הקיט של בטי גרם לי לאמץ את הצד הורוד שלא ידעתי שקיים בי!

בכתבה הראשונה בסדרה סקרנו מספר חברות שמייצגות את השינוי המבורך בתחום הרכיבה והטריאתלון לנשים. הכתבה השנייה בסדרה מביאה מבחן לקיט הרכיבה והטריאתלון של חברת Betty Designs.

מאת: שרון שחר.

על הסטייל והצבעוניות של בטי כבר דיברנו, וללא ספק הליין של בטי נראה טוב, ואפילו יותר מזה. לפחות אצלי הצבעים השמחים והבולטים, והעיצובים המעניינים (ובאופן אישי הגולגולת שבלוגו) גרמו לי לאמץ את הצד הורוד שבי (שלא ידעתי שהיה קיים) והייתי חייבת להשלים את המראה בקסדה משקפיים ורודים. נתחיל בזה שכל פעם שלבשתי את קיט הבטי שלי, הצבעים השמחים הכניסו אותי למצב רוח אחר, מעין שמחה כזאת וצפיה לרכיבה, גם אם הרכיבה צפנה בחובה אימון אנטרוולים מפרך וקשה. אבל מעבר למראה ותרומתו למוראל שלי, הגיע הזמן לבחון האם הקיט אכן עומד מאחורי החזון של החברה – קיט שיתאים במיוחד לנשים. במילה אחת אני יכולה לומר שהתשובה היא כן! אם אתם רוצים לדעת למה – תמשיכו לקרוא.

כמו חברות רבות בתחום, גם Betty Designs משקיעה מאצמים רבים בשיפור המוצרים שלהם וחווית הרכיבה, ולכן דגמי 2015 עברו עדכון ועליו עוד אפרט בהמשך.

1חליפת הרכיבה – המכנס

כשאני בחונת את המכנס מקרוב, ניכרת השקעה של מחשבה רבה על איכות המוצר ועל הגזרה. אתחיל מהסוף במקרה זה – מדובר במכנס מעולה! באיכות מדהימה ועמיד ביותר. אחרי עונה שלמה של התעללות שכללה רכיבות בתנאים קשים של בוץ, גשם, אופני הרים, כביש ואפילו גם קצת ריצה, הקיט כמעט שאינו מראה סימני שחיקה. אציין כי בחנתי את קיט הרכיבה של 2014 וב-2015 זכו הן ליין הרכיבה והן ליין הטריאתלון לעדכון. אציג כאן את ההבדלים, אבל אני יכולה לאמר כי בעיניי גרסת ה-2014 היתה כבר כמעט מושלמת אז עם העדכונים (שזכיתי לבחון מקרוב בקיט הטריאתלון), אני בטוחה שדגם 2015 קרוב עוד יותר לשלמות.

 

2

שמחה לדווח שבעית רגלי הנקניקיה לא קיימת אצל בטי

הבד עבה ועמיד ולכן לא חששתי לקחת אותו גם לרכיבות באופני הרים. כיוון שהוא עבה יחסית המכנס מתאים גם לרכיבות בטמפרטורות יותר נמוכות, אבל באופן מפתיע למרות העובי, המכנס מאוורר ומנדף והיה נוח ביותר גם באותם ימים חמים ולחים של טמפרטורות העולות על 30 מעלות. ב-2015 הוספו למכנס פאנלים בצד הרגל העשויים מבד מנדף יותר הנקרא MachSpeed לאיוורור נוסף.

התפרים שטוחים, מה שתורם לנוחות ומונע שפשפות. רגל המכנס מסתיימת ברצועת בד גמישה המשלבת סיליקון ומבטיחה שהמכנס ישאר במקום ולא ינדוד מעלה בעת הרכיבה, וזה עובד.

לקחתי את המכנס למבחן האולטימטיבי מבחינתי, רכיבת הרים טכנית וארוכה (מירוץ המוהיקן 100, עליו קראתם כאן) והמכנס לא זז ממקומו. הפד בעובי מושלם (כן אני יודעת זאת העדפה אישית) לא עבה מידי באופן שאת מרגישה כאילו לבשת חיתול ולא דק מידי, מה שהופך אותו לנוח ביותר גם ברכיבות ארוכות או רטובות (מגשם כמובן).

העברתי את המכנס שורה ארוכה של רכיבות ארוכות (של עד 120 מייל) והפד היה נוח גם למרחקים אלו. גם בגשם, כשהוא ספוג מים, המכנס והפד המשיכו להיות נוחים (טוב, כמה שאפשר להיות נוח בגשם), והכי חשוב – ללא שפשפות.

ב-2015 שופרה גם חגורת המותן למה שנקרא חגורת יוגה שאינה כוללת גומי במטרה להפוך את המכנס לנוח יותר (נחות שקרובה יותר לזאת של ביב שאנו לוחץ על הבטן) ושיראה טוב יותר, או כמו שאומרים באנגלית, ללא ה-muffin top. לבסוף, המחיר $119.99, נכון, לא מהזולים ביותר אבל בהשוואה לתמורה שמקבלים ברמת מחיר זאת, אכן נותן תמורה מעולה שכמשווים לחברות דומות.

3

גריפ סיליקון, פד בעובי מושלם ותפרים שטוחים

חליפת הרכיבה – החולצה

גם כאן ניכרת תשומת לב לפרטים הקטנים, החל מהרוכסן עם תפס לוגו של החברה וכלה בכתובות על צוורון החולצה. החוצה עשויה מבד מנדף בגזרה צמודה אך מחמיאה. כיוון שאני בין שתי מידות, ה-S נראה צמוד ואירודינמי בעוד ה-M מרווח יותר. אני בחרתי ב-M כיווין שמידה זאת נוחה לי יותר הן ברכיבות כביש או הרים, אבל לטריאתלון או לרכיבות TT, הייתי הולכת על S.

בדגם 2015 הוספו לשרוול החולצה פסי גריפ המשלבים סיליקון ( דומים לאלו שבמכנס) שמטרתם למנוע מהשרוול לזוז כלפי מעלה, ומשוות לחולצה מראה יותר אוירודינמי, בהחלט מגמה בשוק היום. כמו כן, שולבו רצועות בד רשתיות ומנדפות להגברת האיוורור בימים החמים.

 

4

שילוב של פסי בד מנדפים ורצועת שרוול סיליקון למניעת נדידת השרוול (תמונה באדיבות Betty Designs)

לא הייתה בעיה של אוורור בדגם שבחנתי, אבל לאותם ימים חמים בארץ האוורור הנוסף בהחלט יהיה מבורך. נציין שהחולצה תפורה בתפרים שטוחים לנוחות מרבית. כאן אתיחס למשהו שמטריד אותי בהרבה חולצות נשים: הכיסים. אני אוהבת לשאת את האוכל שלי, ארנק, טלפון, משאבה וכו’ בכיסים, אבל לצערי בחולצות נשים רבות, הכיסים קטנים מידי וקשים לגישה נוחה ומהירה. לא ככה בחולצה של בטי, איכשהו הם הצליחו ליצור כיסים גדולים מספיק לכלול את רשימת הציוד שלי (שהיא לא ארוכה במיוחד), לייצר גישה נוחה לציוד, וכל זאת מבלי שהכיסים יראו מגושמים או בגודל חריג לחולצת נשים קטנה.

התלונה היחידה שמצאתי, היא לחולצה חסר פס סיליקון בתחתית מה שגורם לה קצת להתקפל בעת הרכיבה, פס סיליקון במקום גומי רגיל היה משפר את החולצה ללא ספק. המחיר – $119.99 גם הוא סביר בהשוואה  לחברות אחרות ובהחלט מספק תמורה טובה למחיר. 

5

תשומת לב לפרטים הקטנים 

הקץ ל-muffin top

הקץ ל-muffin top

הפד הוא עוד נקודת יתרון למכנס. במבט ראשון הוא נראה מינימליסטי אבל מהסוג האהוב עלי (אישית אני לא חסידה של פד המעיין מגבת שמצויי במכנסי טריאתלון רבים). באופן טיפוסי לי העמדתי אותו למבחן רכיבה ראשון בחצי איירונמן שעשיתי השנה. אחרי 80 ק”מ של רכיבה הופתעתי לטובה מהנוחות. ברור שאז הרגשתי את הצורך ללכת רחוק יותר, וגם אחרי 160 ק”מ של רכיבה המכנס והפד נשארו נוחים. הפד המינימליסטי אינו מורגש בשלב הריצה ולא היתה לי בעיית שפשות גם בריצות ארוכות של למעלה מ-30 ק”מ. המכנס מהר מאוד הפך לבחירה מספר אחת שלי לרכיבת על אופני הטריאתלון שלי.

תלונה אחת, בקטנה, הייתי שמחה אם היו מוסיפים כיסים קטנים למכנס בצד או אולי בחגורת הבטן לג’ל או פריט קטן אחר, לשליפה קלה בעת הריצה.
8

ברכיבות ואימונים ארוכים ומהר מאוד הפכו לבחירה המועדפת שלי במהלך העונה. לגבי העיצוב והמראה, ללא ספק ספגתי הרבה מחמאות הן מנשים והן מגברים. לגברים שבחבורה, אם היגעתם עד הנה בקריאה, בטי השיקה לאחרונה ליין גברים תחת המותג REES.  

 

לקריאה על חליפת הטריאתלון לנשים של בטי דיזיין לחצו פה

מאת: שרון שחר

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים