים מגוונים. 

כדאי לבחור מראש בדגם המתאים לסגנון הרכיבה האישי. הרוכב המחפש להרחיב את מעטפת המגבלות שלו, לטוס בסינגלים ובפניות ילך על גרסת ה-29.  זה שרוכב ופונה במהירויות שפויות, מחפש אחיזת קרקע מקסימלית, מעוניין לרכוב בביטחון גם בדרדרת ואפילו בדיונות ילך מראש על EX עם 27.5Plus.  הסידרה מגיעה כמובן בשלל רמות אבזור וכן בשילדות אלומיניום וקרבון במספרי דגם עולים בין EX 5 לבין EX 9.9.  דגמי ה-EX לנשים מחליפים את ה Trek Lush ומגיעים עם גלגלי 27.5 (לא פלוס) במידות הקטנות ו-29 בגדולות.

image02

Trek Remedy

גם סדרת ה-Remedy הפכה לאגרסיבית יותר ומיועדת לרכיבת אול מאונטיין או כנשק בתחרויות אנדורו. מהלכי המתלים גדלו מ-140 ל-150 מ״מ, קשיחות השלדה הוגברה, הוגדל ה-Reach, הונמך גובה הציר המרכזי וזוית המזלג ירדה מ-68 / 67.5 מעלות ל-66.5º / 66º מתכווננים. הרמדי מגיע עם גלגלי 27.5 אינטש בלבד.

מי שמחפש אנדורו 29 אינטש יוכל למצוא את מבוקשו באחת משתי אפשרויות:

  • ה-Fuel EX 29 שמגיע ב2017 עם גאומטריית הרמדי 2016 ומהלך של 130 ממ.
  • דגם ה-Slash שפותח עם טרייסי מוזלי – רוכבת האנדורו של טרק ונשאר לרכיבת אנדורו. הוא מתגלגל על 29 אינטש בלבד ומשוכך ב-160 מ״מ נדיבים.

גם הרמדי מגיע בשלל רמות איבזור, גירסאות שילדה באלומיניום ובקרבון וגרסאות נשים.  סדרת הRemedy מקבלת דגם מיוחד בשם Remedy (Race Shop Limited) RSL עם מזלג של 160 מ״מ וזוית מתונה עוד יותר.

image05

המאפיינים הבולטים בדגמי Remedy ו-EX

מלבד הארכת מהלכי מתלים וגיאומטרייה עכשיוית של Long, Low and Slack חולקים שני הדגמים החדשים את הפיצ’רים / טכנולוגיות הבאות:

  • צינור תחתון ישר – ללא כיפוף “צוואר אווז” כבעבר, עבור תוספת חוזק וקשיחות.  שימוש בצינור ישר מתאפשר גם הודות להגנה שמספקת התכונה הבאה:  
  • Knock Block – הד סט מבית בונטרגר לשמירה על השלדה. מגביל את סיבוב הכידון כך שידיות המעצורים לא יפגעו בצינור העליון וכתר המזלג לא יפגע בתחתון. הד סט זה תואם גם לסטמים שאינם מבית בונטרגר.
  • RE:aktiv – בולם אחורי לדיווש יציב ביחד עם רגישות למהמורות קטנות. הטכנולוגיה שהגיעה עד היום בבולמי Fox בלבד, מתווספת גם ל-Rock Shox.
  • Mino Link – אפשרות שינוי הגיאומטריה במתלה האחורי בין מצב High שבו הציר המרכזי גבוה יותר וזוית המזלג תלולה יותר לבין Low בו הציר יורד והזוית מונמכת (Slacker).
  • Boost – סטנדרט צירי הגלגלים שהפציע בשנה שעברה תופס את כל התעשיה וכמובן נשאר בטרק.  רק תזכורת – נאבה אחורית ברוחב 148 מ״מ וקדמית ברוחב 110 מ״מ המאפשרות בניית גלגלים חזקים יותר.
  • Control Freak – טרק מכניסים את כל הכבלים אל תוך השלדה לא רק בקרבון אלא גם באלומיניום וקוראים לכך “קונטרול פריק”.
  • שמירה על טכנולוגיית המתלה של טרק עם ABP – ציר מתלה במקביל לציר הגלגל האחורי, חוליית נדנדה-EVO Link, ובולם אחורי צף Full Floater.
  • ממשק כידון-סטם מעובה וחדש בקוטר 35 מ”מ.

image03

טרק בכביש

החברה ממשיכה עם פילוח שוק הכביש לשלשה סגמנטים בסלוגן Choose Your Weapon:

  • Madone – אופניים אוירודינמיים עם פרופיל קדמי צר ודק. לא אופני נג”ש אלא חוקיים למרוצי כביש ועם כידון מעוקל. כוללים את טכנולוגיית ה Iso Speed לצורך שיכוך מוט הכסא בציר אחורה קדימה. כך מתקבלים אופניים שאינם רק אוירודינמיים אלא גם נוחים.
  • Emonda – אופני טיפוס קלילים מקרבון כמובן אבל גם בגרסת אלומיניום קלה.
  • Domane – אופני נוחות ו-Pave (דרכים רומיות משובצות אבנים), הכוללים שיכוך קדמי ואחורי, גרסאות עם ובלי דיסקים, ומבחן BIKEPANEL.

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

בונטרגר

חברת האיבזור של טרק ממשיכה עם מוצרים חדשים ומסר צרכני עולמי. החברה ממתגת את מוצריה בשני קוי מוצר של סטמים, כידונים גלגלים ועוד. הליין הראשון נקרא Kovee עבור אבזור קרוס קאנטרי ומרתון והליין השני נקרא LINE ומיועד לרכיבה אגרסיבית יותר. בונטרגר גם עידכנה את קטלוג האביזרים שלה מביגוד והנעלה דרך פנסים וקסדות עם צבעוניות רבה.  בינהם:

  • מוט כסא מתכוונן – DROP LINE עם שלושה דגמים של 100, 125, 150 מ”מ.
  • כל גלגלי הכביש מוכנים לטיובלס.
  • כידונים וסטמים בממשק 35 מ”מ. סדרות LINE מאלומיניום ו-LINE PRO עם כידון קרבון וסטם אלומיניום מוברש. הממשק החדש מוסיף חוזק באותה רמת גמישות.
  • מותג Bontrager בטוח באיכויותיו וממשיך עם תנאי רכישה מפתיעים לאביזרים: “השתמשת ולא אהבת? תחזיר עד 30 יום!”.  לא מדובר על אביזרים שהגיעו על האופניים אלא שנקנו בנפרד. גם היבואן הישראלי תומך בקו העולמי בסגנון אמריקאי. לדוגמא: קנית צמיג ולא אהבת אחרי מספר רכיבות, תחזיר ותזדכה בלי להתנצל. הוא תומך בחנויות ויאסוף אליו את הציוד המשומש.
מאת: CTC – יבואנית Trek לישראל

image01