אתה צריך לשבת טוב על האופניים שלך – אז קבל מבצע שיתאים בול!

 

שימו לב- המבצע הסתיים. לקבלת תוכן עדכני ומבצעים חדשים מבייקפאנל, הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה פה: 
בייקפאנל ווטסאפ

 

כל אחד צריך לשבת טוב על האופניים שלו. לשבת “טוב” על האופניים זה אומר לקבל שיפור באיכות החיים בהמון היבטים. זה אומר להרגיש בנוח על האופניים, ללא פציעות. זה אומר לרכוב טוב יותר, ליותר זמן ויותר חזק… BIKEPANEL קיבלה מאורן גונן – סטודיו FitZone הזדמנות לפנק את הקוראים בהנחה על מדידה. נצלו את זה! 

כשתגיע לכיוון אופניים משהו ישתפר:

    1. מניעת פציעות – כיוון אופניים מקצועי ימנע פציעות, כאבי ברכיים, כאבי גב, צוואר, ידיים נרדמות, גידים שנדלקים. אתה חייב לשבת טוב על האופניים שלך כדי לא לסבול ולפגוע בעצמך!
    2. שיפור היעילות והעצמה – מיקום מדויק מעל הקראנק, בגובה הנכון, מייצר לך כוח! מוסיף לך מהירות והופך אותך לרוכב חזק יותר.
    3. שיפור הנוחות – מנח טוב הוא מנח נוח. כזה שמאפשר לך לבלות שעות על האופניים מבלי לסבול, ורק לרצות עוד ועוד. נוחות כשלעצמה משפרת מהירות, אבל זה כבר עניין אחר…
    4. חיזוק השליטה והביצועים על האופניים – גם בשטח, מיקום נכון משפר את חלוקת המשקל שלך, מאפשר לך להגיב נכון להפתעות ולאלמנטים בסינגל והופך אותך למהיר וטכני יותר!
    5. חווית ההיגוי וחלוקת המשקל – החוויה שלך מהציוד תלויה מאוד במנח. אם האופניים לא מכוונות כמו שצריך אתה לא מפיק את המקסימום מגיאומטרית האופניים שלך. אתה לא רוכב לאופטימום!
    6. בחירת מידת אופניים חדשים נכונה – מדידה טובה ומדויקת תאפשר לך לרכוש את האופניים המתאימים לך. יותר מדי רוכבים “מבלים” על אופניים לא מתאימים להם. מדידה מקצועית תסייע להם לפגוע בול בדגם והמידה המתאימים.

אורן גונן מכוון את תום (טריאל) בר בסטודיו FitZone:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

רק לקוראי BIKEPANEL – כיוון אופניים מקצועי ב 599 ש”ח בלבד!

אנחנו מזמינים אתכם לשפר את כל היבטי הרכיבה שלכם במבצע לחודש יוני 2016 בלבד – התאמת אופניים מקצועית ב FitZone על ידי אורן גונן ב 599 ש”ח בלבד.

צרו קשר כעת בטופס מטה (או ישירות דרך הלינקים בכתבה זו אל אורן גונן – FitZone), כתבו שפניתם בעקבות מודעה זו, ותקבלו הנחה למחיר מדידה מקצוענית של 599 ש”ח בלבד (אנא הקפידו למלא גם את הסלולרי שלכם,  וציינו בנושא: “מבצע כיוון אופניים”). הנייד של אורן לתיאום: 050-261-8403. 

במילוי הטופס תקבלו גם מנוי חינם לבייקפאנל, ויחזור אליכם נציג FitZone לתיאום פגישה:

Error: Contact form not found.

 

fitzone-deal 2