איזה אופטימיות: שנה חדשה של רכיבה בפתח, הקיץ נגמר, וריח של בקרים קרירים ממלא את הנחיריים לרוכבים שקמים מוקדם להספיק לגנוב איזה רכיבה לפני שהיום מתחיל.

שימו לב- המבצע הסתיים. לקבלת תוכן עדכני ומבצעים חדשים מבייקפאנל, הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה פה: 
בייקפאנל ווטסאפ

העונה הזו עושה לנו טוב, ואנחנו צפויים לרכוב הרבה יותר: ממש בקרוב אירועי רכיבה מעולים באים אלינו בקרוב לעשות לנו חיים מעניינים ולהביא אותנו לרכוב ביחד: כוכב הצפון ובו שלושה ימי רכיבה באצבע הגליל, גראן פונדו מכתשים שיביא אתכם למעלה עקרבים והמכתש הגדול לצד דזרט צ’אלנג’ בשטח, איירונמנים וחצאים ועוד. סוף סוף אפשר למשוך רכיבות קצת מעבר לתקציב הזמן המוגבל שהחום המטורף של הקיץ הישראלי שחרר לנו. זו הסיבה שהחלטנו לחגוג טיפה ולעשות משהו בלתי הגיוני בעליל: לסבסד לכם  זוג גרבי רכיבה איכותיים של Rudy Project!

בהזדמנות הזו אנחנו רוצים להודות ל Rudy Project שהיא שותפת החסות הראשונה שלנו ומסייעת לנו להביא לכם את מה שמעניין אותנו על אופניים! מגוון דגמי המשקפיים הגדול והמעולה שלהם משמש כמות אדירה של ספורטאים בישראל בגלל איכות מוצר ברמה גבוהה במיוחד, ואיכות השירות של היבואן הישראלי שהיא ללא תחרות. כדי ללמוד עליהם יותר תנו מבט בערוץ התוכן הייעודי של Rudy Project בשורת הניווט העליונה באתר BIKEPANEL.

יש כמה תכונות שהולכות לאורך דגמי המשקפיים של Rudy Project שעושות אותם מתאימים במיוחד לרוכבים:

  • איכות העדשות – הדבר הכי חשוב במשקפיים מסופק ב Rudy Project ללא פשרות – מדובר במשקפיים בעלי עדשות מעולות שישמרו על העיניים שלכם ויספקו לכם חווית רכיבה נעימה יותר- גם לאורך יום שלם בשמש וברוח. לרודי יש גם עדשות מחומר ייחודי הנקרא ImpactX בעל תכונות עמידות גבוהה במיוחד כנגד שריטות ושבירה. פה תוכלו לקבל מידע נוסף בכתבה על עדשות מתכהות מסוג זה. כמו כן מגוון סוגי העדשות הוא אדיר.

  • התאמה אישית – דגמים רבים של רודי פרוג’קט מאופיינים בתכונות של התאמה לפני הרוכב באמצעות חומרים מתקדמים וגמישים שניתן לעצב אותם לנוחות מקסימלית: הידיות בצדדים (בעלות תכונות מניעת החלקה בזיעה), האפונים, וכמובן העדשות.

  • מודולריות וחלפים זמינים – כמעט כל חלק במשקפיים ניתן לפירוק והחלפה. זה הולך מצוין עם רמת שירות מעולה, מלאי חלפים זמין תמיד בחנויות היבואן, ובטחון בכך שכשאתם קונים Rudy Project – הם ישמשו אתכם לשנים ארוכות!

  • התאמה לרוכבים בעלי עדשות ראייה – Rudy Project מאפשרים תמיכה בתוספת מסגרת פנימית לעדשות ראייה, וכן שיתוף פעולה עם עדשות שמיר מאפשר התאמה של עדשות אופטיות למסגרת המקורית ללא תוספות כלל. מידע נוסף תמצאו בכתב : לא חייבים לסבול – כל המידע על הפתרונות של Rudy Project לרוכבים בעלי משקפי ראייה

  • תכנון ממוקד לספורטאים – Rudy Project זו חברה שצמחה מתוך עולם הספורט. יש לה מגוון אדיר של עדשות ייעודיות לסוגי ספורט שונים, והיא שמה דגש על מגוו  תכונות אופייניות למשקפי ספורט: משקל נמוך, הגנה רחבה על העיניים, נידוף אדים יעיל, ומניעת תזוזות והתאמה מושלמת לפנים, ועוד. הנה כתבה על ה HyperMask – דגם שלוקח את נושא ההתאמה והמשקל הקליל לספורטים עד לקצה. אגב – הליין התרחב בשנים האחרונות אל מעבר למשקפי ספורט ותוכלו למצוא בחנויות היבואן גם דגמי ראייה ודגמי יום יום אופנתיים אחרים.

    Rudy Project Technically Cool Socks

    מבצע גרביים: זוג גרביים אחד לקוראי BIKEPANEL ב 18 שקלים בלבד!

כמות מוגבלת של זוגות יחכו לקוראים הראשונים שיגיעו לרכוש אותם במחיר בדיחה: 18 שקלים לזוג גרביים אחד. זו פשוט מתנה מאיתנו שכן מדובר בגרביים איכותיים ומנדפי זעה העשויים מ Cool Max  – מהסוג שישאיר את כפות הרגליים שלכם יבשות יותר. יש שם כמה סוגים של גרביים – חלקן עבות יותר (אך לא מדי – כיאה לגרבי רכיבה) וחלקן דקיקות וקייציות יותר.

איך ממשמים את ההטבה? מדפיסים את הקופון מטה (או את הפוסט הזה במלואו), חותמים על ההצהרה ומגיעים איתו לאחת מחנויות היבואן:

  • רודי פרוג’קט ישראל- פוראקטיב בע”מ סניף ראשי– פתוח כל יום מ 0900 עד 1900, יום שישי עד 1330, שבת וחג סגור. רחוב השלום 8 כפר נטר מיקוד 40593. טל‘ 09-8997929, info@rudyproject.co.il
  •  חדש! סניף יוקנעם – פתוח כל יום מ 1000 עד 1900, יום שישי מ 0900 עד 1330, שבת וחג סגור, מרכז מסחרי כוכב יוקנעם בסמוך לתחנת דלק “פז”, טל‘ 04-9594445, yok@rudyproject.co.il
  •  סניף הדר יוסף– פתוח כל יום מ 1000 עד 1900, יום שישי מ 0900 עד 1330, שבת וחג סגור, מרכז הספורט הדר יוסף, בניין החוויה האולימפית, רחוב בכור שלום שטרית 6 תל אביב, טל‘ 03-6410966, tlv@rudyproject.co.il

האותיות הקטנות:

  • המבצע עד גמר המלאי.

  • המבצע תקף לחודש אחד בלבד מפרסומו.

  • אין התחייבות על מלאי צבעים ומידות.

  • ההטבה היא אישית וחד פעמית- כלומר ניתן לרכוש זוג אחד ללקוח.

  • ההטבה בחנויות היבואן Rudy Project בלבד (כפר נטר, תל אביב ויוקנעם).

  • על מנת לממש את ההטבה חובה להציג בחנות כתבה זו או את הקופון מכתבה זו. שימו לב – לא חייבים להדפיס: אפשר להראות את הכתבה בסמארטפון שלכם.

קופון המימוש (לא חייבים להדפיס – אפשר להציג מהסמארטפון את הכתבה הזו. תשימו bookmark ואייקון על הדסקטופ בדרך…):