זה היה לפני כמה חודשים… יום הכיפורים הגיע, וכמו בסיפורי הילדים לחג, גם אני לבשתי מכנסים שחורים וחולצה לבנה חדשה ויפה. ניגבתי שכבת אבק נאה מאופני הכביש המקשטים את הסלון ויצאתי ברכיבה זוגית לחזות בפלא החד-שנתי הזה, שכה חביב על הרוכבים: עורקי התחבורה הראשיים של ישראל ערומים וריקים כביום היוולדם.

זה נשמע כמו תענוג, ואכן היו כמה רגעי תענוג, אבל כמו כל הרכיבות עם בעלי היקר, גם הרכיבה הזו תוכננה כמשהו אחד (“שלוש שעות בכיף וחזרה לילדים”) ובוצעה כמשהו קצת אחר (“חמש שעות כולל כל עליה אפשרית באזור וחזרה ליחידת האשפוז לנפגעי טראומה”). בשעה החמישית לרכיבה, בעודי מהרהרת בסבלותיי הרבים, מוצאת בגימטרייה את ערכו של המשפט הכושר-שלי-מזעזע, או לוחשת לעצמי בקצב הפידול את המנטרה המפורסמת “קפה חביתה קפה חביתה”, יכולתי לפחות להתנחם בכך שאני לבושה יפה. ושאין לי שפשפת.

 

את החליפה הנאה קיבלתי למבחן מזוהר “רובילייף” רובין, יבואן מוצרי הביגוד של חברת GSG האיטלקית (www.rubilife.com)

 

החולצה

החולצה תפורה מבד נעים ורך מאד למגע. ספרתי 9 פאנלים אורכיים, שניים מתוכם, שרצים לצידי הגוף ובתי השחי, עשויים מאריג עוד יותר מחורר ומאוורר. רוכסן נסתר יורד עד אזור הבטן וכל הסיפור הזה ביחד יושב מאד יפה על הגוף, נצמד בלי להעיק ולמעשה לא ממש מורגש ברכיבה. אמנם זה לא היה יום חם במיוחד ולשמחתי יש עוד זמן רב עד שהחולצה תצטרך לעמוד במבחן יולי-אוגוסט, אבל עדיין היה מה לנדף – והחולצה נשארה יבשה ונעימה. העיצוב עדין ואלגנטי ותחושתי היא שכיוון שהחולצה הזו החמיאה לי (מאד, אם לשפוט על-פי תגובות שקיבלתי), טוב אעשה אם אחמיא לה חזרה.

מחיר החולצה 250 ₪. דגמים נוספים של חולצות נשים ב-GSG עולים 160 עד 300 ₪, תלוי בדגם.

בינינו, לא כל כך בעיה למצוא חולצות טובות ויפות. אבל טייטס איכותיים במחיר סביר – זה כבר משהו אחר.

 

המכנסיים

המכנסיים שניסיתי מורכבים מ-8 פאנלים של לייקרה דקה, גמישה ועדינה מאד. בחלק העליון שני פאנלים רוחביים שמצטלבים זה מעל זה באזור הבטן ומחזיקים את המכנס במקומו ללא גומי מציק. מאחור המכנס עולה יחסית גבוה עם פאנל של בד רשת מאוורר מאד ובלתי מורגש. אני לא יודעת איך אצלכן, אבל אני תמיד סובלת מאזור הגומי העליון במכנס, וכאן GSG נתנו שילוב של פתרונות מאד חכמים שיוצרים מגע עדין ללא תזוזה.

הפד בנוי לתפארת עם דרגות שונות של עובי ורכות על-פי הצורך ובד עוטף נעים מאד למגע. על פי היבואן,  חברת GSG מהנדסת, מעצבת, ומייצרת בעצמה באיטליה את הפדים שלה, שמותאמים במיוחד לנשים. אפשר להכביר מילים על פדים, צורתם, איכותם ומחיריהם, אבל האמת היא שכל אחת מאיתנו בנויה אחרת ורגישה לדברים אחרים ברכיבה. קניית מכנס יקר שהפד שלו נחשב איכותי אינה ערובה לרכיבה נוחה ונטולת כאבים וכבר יצא לי להשליך בתסכול מכנס יוקרתי ויקר להחריד בגלל שפשפת פשוטה. אז כאן אני יכולה רק לומר – לי היה נוח מאד. חזרתי מרכיבה ארוכה וקשה, מחוץ לכושר (המזעזע) שלי, ללא כל תלונה מהאזור הרגיש. רכיבות נוספות בשבועות האחרונים מאז הניבו את אותה שביעות רצון.

הגומי התחתון, עם כפתורי הסיליקון בצורת לוגו GSG בצידו הפנימי, יושב יפה ולא זז מחד אבל לא לוחץ ומעיק מאידך.

העיצוב נקי ונטול קשקושים והמראה הכללי של המכנס – מחמיא.

מחיר המכנס – במבצע כרגע – 250 ₪ (אני מתאפקת עם סימני הקריאה). טווח המחירים של דגמי GSG אחרים נע בין 180ל-300 ₪.

משהו על המידות של GSG, לפחות בבגדי הנשים שאני לבשתי: יש הבדל של מידה אחת לפחות בין גדלי החולצות לבין גדלי המכנסיים, (אז או שהאיטלקיות אוהבות חולצות נורא נורא צמודות או שיש להן טוסיק גדול) וכל המידות גדולות מאד. לדוגמה, אני לובשת מידה 36/38 בבגדים רגילים ואצל GSG המידות שלי הן S לחולצה ו-XS למכנס. מבחינתי זה סבבה, שוב – מחמיא מאד, אבל מומלץ לקחת את זה בחשבון וכמובן לא להזמין בלי למדוד. המידות הקיימות לנשים נעות בין XXS ל-XXL.

Img_0340

ביקורת?

הביגוד הזה עוצב ויוצר עבור רוכבות כביש או רוכבות שטח-לייט. הבדים העדינים רגישים מאד ואני לא צופה להם עתיד מזהיר בעבודה צמודה עם תיקי גב, סיבובים סגורים עטורי קידה שעירה וכפפות שטח מלוכלכות. עדיין, גם אם אתן רוכבות בשטח הנוחות והאיכותיות בשילוב עם המחיר הזה מצדיקים קנייה, אפילו אם זה אומר להחליף בקצב כפול מהרגיל. אם אתן רוכבות כביש, הרי שההסתייגות הזו אינה רלבנטית עבורכן.

 

לסיכום:

חליפת רכיבה נשית איכותית, יפה ונוחה מאד. המחיר גם הוא נוח ביותר, בעיקר במכנסיים. והמלצה נוספת, שגם ברכיבה הזוגית הבאה לא אשעה לה:

Plan your ride, ride your plan.

אהבתם את הכתבה? (ברור) היה מעניין? (כמובן) – אז לא להתעצל: לקבלת עדכון על כתבות חדשות התחברו אלינו בפייסבוק

צילמה: טלי הברפלד

בחנה וכתבה: נועה לוריה