דמיינו כביש הררי מתפתל ממנו נשקף נוף עוצר נשימה. סביבכם אלפי רוכבי אופניים בכל רמות היכולת. החל מרוכבים הישגיים צעירים ועד מבוגרים (הישגיים לא פחות). הנוף מדהים, הרוח קרירה ומלטפת (כבר כמעט אמצע אוקטובר…). דמיינו עמדת האכלה נשקפת מן האופק. לפני רגע סיימתם את העלייה של נס הרים וכעת אתם מנצלים את הגבעות המתגלגלות כדי להוריד מעט דופק ולהרגיע את הרגליים ממאמץ הטיפוס. בהגעכם אל תחנת ההאכלה, מתנדבים חייכנים בחולצות כתומות מגישים לכם סנדביצ’ים מפנקים, חטיפים, פירות ושתייה מרעננת בדיוק בזמן ובטמפרטורה שאתם צריכים.

אתם עולים בחזרה על האופניים. התחושה ברגליים משתפרת והחיוך מתחיל להימרח בצורה בלתי רצונית על פניכם. תוואי השטח מתחלף מעלייה למישור ומשם לירידה. אתם נמצאים ב-Zone שלכם. שוכחים לחלוטין מצרות היום-יום ומרוכזים אך ורק בביצוע ובמטר הבא על הכביש.

כל מחשבה או חשש מתקלה שעשוייה לקרות, מושתקים מיד. אתם יודעים שהצוות הטכני לאורך המסלול לא ישאיר אתכם להתמודד לבד עם אף תקלה. בין אם זה פנצ’ר, הילוכים קופצים או שרשרת שבורה (טפו-טפו, חמסה-חמסה), אתם נמצאים בידיים טובות. אתם שוב מטפסים, והפעם אתם כבר מתחילים להרגיש אנרגיות אחרות בגוף. כנראה שחטיפי הבריאות והסנדביצ’ים המפנקים שאכלתם באיזורי ההאכלה עושים את שלהם.

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

הראש כבר על “טייס אוטומטי” והמוח נקי ממחשבות. אתם מסתכלים על הספידומטר ורואים שנותרה רק עלייה אחת. מרחוק אתם שומעים את קול הכרוז המקבל את הרוכבים השועטים אל עבר קו הסיום. המשפחה שלכם מחכה לכם שם למעלה, ואתם יודעים שגם הם נהנים כמוכם. החוויה האיטלקית לא פוסחת גם עליהם, ובזמן שאתם נהנים להכאיב לעצמכם בעליות של הרי ירושלים, הם חוגגים במתחם ה-Expo הייחודי של האירוע בשדרות הרצל. עוד מאמץ אחד אחרון. אתם כבר רואים את קו הסיום ברקע.

עוד מוקדם מכדי לסכם. זה עדיין לא הסתיים, עוד לא חציתם את הקו, אבל כבר ברור לכם שמדובר באירוע שייחקק היטב בזיכרון. זו היא בדיוק חוויית הגראן פונדו ג’ירו דה איטליה ירושלים. זה הרבה יותר מעוד אירוע רכיבה. זו תופעה. חוויה איטלקית שנוצרה באיטליה וסחפה אחריה מליוני רוכבים מכל רחבי העולם. בין אם אתם רוכבים בשביל האתגר, בשביל ההנאה או סתם בשביל “להרוויח” את ארוחת הבוקר, תמצאו את מקומכם בנוחות בתוך דבוקת הרוכבים האדירה.

הצטרפו לחווית הגראן פונדו ג’ירו דה איטליה ירושלים

 

גראן פונדו בינלאומי מגיע לישראל

חוויית הרכיבה האיטלקית בעיר הקודש מאפשרת לכל רוכב, בכל רמה וגיל, להרגיש ליום אחד כרוכב מקצוען. סמנו לכם ביומנים והקדימו להירשם. הג’ירו דה איטליה מגיע לירושלים!

אל תתנו לפרויקט הרכיבה המדהים הזה לחמוק מהיומן שלכם. מדובר במפץ גדול. משהו שלא היה לו תקדים בישראל ואשר שם את רכיבת הכביש הישראלית על המפה הבינלאומית. ירושלים היא לא עוד עיר רגילה, וההתגייסות של קהילת רוכבי הכביש בישראל היא חשובה וסמלית. התיצבות של כולנו על קו הזינוק תתן רוח גבית למארגני האירוע שהשקיעו השקעות אדירות כדי ליצור את אבן הבנין הזו בתרבות הרכיבה בישראל, והיא איתות נחוץ לרשויות ולרוכבים בחו”ל לגבי מקומה של רכיבת האופניים בתרבות הפנאי בישראל.

המטרות של הגראן פונדו הזה שמציב שי ראשוני ממארגני האירוע, הן מאוד שאפתניות ומרשימות: להקים את אחד מאירועי הגראן פונדו הגדולים והטובים בעולם! שי מספר: “אנחנו בונים תוכנית מלאה, ובונים מערכת של שותפויות עם עיריית ירושלים וראש העיר. ההצלחה של מרתון ירושלים שמביא אלפי תיירים לישראל היא המודל, ואותו מבנה ארגוני מקדם את גראן פונדו ירושלים”.

* אנחנו ממליצים – אל תמתינו: הרשמה מאוחרת מעמיסה קשיים על הארגון והפקת האירוע ועל כן היא יקרה יותר. אנא הרשמו כעת: באתר הרישום.

 

gran start
איטליה, קליפורניה, מיאמי… ועכשיו זה מגיע גם אלינו – לירושלים! סבב בינלאומי של תחרויות גראן פונדו ששם את רכיבת הכביש בישראל על המפה

Gran Fondo – מרחק: 147 ק”מ, טיפוס מצטבר: 3261 מ’

את המסלול הזה תתחילו ברכיבה חוויתית של כ 20 ק”מ בראש טור ארוך של רוכבים בתוך ירושלים עצמה! התנועה תיעצר במיוחד בשביל רוכבי הכביש בישראל והתיירים שיגיעו מהעולם לראות את העיר המדהימה הזו, בחווית רכיבה נדירה.

משם תמשיכו אל הדרכים היפות המובילות מירושלים לשכונת עין כרם ומערבה לכיוון רמת רזיאל. נעבור לראשונה ב”צובה” במגמת ירידה, ונמשיך מיד לקטע מדידית הזמנים על העליה של “נס הרים”. פה יוכתר רשמית על מדידת זמנים המטפס הטוב ביותר, וגם, כן כן – נקבל סוף סוף דירוג יפה, על טבלה אחת של מאות רוכבים לגבי הביצוע שלהם בעלית המדד האולטימטיבי למטפס!

אחרי העליה גלגול רגליים קצר באיזור בר בהר, וירידה מצור הדסה לעמק האלה. מפה עוברים להקפה של בית ג’וברין (נגד כיוון השעון) וחוזרים דרך בית שמש ל…צובה, הפעם בכיוון הקשה! אחרי הסלקטיביות של העליה השנייה הזו נתגלגל חזרה לכיוון נקודת הסיום בירושלים. סיימתם 147 ק”מ וטיפסתם 3261 מטרים מצטברים. זה לא הולך להיות קל!

גיבורים? הרשמו כעת לגראן פונדו הארוך!

Medio Fondo – מרחק: 104 ק”מ, טיפוס מצטבר: 2710 מ’

גם אתם תתחילו באותה חוויה נדירה וייחודית של רכיבה בראש טור רוכבים המוני ברחובות ירושלים! המסלול שלכם לא הולך להיות קל בכלל. הסיבה לכך שהגובה המצטבר של המדיו אינו רחוק כל כך מזה שצוברים בגראן (2710 המטרים שתצברו לאורך כ 104 קילומטרים) היא שהוא יושג באמצעות רכיבה כמעט באותו המסלול של הגראן פונדו, רק תוך השמטת ההקפה של בית גו’ברין שאין בה גובה מצטבר דרמטי.

המשמעות – גם אתם תעלו את נס הרים, ואז תעלו שוב את צובה… אנחנו צופים הרבה רוכבים חזקים ואיכותיים מאוד שיבחרו הפעם במדיו פונדו!

גם למדיו יש כבוד – הרשמו עכשיו!

 

בזמן שהתאמצתם: מסלול למשפחות ולרוכבים מתחילים (מרחק: 19.4 ק”מ, טיפוס מצטבר: 316 מ’)

מקצה ה-City Tour, שיפתח את אירוע הגראן פונדו ג’ירו דה איטליה ירושלים, הוא למעשה רכיבת “תהלוכה” חגיגית המתאימה לכל חובבי הרכיבה, באשר הם. המקצה, אשר יצא לדרך מאיזור ה-Expo של האירוע בשדרות הרצל, יעבור בכמה מהאתרים היפים והחשובים ביותר של העיר ירושלים: משדרות הרצל, יגלשו הרוכבים לעבר העיר העתיקה, דרך שדרות וולפסון, דרך רופין ושדרות יצחק רבין. לאחר שיעברו את גן העצמאות, יחלפו הרוכבים על פני על פני חומות העיר העתיקה ויגלשו אל עבר בריכת הסולטן. מנקודה זו, יטפסו הרוכבים אל עבר הסינמטק ומשם – לנקודת התצפית המרהיבה על העיר העתיקה ומדבר יהודה, הנשקפת מטיילת ארמון הנציב. את הדרך חזרה להר הרצל, יעשו הרוכבים בתוואי הדרך המתגלגל העובר בדרך חברון וממשיך דרך שכונת פת, ורחוב הרב הרצוג לעבר הגן הבוטני. הטיפוס האחרון לעבר מתחם האקספו דרך בית החולים שערי צדק, מבטיח הזדמנות אחרונה לשרוף עוד קצת קלוריות 🙂

האטרקציה למשפחות ורוכבים החובבים היא יחודית, והייחוד נובע גם מהחיבור בין רוכבי העלית בחלק הקדמי של המירוץ לכל האורחים, הטיילים המשפחות והילדים שיבואו לרכוב בחוצות ירושלים אחרי המקצוענים. איזה חוויה זו הולכת להיות עבורם: נחיל ענק של רוכבים בבגדים צבעוניים ואווירת קרנבל של ספורט ואיכות חיים בעיר ההיסטורית עמוסת האווירה והייחוד. גראן פונדו ג’ירו איטליה ירושלים יהיה כיף גדול לא רק לרוכבי הקצה אלא גם לילדים והמשפחות. המסלול לוקח את הרוכבים לכ 19 ק”מ בעיר הבירה:

הרשמה למסלול City Tour

 

מה כוללת חבילת המשתתף:

  • רכיבת הראווה בתוך ירושלים: בפעם הראשונה כבישי העיר יסגרו לתנועת כלי רכב לכבוד חג האופניים הראשון של העיר ירושלים.
  • השתתפות במקצה שבחרתם: מדיו פונדו או גראן פונדו.
  • השתתפות במקצה “מלך ההר”: מדידת זמנים אישית לכל רוכב בעלייה המפורסמת של נס הרים, לזכרו של דייויד שומן ז”ל.
  • תמיכה טכנית של חברת Shimano ישראל, לכל אורך מסלול הרכיבה.
  • תחנות הזנה מפנקות במיוחד, לאורך המסלול!
  • שני ימי מתחם EXPO עשיר ומגוון עם דוכנים ותצוגות תכלית של חברות האופניים המובילות בעולם.
  • החוויה האיטלקית במיטבה: מבחר מותגים איטלקיים איכותיים שיציגו את מרכולתם באירוע, ביניהם הביגוד הרשמי של הGiro d’Italia בקולקציה שטרם נראתה בישראל.
  • חולצות הרכיבה הרשמיות של ה-Gran Fondo Giro d’Italia Jerusalem תוצרת חברת Santini האיטלקית, במחיר מיוחד למשתתפי הגראן פונדו!
  • בנוסף, כל משתתף באירוע יקבל: תיק משתתף מלא במוצרים איכותיים, מתנת נותני החסות של האירוע.שבב אלקטרוני למדידת זמנים במקצה “מלך ההר” ותעודת הוקרה רשמית, למסיימי מקצי הגראן פונדו והמדיו פונדו.

האירוע המושקע והמפנק ביותר בתחום רכיבת הכביש בישראל. בוא לקחת חלק בחוויה היחודית!

גם בגראן פונדו ג’ירו ד’איטליה ירושלים: 10% מהרווחים מועברים למחקר והמאבק ב ALS! 

לאתר הרישום