מבצע ביגוד זוגי בעיצוב אישי למשתתפי אפיק ישראל!

שני מירוצי הזוגות המובילים: הסמרתון והאפיק ישראל הכניסו את כולם לאווירת אימונים רצינית, השקעה בציוד, והכנות של תקופה ארוכה לתחרות. הקטע הזוגי הוא קטע משמעותי בתחרויות האלה, וחלק מהעניין הוא… ההופעה!

שימו לב- המבצע הסתיים. לקבלת תוכן עדכני ומבצעים חדשים מבייקפאנל, הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה פה: 
בייקפאנל ווטסאפ

רוב הזוגות המתחרים רוכבים עם בגדי הקבוצות שלהם או ביגוד תואם שרוכשים במיוחד, כך שלרוב הזוגות אין ייחודיות, ואין בולטות בשטח. בשביל שתוכלו לקחת את המקצוענות שלכם ותחרות היעד שלכם צעד אחד קדימה –  חברת רובילייף בשיתוף עם GSG האיטלקית יוצאת במבצע ייחודי למתחרי האפיקים הזוגיים…


image001

רוכבים באפיק? תעשו את זה בסטייל עם חליפות תואמות!

לקראת אפיק ישראל 2016, כל זוג יוכל לעצב לעצמו חליפת רכיבה איכותית ומעוצבת ע”פ הרעיונות והקווים העיצוביים שיבחר. באותו מחיר שתשקיעו על רכישת סט ביגוד תואם עבור שניכם, רובילייף מציעה ביגוד איטלקי איכותי שתוכלו לעצב בעצמכם מבלי שתפגשו על המסלול מישהו עם ביגוד זהה.

כל זוג יכול לעצב בעצמו את חליפת הרכיבה שלו ואין כל צורך ברקע מקדים בעיצוב. אנו ברובילייף נשמח לעזור עם רעיונות לעיצוב.
image003

מה נותן לכם המבצע?

המבצע מאפשר לכם לרכוש את דגמי העלית או הפרו, בעיצוב קסטום מלא וייחודי שלכם, בכמות שתתאים לשני זוגות לתחרות – כלומר במינימום שני סטים לרוכב – 4 חולצות ו 4 מכנסי ביב יחד לזוג. קיימות שתי רמות מחיר ומוצר לבחירתכם:

  1. דגם העלית סט הביגוד כפי שרוב הקבוצות בארץ רוכשות – 700 ש”ח לסט (חולצה + מכנס ביב, כולל מע”מ) ואתם מדוגמים בסט ביגוד איכותי וייחודי רק לכם.
  2. דגם הפרו – הדגם העליון ביותר של GSG (ברמה המיוצרת לביגוד של BIKPEANEL) במחיר – 760 ש”ח לסט (כולל המע”מ).
    image005

מבצע “ביגוד מעוצב זוגי למשתתפי האפיק” הינו עד סוף מאי!

כל ההזמנות יישלחו לייצור באיטליה ויגיעו אליכם במהלך חודש יולי כך שתוכלו לרכוב, להתנסות, לכבס ולהיות מוכנים לימי התחרות עם ביגוד איכותי ומעוצב כפי שתמיד חלמתם. לאפיק ישראל הקרוב תגיעו במראה מקצועני ומתואם.

מעוניינים?

מאת: זוהר רובין, רובילייף
צילום: GSG

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים