אנחנו שמחים להודיע על הודעה משמחת מאוד בשביל BIKEPANEL: קוגול יוניטרייד בע”מ, יבואנית צמיגי מישלן לישראל ומפעילת אתר המכירות הישיר לצמיגי האופניים של מישלן החליטה לתת לנו חסות ולעזור לנו להמשיך ולהביא לכם את מה שמעניין על אופניים.

שימו לב- המבצע הסתיים. לקבלת תוכן עדכני ומבצעים חדשים מבייקפאנל, הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה פה: 
בייקפאנל ווטסאפ

הסיבה לכך היא הרצון שלהם להביא את מותג הצמיגים הנחשב ביותר בעולם, להיות מוביל גם בתחום האופניים. לשם כך הם החליטו לעשות צעד מהפכני בשוק האופניים הישראלי, שהוא ייחודי גם ביחס למישלן העולמית: פנייה ישירה אל הרוכבים, עוקפת חנויות וערוצי הפצה, באתר אינטרנט לקניות צמיגי אופניים במחירים אטרקטיביים יותר ממה שתוכלו למצוא בחנויות. מישלן הוא אחד המותגים הבודדים בעולם שנהנים מיוקרה ומוניטין שהם באופן משמעותי יותר חזקים משל מתחריהם: אם יעירו אתכם באמצע הלילה, וישאלו אתכם “מה מותג הצמיגים הטוב בעולם” – מה תענו? רוב מוחלט של הנשאלים יענה “צמיגי מישלן”.

 

אתר ישיר מהיבואן לצרכן מספק את ההזדמנות לא רק לחווית קנייה נוחה בזמנכם החופשי מהמחשב בבית, אלא הוא גם אפיק שמאפשר למשווק להוריד את המחיר ולחתוך את שרשרת ההפצה המסורתית.  אין אנשי מכירות ולוגיסטיקה לחנויות, אין מרווח גדול שצריך להשאיר גם לחנות ולמפיצים וכל ההתנהלות יכולה להיות יותר יעילה. יתרון נוסף וענק של אתר מכירות (אם הוא מושקע כמו האתר של מישלן) הוא היכולת להעביר עושר של מידע: על כל פריט תוכלו לקבל את כל האינפורמציה הדרושה לכם, כולל תאורי ייעודו ותכונותיו, תמונות ושפע של פרטים ונתונים. אהבנו במיוחד את שיטת התצוגה הגרפית של תכונות כל צמיג שמאפשרת לכם לראות כיצד כיוונו מתכנניו את ייעודו לפי פרמטרים של משקל, ספיגת זעזועים, יעילות גלגול, אמינות, אחיזה בסיבובים ותכונות ההאצה והעצירה שלו.

 

שימו לב- המבצע הסתיים. לקבלת תוכן עדכני ומבצעים חדשים מבייקפאנל, הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה פה: 
בייקפאנל ווטסאפ

דאגנו גם לכם הקוראים: ביקשנו, ומישלן ישראל הסכימו – לחגוג את החסות החדשה הזו עם מתנה לקוראים: הנחה של 20% על כל המלאי – למשך חודשיים. איך מקבלים את ההנחה? נכנסים, קונים, ובתהליך ה Checkout מכניסים את הקוד “BIKEPANEL”!

מבחינתנו ב BIKEPANEL מדובר בספונסר אדיר, שכן יש לנו חיבה לגורמים חדשניים ומרעננים בשוק האופנים הישראלי. ענף האופניים הופך רק יותר ויותר ריכוזי, וכך רמת ההיצע, המגוון והמחירים שאנחנו הלקוחות מקבלים – נפגעים בצורה די משמעותית  ונשלטים על ידי מעטים. הכניסה של קוגול יוניטרייד (המייבאת החל מצמיגי ענק באלפי דולרים לכלים מיוחדים, דרך צמיגי משאיות ומכוניות, צמיגי אופנועים, ועד לצמיגי ענף האופניים הקטנטן למול אלה) היא סוג של שינוי שיכול לשנות את הרגלי הקנייה של הצמיגים בישראל – שכן זו חברה גדולה ומותג אדיר. האלטרנטיבה שצמיגי מישלן מביאים לפתחנו, הקונים בארץ יכולה לעשות דברים טובים לשוק האופנים המקומי, ולהביא אליו איזונים חדשים. שחקן חזק שכזה יכול לקדם את המגמה שתביא לכך שלא נהייה חייבים להמתין למשלוחים מחו”ל – ושנוכל לרכוש צמיגים בארץ במחירים הגיוניים ודומים לעולם.

המחשה למיהו השחקן הזה ועד כמה הוא רציני אפשר לראות במרכז הלוגיסטי המרשים של קוגול יוניטרייד בע”מ 

012

.

דיברנו עם סמי קונפידן שמוביל את המהלך הזה ושאלנו אותו כמה שאלות.

BP: אתם הרי חברה גדולה המיבאת בקנה מידה ענק בשוק הרכב. למה לכם להתעסק עם שוק האופניים הקטן יחסית?

סמי קונפידן: “אנחנו היבואנים הרשמיים של צמיגי מישלן לישראל – של כל הליין, וחשוב לנו להוביל את כל הנישות של הצמיגים. יש לנו מוצר מצוין ונוצר מצב שאנחנו מחוץ למשחק בשוק האופניים: בהתחלה ניסינו לעבוד דרך החנויות וגילינו שאנחנו לא מצליחים להכנס לרשתות היבואנים הגדולים, ונדחקים לחנויות הקטנות, ומותג כמו שלנו לא יכול להיות בפינה. המיצוב החזק של מקסיס וקונטיננטל, והחיבור של ערוצי הפצה למותגים משל עצמם מקשה על החדירה כשאתה לא בחנות, אז החלטנו לעשות משהו מהפכני במישלן העולמית – אנחנו היחידים בעולם שיש להם אתר מכירות Online רק לצמיגי אופניים, ורק לצמיגי מישלן!

עשינו אתר מקצועי ומסודר, והשקענו בתהליך קנייה מאוד נוח ללקוח: יש נציג אצלנו בשם עדי ירון שעוסק בצמיגי האופניים. שלחת מייל לאתר? עדי יענה לך באופן אישי. יותר מכך: בכל קנייה גם אם כבר הזנת כרטיס אשראי עדי יתקשר אליך, יוודא שהכל בסדר, שהזמנת את מה שאתה צריך ורק אז יחוייב הכרטיס. הצמיג ייצא לדואר תוך 24 שעות, ותוך 48 שעות הוא יהיה אצלך בבית. חשוב לציין: באתר כתוב “עד שבועיים” אבל בפועל זה הרבה יותר מהר…”

.

 

BP: אפשר גם לאסוף לבד?  

סמי קונפידן: “כן בהחלט! נשמח לראות פה רוכבי אופניים. עדי יכול לתאם איסוף מהמרלוג והחברה פה יתנו לכם את הצמיג ביד. אם אתם רוכבי כביש תוכלו לאסוף את הצמיגים שלכם ולהמשיך ישר לרכיבת הקריטריום הקבועה שיש פה באיזור התעשייה בקיסריה בכל יום שלישי בערב”.

BP:מה הגישה שלכם לתמחור?

סמי קונפידן: “אם קונטי מוכרים ב 350 שקלים צמיג כלשהו – אנחנו נמכור ב 217. אנחנו נהיה תמיד יותר משתלמים ללקוח ונספק את יחס הביצועים-מחיר הטוב בארץ!”

/

סקירת ליין המוצרים לשטח

מישלן מיבאת לארץ גם צמיגי שטח, גם צמיגי כביש, וגם צמיגים שונים לקומיוטינג ורכיבה עירונית. בתחום השטח הכיסוי רחב ועם הזמן אנחנו נעמיק את ההיכרות שלנו עם ליין המוצרים הזה. בגלל שהתנאים בארץ אינם דומים לאלה שבסביבתם כל חברות הצמיגים מפתחות, האדפטציה של צמיגים שמייצרות כל חברות הצמיגים בעולם לתנאי הקרקע הישראליים אינה פשוטה – ובהמשך תקופת החסות אנחנו מתכוונים לחקור ולהצביע על הצמיגים המתאימים ביותר בליין של מישלן לצרכים של הרוכב הישראלי. מה שברור הוא שבקיץ הדרדרתי שלנו כדאי להתמקד בצמיגים המייועדים לתנאים יבשים (קיים ציון מפורש על כך בתיאורי הצמיגים באתר). הנה סקירה ראשונית של הליין כולו:

 

לרכיבת AM ורכיבה אגרסיבית – מציעה מישלן את צמיג ה  wildROCK’R. הוא אומר לספק עדיפות גבוה למשתנים כמו אחיזה ושיכוך, יש גרסת 26X2.25 במחירים של 128 שקלים ועד ל 142 שקלים, וכן את ה Advanced שלו (לטיובלס) שמחירו בין 222 שקלים ל 228.

 

לרכיבת סינגלים ו AM – תוכלו למצוא באתר את סדרת צמיגי ה wildGRIP’R. ביחס לצמיגי הרכיבה האגרסיבית הצמיגים האלה אמורים לספק יותר איזון ויעילות גלגול עם מעט פשרה באחיזה. גם הוא מגיע בכמה רוחבים ובגרסת Advanced לטיובלס ובמחירים של 128-222 שקלים.

לרכבת שבילים מהירה – מציע מישלן את ה  wildRACE’R. מגיע בשלושה רוחבים (2.0, 2.10, 2.25) ובמשקל קל יותר מהצמיגים האגרסיביים. כמובן שגם פה גרסת טיובלס (המתויגת בשם Advanced) וטווח המחירים דומה: 190-206.

לרכיבת XC – וצמיגים לרוכבים מתחילים שאינם מביאים את הצמיגים לקצוות, ובד”כ אינם מרכיבים טיובלס,  מביאה מישלן סדרה של צמידים המתויגים בשם Country, Mountain ו XC – מגוון דגמים למגוון  תנאי רכיבה ובמחירים שפויים של 80 עד 130 שקלים בלבד.

יש מחסור במישלן העולמית בצמיגי 29 כרגע – אנחנו מקווים שיגיעו בעוד כמה חודשים ותנתן הודעה על כך לכשיגיעו.

 

לרוכבי כביש:

בתחום הכביש יש למישלן שורה של מוצרים שאחד מהם ראוי להמלצה כנראה מיוחדת – למסקנה הזו לפחות הגיעו ב BikeRadar כשבחרו ב Michelin Krylion Carbon – כמנצח השוואת הצמיגים המסכמת שלהם לשנת 2011.  

העומק והמגוון של צמיגי מישלן הוא רחב, והוא עובר שיפור וגיוון מתמיד. אנחנו עוד נעדכן בהמשך על הדורות הבאים של סדרת ה Pro בכביש – בעולם הוכרז כבר ה Pro 4 – הדור שיחליף את ה Pro 3 התחרותי שמספק איכות רכיבה מעולה אבל סבל מעט מהתיחסות אליו כצמיג אימונים. הדור החדש אמור לשפר את עמידותו ואורך חייו ב 30%-50%. גם הקריליון המעולה נכנס למיתוג של ה Pro 4 בתת סדרה שתקרא Endurance: