גלגלי ה BladeX שהושקו לאחרונה בישראל מעוררים הרבה עניין. מדובר בגלגלי קרבון ברמת בנייה איכותית במיוחד, איכות חלקים מעולה, ותחושת כביש מצוינת. בעקבות העניין הרב ב BladeX לאחר הכתבה בבייקפאנל, קבלו 500 ש”ח הנחה לקוראים.

שימו לב- המבצע הסתיים. לקבלת תוכן עדכני ומבצעים חדשים מבייקפאנל, הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה פה: 
בייקפאנל ווטסאפ

מה במבצע:

  1. דגם ה Pro – לקוראי בייקפאנל במבצע 3500 ש”ח בלבד.
  2. דגם ה Ultimate – הקלינצ’ר שבחנו (לקריאת המבחן לחצו פה), במחיר של 6000 ש”ח בלבד.

למפרט מלא של שני סוגי הגלגלים המשיכו לקרוא את הכתבה.
לקבלת המחיר המיוחד – מלאו את פרטיכם בטופס מטה ודוד ירושלמי מ BladeX ישראל ייצור אתכם קשר למידע נוסף.

BladeX

BladeX Pro – גלגל קרבון בעומק 50מ”מ במבצע

עידכון מגזרת המבחן

לאחר ההתרשמות הראשונית המוצלחת (לקריאת המבחן לחצו פה) אנחנו משאירים זוג גלגלי Ultimate למבחן ארוך טווח ובעוד כחצי שנה נדווח כיצד שרדו את הקילומטרז’ שלנו. נעביר אותם גם לעיניהם של בוני גלגלים ונחפור לעומק. בינתיים אפשר כבר לדווח שמדובר במוצר מעולה שמייצר חווית רכיבה ששווה להשקיע בשבילה. דגם ה Ultimate שנבחן מספק רמה מדהימה של אירודינמיות ולא רק בתנאי רוח מושלמים – גם בתנאי רוח חזקה וצדית, שנבחנה לא מעט בזמן המבחן. לא נצפתה נגיעת בולמים במעצורים בזמן יציאות לספרינטים בכלל, מה שמעיד על קשיחות טובה ובנייה מוצלחת. רמת הנוחות שלו גבוהה, והרוחב המודרני והמשמעותי מניח את הצמיגים בצורה רחבה שמשפרת את השליטה בסיבובים ומפחית את הגרר עקב יצירת המשך חלק של הצמיג מהחישוק.
המוצר בנוי ברמה כל כך עדכנית, שהיא שמה חלק מהיצרנים האירופאיים בפיגור לעומתו, ולדברי היצרן הוא גם עומד בתקינה האירופאית EN14781.

 

1-070

דגם האולטימייט מגיע ברוחב משמעותי ומאוד עדכני. חוץ מזה תודו שהוא נראה נפלא ויש לו משקל פנטסטי.

ל BladeX חמש סדרות המגיעים בטובולאר או קלינצ’ר:

  1. דגמי ה Ultimate – הקלינצ’ר שבחנו בכתבה, מחירו 6500 ש”ח, ולקוראי בייקפאנל שימלאו פרטים מטה- 6000 ש”ח בלבד. מדובר בגלגל שעומד בתחרות עם הטופ העולמי והעדכני ביותר בתחומי האירודינמיות (פרופיל מעוגל U , והחישוק רחב במיוחד ב 27.2 מ”מ), איכות הקרבון (Toray 800), החישורים (CX-Ray של Sapim) והאיכות הכללית. במבחן הוא תפקד ברמה מדהימה ברוחות חזקות והרגיש מהירררר במיוחד.
  2. דגמי ה Pro – ביניהם האח הזול יותר ב 4000 ש”ח מחירון, ולקוראי בייקפאנל במבצע 3500 ש”ח בלבד. הוא בעל פרופיל רחב (50מ”מ) ועבה (23 מ”מ), משטח עצירה העושה שימוש בסיבי קרמי, חישורים אירודינמיים ועוד.
  3. סדרת הנג”ש
  4. סדרת גלגלי הרים
  5. סדרת Basic (גלגלי קרבון עם משטח עצירה מסורתי)
  6. כמו כן בהזמנת קאסטום ניתן להרכיב גלגלים בצבעים לפי בחירה.

 

הנה דגם הפרו במחיר המעולה לגלגל קרבון - רק 3500 ש"ח לקוראי בייקפאנל

הנה דגם הפרו במחיר המעולה לגלגל קרבון – רק 3500 ש”ח לקוראי בייקפאנל

השוואת פיצ’רים עיקריים בין ה Pro ל Ultimate

דגם הפרו מימין לצד דגם האולטימייט משמאל – שניהם יכולים לשדרג לכם את הרכיבה!1

אני רוצה 500 ש”ח מתנה!

כדי לקבל את המחיר המיוחד, או פשוט לשוחח עם היבואן ולקבל פרטים נוספים ללא התחייבות – מלאו את הפרטים בטופס מטה, ודייויד ירושלמי יצור עמכם קשר למתן פרטים נוספים ומימוש ההטבה: